Heej meiden. even korte update: Joep aan de amoxiciline, ventlin, neusdruppels en pc Sarah aan de sinaspril (toverdrank, ze vindt het heerlijk, haha) Ik aan de astma medicijnen en pcm. Haha, gaat super hier kids liggen lekker te slapen. Ondanks dat Joep ziek is heeft hij heerlijk gespeeld, goed gegeten (eerst potje olvarit, toen nog spinazie van mij, vond ie erg lekker zo te zien en nog een toetje en dat voor een zieke, super toch!). Joep in bed, heef thij nog een half uur gespeeld, Sarah kon daarndoor niet slapen, gaat ze naar Joep toe en zegt dan: ik kan niet slapen als jij zo hard praat, je moet ook zachtjes doen. Lang leve de babyfoon. Missx, leuk om weer van je te horen, banner staat je goed en succes met de echo. Darcy, vandaag een rare dag voor je, je blijft je altijd afvragen: wat als..... en dat is een vraag zonder antwoord. Heel gek ja, je herinnert hem nog als 26. Knuf voor jou meis. Hoe gaat het verder met je? Kun je een beetje rust nemen? Je werkt nu toch niet of wel? Ahum, 1 kindje ligt hier nog te slapen. Ff Joep fles geven en dan zelf ook lekker naar bed. Doeidoei
Meiden, even een teken van leven van mijn kant @ Darcy, zal een rare dag zijn voor jullie. Sterkte!!! @ Joyce Ik heb werkelijk geen idee of ik jouw sms heb beantwoord. Sorry, bedankt iig voor jou reactie. @ Virginie. Wat een leuk nieuws. GEFELICITEERD!!!! @ Miranda AL opgeknapt?? Hier alles prima.Stijn is een kanjer en doet t prima. HIj groeit prima en afgelopen donderdag bij t cb was hij al bijna 3 kg boven zijn geboortegewicht. Ik geef nog steeds bv en gaat prima. Hij komt overdag wel vaak nog om de 3-4 uur, s nachts nog 1 keer. Ritme / regelmaat is nog ver te zoeken. Hij spuugde wel veel maar bleek (waarschijnlijk) gewoon te vol te zitten, nu dus slechts 1 borst per voeding en dat gaat super. Tygo is ontzettend trots op zijn broertje maar soms wat onbehouden, wel lief bedoeld van hem hoor maar denk niet dat Stijn al die knuffels op zijn buik erg waardeerd. Over drie weken moet ik alweer aan t werk, jeetje waar blijft de tijd??!! Met mijn vader gaat t wat minder. Was weer benauwd enz. Na een afspraak bij de cardioloog, doorgestuurd naar a'dam enz. blijkt dat er t een en ander dichtgeslibt zit door littekenweefsel. Binnen 4 weken krijgt hij een by pass operatie. Best spannend dus!! Ik ga prima, zou heel graag actief willen afvallen maar kan niet dor de bv. Langzaamaan zie ik wel wat verbetering maar wil zo graag ''normaal'' de zomer in straks. Hoop wat vaker te kinnen reageren. Lees wel af en toe tijdens t voeden maar reageren is dan wat lastiger. Meiden, fijne avond!!!
@ Pris: leuk om iets van je te horen. Hopelijk volg je nog steeds Wie is de Mol? En wat erg over je vader zeg.... Over het afvallen komt het wel vanzelf als je weer aan het werk bent, en top dat BV nog goed doet. Ga je 't afkolven als je weer aan het werk bent? Ik ben nu aant herstellende, maar de pijn van de bijholteontsteking is nog wel aanwezig... @ MissX: succes vandaag bij de echo. @ Anoek: apotheek-boegje thuis Dat van amoxcilline, dat heb ik nu met de kuur. Heb je vannacht wel lekker kunnen slapen? @ Joyce: ben benieuwd naar de foto's, je zal weer druk hebben nu je weer aant werk bent? @ Darcy: hoe is het nu met je? Zijn de kids weer vanouds? @ Noor: hoe is het nu met je? @ Virginie: dit jaar 2011 is echt babygolf. In mijn vriendinnen-kennis kring zijn er hoop meiden zwanger nu. Ook op mijn werk. Echt leuk!!!
Hallo!!! Wij komen net terug van de 20-weken echo en alles was goed gelukkig! Alles werkt, moesten wel alleen tweemaal het hoofdje opmeten omdat het te klein leek. Gelukkig achteraf bij een betere ligging was er niks aan de hand! Enne. We krijgen weer een DOCHTER...De kleine meid zat al de hele tijd te fluisteren tijdens de echo dat ze een meisje wilde en dat het een meisje was. Ze had inderdaad gelijk
t gaat allemaal redelijk, alleen ontzettend druk. en nu is de cvketel ook nog overleden.... pffff kost wel weer een bom duiten...... dus ik hoop vanaaf ff te reageren, maar kan niet beloven dat het lukt.
@ Miss X: hartstikke leuk dat je weer een dochter krijgt!!! gefeliciteerd!!!! @ Noor: oh gossie zeg...het zit je echt niet mee, zeg....dan nog in de kou zetten! Hoop dat je en je gezin vandaag weer warms krijgen!
MissX, van harte gefeliciteerd met de komst van jullie 2e dochter! Wat leuk! Fijn dat alles goed is Hoe vindt Yocena het? Blij dat haar wens is uitgekomen? Imsala, keurig de donderdag gehaald Laat uk nog maar even zitten, goed voor hem én goed voor jou. Moet je trouwens nog puntjes op de i zetten thuis voor w.b. de inrichting/kraamtijd? Anoek, ziekenboeg loopt goed thuis? Hier een dochter met knalrode wangen en gisteren ging ze al oor- en wangwrijvend naar bed. Vanmorgen zag ik dat het puntje van haar linkerboventand (voor) is doorgekomen. Gelukkig, hopelijk nu even pijnvrij. Joep's kuur slaat goed aan, hoop ik? Miran, jij en Jeroen ook weer aan de beterende hand? Noor, sterkte met de drukte en wat BALEN van je ketel, zeg
Hallo iedereen, @ MissX: Een dochter, gefeliciteerd! Fijn hoor! Wij gaan het deze keer niet vragen, wat het wordt. Benieuwd hoelang we het volhouden.. Inderdaad vermoeiend zo.. Fijn dat alles oké is trouwens. @ Noor: Balen van je cv ketel, kost allemaal zoveel geld hé. @ Imsala: Het kan vanaf vandaag, ik ben ontzettend benieuwd hoelang het nog duurt.. Ik kan begrijpen dat je het niet leuk vindt dat je kids contact hebben met die vrouw. @ Pris: Fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie! Bijna terug aan het werk, het is echt snel gegaan! @ Darcy: Megan ook al ziekjes.. Moest trouwens erg lachen om je Facebook-posts! @ Alle zieken: We zullen blij zijn dat het lente wordt, ik heb het wel gehad.. @ Joyce: Ben benieuwd naar de foto's!
sorry meiden dat ik even niet meer ben geweest en imsala, paket komt zo snel mogelijk hoor. ligt al 2wk inde gang maar heb tijd te kort. vorige maand is mijn oom nico overleden aan kanker, 4 januari om precies te zijn. jaar begon dus al niet al te best maar het kan dus nog erger. afgelopen week lag de oom van ferdi ineens in het ziekenhuis en delen van zijn lichaam kon hij ineens niet meer bewegen. eergisteren kwam de uitslag, vol kanker. in 1 week tijd is hij zo ver achteruit gegaan dat ze hem nog max 2wk geven. ik kan der gewoon niet overuit hoe dat kan. (ooit als 45 mes steken overleefd) begin steeds meer te beseffen dat het zo maar ineens over kan zijn. dan maak je nog planne voor het nieuwe jaar en dan ineens maak je plannen over hoe je uitvaard moet zijn. verschrikkelijk sorry voor dit ego berichtje maar moet het even kwijt.
@ Lovewinnie: oh gossie zeg....triest nieuws zeg....sterkte. Ik ben nog niet helemaal de oude, maar het gaat wel goede kant op. Jeroen is nog steeds ziek. Nu begint Matthew zich niet lekker te voelen. Koorts en hij heeft zo koud. Hij hoest erg veel. Dat belooft weinig goeds..... Laat de lente maar snel komen!!!!
Ja 37 weken heb ik inderdaad gehaald, kom d'r nu maar uit kind lol Ben op zich wel klaar qua inrichten, druk nog steeds met wassen en opvouwen en een 'praktische' plek vinden, dit omdat de kledingkast in T zijn kamer staat en ik niet voor elk wissewasje T zijn kamer in wil als de kleine er is.. Verder is alles wel zo'n beetje geregeld denk ik. Weet welke mensen ik kan/mag bellen als t eenmaal begint, heb mensen die de kinderen opvangen mocht dat nodig zijn, heb iemand die wel wil filmen/fotograferen. Enige struikelblok blijft nog: hoe hou ik D en mijn vader bij elkaar uit de buurt? Hoe vookom ik dat ze niet beiden hier in huis aanwezig zijn om de kleine te bewonderen? Heb D al aangesproken, dat mocht t voorkomen dat hij mijn vader treft hier, dat hij zich moet gedragen en dat ik als er problemen komen, ze zonder pardon laat verwijderen uit mijn huis. Alleen dat zelfde vertellen tegen mijn vader? Hmmm is toch wel heeeeel erg moeilijk Ach de praktische dingen zijn wel geregeld volgens mij, en de spullen om te bevallen staan klaar, dus ik zeg: kom maar op
Je kunt tegen je vader zeggen dat je D. hebt gesproken over gewenst gedrag in je huis en dat je hoopt dat ze elkaar met rust zullen laten als ze er allebei zijn. Op die manier weet je vader dat het belangrijk voor je is dat er rust is. Hij zal je toch wel ontzien, alle ogen gaan vast naar de baby Fijn dat je op orde bent... en dat het kan en mag beginnen. Wie is je SMS-buddy hier? Rootje, neem ik aan?
@ Lovewinnie: Rotnieuws zeg! Je hebt helemaal gelijk, het kan gewoon zo over zijn, genieten, genieten, genieten moeten we doen, want er staat helaas geen leeftijd meer op. Sterkte!!! @ Imsala: Zoals Darcy het zegt zou ik het ook doen, tactisch. Trouwens, jou huis = jou beslissing. In ieder geval, ik hoop dat alles verloopt naar wens. @ Miranda: Fijn dat je aan de beterhand bent, maar jammer dat je mannen nog ziek zijn. Hopelijk gaat dat ook snel beter!
Matthew heeft koorts sinds donderdag tot nu toe. Gek genoeg eet hij wel goed, maar drinken wat minder. Nu ik me beter voel kan ik Matthew verzorgen, maar ik heb wel angst dat de bijholteontsteking terugkomt. Nu mijn AB kuur op is, voel ik die pijn nog wel. Gewoon doorgaan en zien wel.
Fijn dat het allemaal goed geregeld is....ja laat de kleine maar komen. Gelukkig is er geen schrikkeljaar
allemaal beetje kommer en kwel hier geloof ik. hier iedereen wel weer redelijk beter ben alleen vergeten job te vertellen dat als hij anne ophaalt van het kdv dat hij dan ook de neusspray mee moet nemen (gek genoeg vindt hij dat het geheel en al mijn "fout" is dat het daar nog staat.. grapjas) dus maandag maar weer opnieuw beginnen met neusspray want datw as natuurlijk donderdagmiddag al vergeten.. hier net even gezien waar een peuter toe in staat is als ze niet naar bed wil had serieus medelijden met de buren daarnet. maarja.. nu is het al een tijdje erg stil.. dus misschien was ze dan toch wel moe even hier gauw bijlezen.. en dan weer verder met wasjes en ik zou de tafels hier opgeruimd hebben voordat job terug is van de boodschappen. en gezien wij de eetkamertafel nogal eens als "logeerplaats" voor rondliggende spullen gebruiken.. kost dat nog wel wat moeite hele huiskamer was net te vergelijken met een ontplofte bart smit... dus nu eerst even bakkie koffie drinken voor ik verder ga geen idee wat er met vandaag gebeurd is.. was net vol verbaasd dat het alweer 4 uur was wilde eigenlik als anne uitgeslapen was nog even naar buiten.. (als het zou stoppen met regenen) maar ik vermoed dat we straks alleen nog gaan eten