Mogguh Werk was weer even pittig, ik was gisteravond wel behoorlijk moe. Toch viel het me mee, maar goed, het is de 1e middag... Noor, lekker als Nigella in de keuken straks? Veel taarten maken! Veel plezier alvast. Miran, jij hebt ook een berg op je bord! Hoop dat je met de komst van je nieuwe collega meer ruimte krijgt en rust op de werkplek. Leuke foto's, Simke! Zie ik ook weer es hoe je eruit ziet Grote boeven heb je, zo schattig dat ze samen in de sneeuw aan het spelen waren. Imsala, hoe gaat het met jou? Al gerommel en gedonder in het lijf? Anoek, spannend van je sollicitatie, fingers crossed! Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren, goed van je om gewoon voor die baan te gaan. Zou ook echt veel reistijd schelen Meiden, mijn dochter is aan het joelen en wippen in haar stoel en Ollie probeert als een Houdini op mijn schoot te klimmen (dit typen duurt al minuten) - voor nu even: tabèh! Liefs
@ Anoek: Thanks...en voor jou ook spannend om te solliciteren. Korte werkafstand zou echt wel lekker voor je zijn en dan ben je ook straks snel weer thuis. Crossing fingers als je uitgenodigd voor dat gesprek wordt!!! Gefeliciteerd met je moeder! @ Darcy: nu lekker een mama-dag met Ollie en Megan. Doe er rustig aan .... Ik ga straks naar een podologie, want ik heb een afspraak. Ben benieuwd hoe erg mijn doorgezakte voet is. Tot laterrrrr! XXX
Controle bij de vk gehad en met een kluitje weer het riet ingestuurd... Omdat ik een alleenstaande moeder ben, doe ik teveel en daarom heb ik last van weeën? Neem maar 2 paracetamol als je naar bed gaat en laat anderen je boodschappen doen en je kinderen vaker overnemen?? WTF is dit voor advies?
Als je inmiddels een uitzettingsbevel klaar hebt liggen voor je baby dan is dit niet HET advies waar je op zit te wachten Kop op, meis. De kleine man komt eruit als ie er klaar voor is - en je vk is vergeten hoe lang dat voor je gevoel kan duren aan het einde... Sterkte met de laatste loodjes, hoor!
Megan heeft vanmiddag haar 4e prikken gehad. Ze gaf een kleine kik, keek even heel nijdig en sabbelde toen tevreden op haar speen, een beetje om zich heen kijkend. Ik herinner me een zoon die aubergine-kleurig was na elke prik, zó hard krijste hij de tent bij elkaar Enfin, madame weegt nog net geen 10 kilo, is 77 cm (groeispurtje gehad) en geheel goed bevonden. Bikkel.
@ Imsala: zo schiet je ook niet mee op ... @ Darcy: wat is Megan goed gegroeid zeg...nog geen losse stapje gemaakt? Kan ze al staan?
hallo daar!! ff snel teken van leven in de drukte!! Darcy: aftellen naar de verjaardag van Megan!! Hoe is het verder, nu je weer aan het werk bent?? Miranda: hoe ishet met jou? Weer goed opgeknapt?? Imsala: ja ik kan me indenken dat je je een beetje teleurgesteld voelt, maar bij niet-regelmatige weeen (voorweeen) heeft het volgens mij niet zoveel zin om te toucheren, want het zegt niet zoveel... (tenzij je met 5 cm loopt natuurlijk) Rustig aan doen is niet echt aan de orde natuurlijk, maar ja... het blijft toch afwachten voor je, hopelijk kondigt de kleine man zich snel aan!
hier lekker druk weer, vanmorgen psychologisch onderzoek deel 2 van Chris, naar huis, naar school, naar logopedie, ik zit pas net... morgen ook weer thuisbezoek, en tussendoor bakken en partijtje voorbereiden. Volgende week is helemaal crazy druk, maar goed, het gaat wel snel zo Ik kan me er iedere week weer over verbazen dat er al wéér een week voorbij is!
Kan me voorstellen dat de tijd zo wel omvliegt, Noor. Hoe is het onderzoek gegaan vanmorgen? Worden je jongens dus ook thuis geobserveerd? Jij blijft overeind? Druk (en gezellig druk) is leuk, maar ik hoop ook voor jou dat je zeer snel weer even lekker met een cappu kunt gaan zitten Miran, Megan loopt om de tafel, aan 1 hand en ook achter de kinderstoel (een spookstoel, die komt soms zomaar voorbij en dan staat mijn dochter eronder ) Het is een echt beest (da-hag, prinsessenjurkjes )
morning all, lekker ziet het eruit buiten he? Mijn fietszadel was bevroren vanmorgen, maar ondertussen warmt het iets op en het ziet er zo lekker uit buiten! Straks na de middagboterham weer even lekker buiten in de tuin rommelen / spelen. Imsala: hoe is het inmiddels? Darcy: wat knap van Megan!! Over je vraag, ja joh dit traject is mega-uitgebreid. psychologisch onderzoek (obs op KDV en twee keer anderhalf uur onderzoek/spelobservatie per kind), gemiddeld iedere week gezinsbegeleidster thuis voor observatie, vragen, anamnese etc etc, kinderarts, fysiotherapie voor prikkelverwerking (eenmalig), logopedische gegevens kunnen uitgewisseld gelukkig het is dus heel druk met afspraken, maar goed eenmaal in de trein dendert ie door en gaat het allemaal wel snel. Over drie weken is die drukte voorbij, voorlopig althans. Ondertussen ben ik superbrak door 4 uur slaap door wakkere Tijn, die het heel gezellig had, maar mij wel uit mijn slaap wist te houden. Waar haalt dat kind de energie vandaan?!?!?Vanmiddag/vanavond nog een taart voor Isa's partijtje afmaken. Denk zomaar dat het een niet te ingewikkeld exemplaar gaat worden en ik op tijd mijn mandje op probeer te zoeken vandaag. Voor de echte verjaardag pakken we dan wel weer uit
Hallo meiden! Effe melden dat de punctie niet is doorgegaan, de uitleg van de arts: vliezen zijn nog niet verkleefd. Wat het ook mag betekenen. Het komt nog voor op deze termijn, dus geen zorgen maken. Doe ik natuurlijk wel.. Ik 'mag' 15 maart terug. En we hebben een weekje Centerparcs geboekt, eindelijk!! Ik kijk er zo naar uit, quality time met de kinderen, hoop dat het heerlijk wordt en dat de kinderen zullen genieten. Snel reageren: @ Imsala: Ik begrijp dat je niet blij bent met zo'n reactie, vooral naar het einde toe, niet leuk! @ Simke: Mooie foto's hoor, stoer zo in de sneeuw! @ Darcy: Stoere Megan! Wat groot! Haha, die prinsessenkleedjes zijn hier ook maar omdat ik ze zo schattig vind, want zij is een halve jongen geloof ik! @ Anoek: Spannend van de sollicitatie! Succes! Ella is ook gek op haar broer, niemand kan haar meer doen lachen dan hij, leuk hé? @ Noor: Succes met het bakken! Ik heb er momenteel weinig zin in helaas.. En wat een procedure zeg! @ Miranda: Je mannen al genezen? Hoe is het met de andere meiden? Lang niets gehoord van Marsab, Gonzo,... Hopelijk alles oké! Ga nu maar verder werken, heb echt geen zin!
Gonzo is vandaag jarig, dat is te merken op Hyves. Marsab is erg druk met haar werk als fotografie, te zien op Hyves en FB.
@ Virginie: heerlijk dat jullie binnenkort een weekje naar center parcs gaan!!! @ Noor: even terugkomen op www bij hyves, ik drink nu al ruim 2,5 week geen koffie meer. Al vanaf dag 1 dat ik ziek was...nu heb ik nog geen behoefte aan koffie....was zwaar aant afkicken tijdens dat ik ziek was geloof ik haha.... En voor jou wel ff pittig in de komende weken...en hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen voor je jongens... Druk om een taart te maken, ben benieuwd, en vooral......SLAAP LEKKER!!!! @ Darcy: Megan kan al om de tafel lopen, schattig! Terwijl Ollie maar lekker gaat rennen...Matthew rent in de woonkamer echt veel...hij kan de marathon makkelijk halen...waar haalt ie zoveel energie vandaan???? Uhuh.... Ga zo slapen, truste meiden xxx
Darcy, dus ook wachten op de eerste echte stapje? Hier staat Joep heel af en toe even los (totdat ie het doorheeft, dan snel weer de veilige tafel pakken). Hoe gaat het met jou> Noor, wat druk! Werk je ook nog nu of heb je zorgverlof of zo? sterkte in ieder geval. Virginie, raar en logisch dat je je nog steeds zorgen maakt. Anders bellen voor uitleg. Hoe gaat het verder met je? All, ik duik lekker mijn bedje in, vandaag weer op plaatselijke marktplaats inkopen gedaan. Fietsje voor Sarah en loopauto voor Joep, en een laptop voor Sarah. Alles bij elkaar 50 euri. Blij, en kleertjes verkocht voor totaal 16,00.
Bekijk bijlage 134759 Sarah vandaag, morgen moet ik haar wakker maken want ze wil schmink op haar gezicht.
@Anouk: schattig hoor zal dinsdag even een foto van Angelina Ballerjna proberen te plaatsen ook ben benieuwd.. Wel zonder schmink in ieder geval
@ Anoek: leuke foto's zeg...je carnaval is echt begonnen in het zuiden en verder laptop heeft Matthew echt veel plezier. Hij leert er ieder keer wat ... slimme jongen!