Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Imsala! De kleine nog maar even binnenhouden Fijn dat je het allemaal zo goed doet, chapeau!
Mooi geschreven, en wist helemaal niet dat je je moeder nooit gezien heeft nadat zij jouw leven had gegeven....
Dag meiden, waar is iedereen Joyce...Marsab...Pris... hoe gaat het met jullie? De rest: Noor, Saskia, Virginie, Imsala, Patries, etc. - gaat het goed met iedereen? Ik merk dat ikzelf ook tussendoor reageren moet... zo druk met alles en áls er tijd is... dan wil ik onderuit zonder tv of pc Anoek, het gaat nu toch gauw gebeuren... de eerste verjaardag Wij mogen over 3 weken het heugelijke feit vieren. Hoe en wat gaan jullie organiseren? Terwijl ik dit schrijf, speelt papa met Ollie en de Playmobil en is Megan rondjes om de dekenkist aan het lopen. Ze is STAPEL op snoeren en stekkers, echt gek Gisteren liep ze poepienaakt aan papa's hand naar de badkamer: twee van die dikke beentjes, ronde billetjes en dan die kop met krulletjes - onzeker, maar vertrouwend op papa waggelde ze met hem mee... echt een mooi beeld, ga ik nooit meer vergeten... Het is heerlijk weer, ga er nog even op uit, was al weggeweest met de kids, maar de Hollandse luchten roepen me weer! Fijne dag allemaal!
haihai ja het gaat hier redelijk oké. Druk met werk, traject jongens en alles rondom Isa's verjaardag van vandaag (en alle partijtjes en trakteertoestanden eromheen) gauw meer xxx
Heb gisterenavond op Hyves gezet waar jullie zijn gebleven Ik zie t voor me....schattig zeg! Jullie een fijne dag vandaag nu het zonnetje schijnt!
Het wordt tijd voor een meeting in mei/juni! Ideetjes: * meeting bij Jennifer? * bij de linnaeushof? * bij de keukenhof in Lisse? * balorig? * een van de kinderboerderij? * Sprookjesbos in Enkhuizen? Noem maar op.... Liefs XXX
Hoi hoi, Jesse is overdag zindelijk!!!!! Hij heeft afgelopen week overdag geen luier aan gehad en het gaat zeer goed. 1 ongelukje, hij was net te laat en liet het op het matje voor de wc lopen. We zijn gisteren samen naar de bioscoop geweest als beloning. We wilden naar Alpha en Omega, maar die was helaas kapot, dus toen zijn we naar Yogi Beer geweest, was best leuk. Jesse vond het grote scherm en de zaal en de stoelen erg interessant. Hij moest een 3d bril op dat was ook leuk. Hij heeft genoten en keurig netjes stil gezeten. Sjirk is weer door de apk van het cb: 9420 gram, 74,2 cm. Netjes. Hij heeft laten zien dat hij kan lopen en de cb-arts viel zo wat van d'r stoel. Helemaal toen ik vertelde dat Jesse dat op dezelfde leeftijd ook kon. Ze gaf als enige reactie dat ik vlotte kinderen heb (met Jesse en een andere arts kreeg ik standaard alleen maar commentaar). Sjirk loopt nu thuis langs de tafel en loopt langs de randen van de box. Het gaat zo snel. @Noor: dat wordt een pittige tijd. Ik hoop ook dat er duidelijkheid voor jullie komt. En als je even wat kwijt wilt, kan dat hier bij ons. Ik vind het erg prettig om mijn belevingen en zorgen hier neer te zetten en de ervaringen van jullie te horen. @Anoek: mooie foto van Sarah, wat ziet ze er prachtig uit.Joep ziet er ook erg schattig uit. Ik zal zo ook even een foto van onze jongens in carnavals outfit laten zien. @Imsala: nog gefeliciteerd!!! We moeten over 2 weken naar het ziekenhuis voor manliefs hernia. Hij heeft er nu zoveel pijn aan alle dagen. we moeten naar de neuroloog, de mri, weer de neurloog en eventueel de neurochirurg. Ik hoop dat ze wat voor hem kunnen doen. Hier dus ook druk met van alles en nog wat. Liefs Simke
Schattige foto, Simke! Sjirk gaat zeker netjes en snel - en fijn dat Jesse de luier overdag aan de kant laten kan! Hier ook nog een nachtluier - het ging 1 nachtje goed, maar daarna kon ik 4 nachten achter elkaar het bed verschonen. Komt ook wel vanzelf. Noor, gefeliciteerd met Isa's verjaardag en een fijne dag vandaag! Miran, een meeting lijkt me leuk... Jennifer woont pal bij het station, misschien geldt haar aanbod nog en kunnen we weer centraal een meeting doen, bij haar in het park (met picknick en spelletjes)?
@ Noor: hoe was Isa's party? Ben je wat beetje uitgerust??? @ Simke: vervelend voor je manlief hernia... En leuke foto van Jesse en Sjirk! Wat goed zeg dat je vlotte kids hebt, heerlijk trots op hen zijn! @ zindelijk en poepveeg: Matthew slaapt nog steeds met de nachtluier om. 5 droge nachten en 2 natte nachten per week is ook niet gek. Vaak heeft hij poepveeg in zijn onderbroek (pff) Hebben jullie dat ook? @ leuke nieuws: Mijn schoonvader heeft zijn vriendin vorige week op haar verjaardag op Curcacao ten huwelijk gevraagd! Te gek zeg! Ze trouwen dus eerder dan wij haha... Jeroen wordt de getuige van zijn vader, leuk. Ze zijn van plan in oktober gaan trouwen...