September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!!!

Sorry dat ik hier even niet ben geweest, maar heb een paar moeilijke dagen achter de rug :(

Afgelopen vrijdag (4-3) is onverwachts mijn oma overleden :( Erg verdrietig en zó plotseling.
    Een kleine 2 weken geleden hebben we nog met zn allen een superfeest gehad vanwege haar 90e verjaardag. Ze straalde van oor tot oor en heeft echt zo genoten! En dan krijg je vrijdagochtend ineens een telefoontje dat oma er niet meer is :( Zo onwerkelijk allemaal!
    Ze heeft een hartstilstand gekregen vroeg in de ochtend, ze is naast haar bed gevonden door de huishoudelijke hulp, want ze wilde waarschijnlijk naar het toilet gaan of kwam er net vanaf, maar dat zullen we nooit te weten komen...
    Mn oma was echt een goudhaantje en was nog goed bij de tijd, woonde nog zelfstandig en genoot gewoon van het leven, daarom komt de klap ook zo hard aan :(
    Voor oma is het natuurlijk een hele mooie dood geworden, want ze heeft er waarschijnlijk niets van gemerkt, maar voor de nabestaanden is het echt aangekomen als een donderslag bij heldere hemel.

Namens al haar 9 kleinkinderen zou ze een mooi fotoboek krijgen van het feest. Hier was ik nog druk mee bezig, maar helaas kan ik dit niet meer persoonlijk aan haar overhandigen :( Ik heb het boek wel afgemaakt en kan m morgen ophalen, dus we hebben natuurlijk wel een mooie recente herinnering van oma :) En ik moet voorlopig al 6 extra exemplaren nabestellen!!!

Dinsdagavond hebben we de condoleance gehad en gisteren de begrafenis. Het was een erg mooie, maar emotionele dienst/dag. Ikzelf heb ook nog wat gesproken tijdens de dienst, wat absoluut niet meeviel, maar ben wel erg blij dat ik dit heb gedaan. Oma zou trots geweest zijn op ons!!!

We zijn zowat de gehele week bij mn paps gebleven, vanmiddag weer thuisgekomen! Heb het momenteel ook zo moeilijk met mn paps, pff :( Ik zie gewoon aan hem dat hij het ook erg moeilijk heeft, ook al probeert hij zich groot te houden...

Nou ja, we hebben gewoon even tijd nodig om dit te verwerken en het een plekje te kunnen geven.... Maar dit gaat goedkomen hoor ;)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb verder nog niks teruggelezen, maar wilde Imsala alvast sterkte wensen, want zo te lezen gaat het niet lang meer duren. Zet 'm op meid!!!!

PRIS: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET JE 30E VERJAARDAG!!! :D MAAK ER EEN GEZELLIGE DAG VAN!!!

Meiden, probeer weer vaker te gaan reageren hoor, want heb jullie wel gemist!!!!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joyce, gecondoleerd nog. Lijkt me heel moeilijk om iemand zo plotsling te moeten verliezen, je oma is toch heel speciaal.
    de herinnering aan het mooie feest wat ze nog mee heeft mogen maken en het fotoboek blijven, de pijn neemt uiteindelijk af. Sterkte meid, ook voor je vader. kNuf

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    net met Joep bij kinderarts geweest: 9,4 kg, 72,5 cm.
    Maar, oortjes weer wat ontstoken dus as maandag spoedafspraak bij kno arts en omdat Joep erg veel last heeft van slijm en kortademig is ook de komende 2 maanden elke dag astma medicijnen en dan kijken hoe het gaat.
    Bloed laten prikken.... Joep heeft maar heel even gehuild, stoere vent!

Dus even tegenvaller, ging de laatste tijd zo goed (ja, echt, ik dacht dat het de laatste keer was bij kinderarts, helaas...).

Maar morgen eerst een feestje bouwen op het kdv en zaterdag thuis. Jaja, ons mannetje wordt ondanks zijn korte lengte toch echt wel groot.

ga nu ff met hem spelen, zit boos naast me :) lekker ding!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag

6. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera!!! Vannacht om 03.32 uur is Diego Aidan geboren! Hij weegt 3740 gram en is 51 cm lang! Vergeleken bij zijn broer en zus een echte reus! Bevalling verliep heel snel en alles is goed gegaan

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Imsala, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon

Diego

Wat is het snel gegaan, goed gedaan! Een heel fijne kraamtijd gewenst met je drie mooie kinderen.

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik zie dat je nog online bent... heb je een fijne kraamhulp bij je nu? Liggen je kids nog te slapen, of zijn ze komen kijken bij hun broertje?
    Je bent pas drie uur geleden bevallen, knap hoor :)

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Joep, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! :)

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoera, Diego is geboren........ Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen. Geniet ervan!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ps, 11 maart is een heeeeele mooie dag ;)

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Hoera Joep 1 jaar GEFELICITEERD!!!

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Gefeliciteerd met de geboorte van Diego!!

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

BEdankt voor de felicitaties!!:D

Vandaag mijn laatste officiele velofdag:$ Maandag en dinsdag zijn mijn gewone vrije dagen en woensdag begint t echte leven weer.
    Maandag en dinsdag worden geen leuke dagen. maandag crematie van een oom en dinsdag wordt mijn vader geopereerd. Mijn vader moet zich maandagochtend melden en kan niet eens mee naar de crematie. Erg sneu allemaal.

Verder gaat alles prima, hoop snel weer te kunnen reageren nu lekker aan t genieten en weinig online.

Liefs Priscilla

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Imsala: Gefeliciteerd met de geboorte van DIEGO!!!

Geniet lekker van je zoontje en je kraamtijd!!

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Hiep, Hiep Hoera voor JOEP!!!!!

Fijne dag!!

Mooie lengte en gewicht trouwens!

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Gecondoleerd meid! :( Gelukkig hebben jullie dat fotoboek, een mooie herinnering aan een mooie dag..

@ Pris: Je verlof is zo ontzettend snel gegaan! :$ Alles goed met jullie verder?
    Gecondoleerd met je oom en balen van je vader, is toch niet leuk.

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier verder ontzettend verdrietig. Het is en blijft gewoon moeilijk.

Dinsdag eindelijk de punctie en dan nog 2 weekjes en dan een weekje weg, het wordt tijd. Ga er eerlijk gezegd helemaal onderdoor.

Hou me wel sterk, maar vanbinnen ga ik eraan kapot.

Kindjes zijn wel oké, Ella stapt en stapt en stapt maar wil véél te snel zijn en valt dus gemakkelijk. Maar het zijn schatjes..

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Virginie,

het is ongetwijfeld een enorm hard gelag dat je verder moet zonder je moeder - de binding tussen moeder en kind is bijzonder (en dan heb ik het nog niet eens over dochters en hun moeders.) Ik ben blij te lezen dat jullie even weg gaan, fysiek 'eruit' zal je goed doen. Ik geef je een virtuele knuffel, hoor!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, je verlof is ontzettend hard gegaan :$ hoop dat je hebt genoten en dat je een mooie verse foto van je zoon wilt plaatsen hier? Het zal ook wel weer leuk zijn om te gaan werken (en je hebt dan meer tijd om hier te spieken :p) Geef je nog borstvoeding en hoe vindt Tygo het om een broertje te hebben?

Deel Deze Pagina