September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Saskia, ik meen dat je via een overheidssite gericht kunt zoeken naar een goed gastouderbureau (en daarmee een gastouder.) Toch ben ik van mening dat de beste keuze nog altijd 'via-via' is, want als je weet dat anderen tevreden zijn en de klik is er, dan heb je zelf ook een goed gevoel.

Is er geen BSO mogelijk voor je dochter vanwege jullie werktijden?

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo. Ik heb zo nog een toetsuur (en ga dan ordinair een roman zitten lezen :p) en daarna... weekend! Mijn collega belde af, we zouden uit eten gaan voordat we naar een feestje gaan vanavond, dus ik ga zelf uit eten (ja, alleen!) en dan door naar het feest.

Hier gaat het weer stukken beter sinds mijn oververmoeide periode van een maand geleden. Ik krijg ook meer energie van de zon :)

Fijn weekend allemaal!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: hartelijk gefeliciteerd met Joep's verjaardag!!!!!!!

@ Imsala: hartelijk gefeliciteerd met je zoon, Diego!!!!!!!!

Straks reageer ik terug....heb momenteel erg druk...

@ Joyce: gecondoleerd met je oma....

5. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om kwart over 1 begonnen ineens de weeën goed om de 3 a 4 minuten, vk laten komen en maar 3 cm ontsluiting, gaan douchen en toen weer laten toucheren volgens vk zou het niet veel meer zijn, nou wel dus, 7 a 8 cm gelijk.. heb 14 minuten geperst.. Hele bevalling heeft dus 2 uur en 15 minuten geduurd waarvan 14 min persen...

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: ze belden laatst.. of het klopte dat anne naar die en die school ging.
    ja dat klopte
    En bij de school halen ze dus geen kindjes op...
    Allemaal niet zo erg.. ze zouden wel wat proberen te regelen.
    Gezamelijk ophalen met andere bso.. evt gewoon zelf naar die school rijden.. maar ik hoorde niks meer
    (en bij inschrijven voor kdv heb ik ook onwijs moeten zeuren omdat ze dr inschrijving kwijt waren en we dus onderaan aan zouden moeten sluiten zei men.. na hoop gedoe was er spontaan wel plek)
    Dus gister ineens mail "ik stuur even een mail omdat ik u telefonisch niet kan bereiken en onze BSO zal daar geen kinderen gaan halen/brengen"
    Dat was ook meteen het hele mailtje zegmaar :)
    Nog enigzins geirriteerd teruggestuurd of ze wel het goede nummer had gebeld (want ik had niets gemist.. zat er pas 2 weken op te wachten ofzo).
    En dat ik er vanuit ging dat de bevestiging die we al hadden ontvangen half jaar terug gewoon zou blijven tot we zelf iets anders hadden gevonden.
    (ze hebben nog een vestiging maar die is voor ons op een nogal ongunstige lokatie in een heel groot gebouw met veel kinderen plus in een wijkgebouw met dagverpleging voor psych. patienten.. dus dat wilden wij helemaal niet... en die andere is hier naast het huis en gewoon kleinschalig)

Maar vandaag een brief dat ze op ons verzoek anne hadden overgeschreven naar de andere vestiging.
    Ik was ERG boos toen ik net de brief open maakte
    stelletje lamme (en bovenal onbeschofte!) apen zijn het.
    Nu blijft ze zeker niet... de vraag is alleen waar gaat ze dan heen.
    Er is niet 1 bso zo gunstig gelegen als deze natuurlijk...

7. Saskia78

Anouk: gefeliciteerd met de kleien grote man!
    En leuk die hoed ook :)
    Dat is de kdv-verjaarshoed?

@imsala: dat is nog eens een flitsbevalling :)
    Hoe bevalt de kraamhulp?
    En lukt het met alle kids ook?

@darcy: zijn wij ook altijd erg gevoelig voor.. einde van de winter is het altijd broodnodig dat zonnetje!
    zijn allemaal toch wat stugger/chaggerijniger als het mooie weer te lang achterwege blijft lijkt het.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew heeft nu waterpokken....

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Saskia: ontzettend balen zeg van al dat gedoe van bso....gastouderschap???

@ Darcy: fijn dat het iets beter met je gaat...het wordt tijd voor lente-zonnetje. Daar word je lekker vrolijk van, op terras zitten met een glaasje wijn zal je echt doen wonderen!!! Hope so!

@ Imsala: jeejjj supersnelle bevalling. Fijn dat het alles goed gaat. Zijn je vader en D. nog langs geweest voor Diego?

10. Saskia78

@miranda: vind ik wel een optie ja..
    de truc is natuurlijk om een goede te vinden.. geen idee hoe dat werkt nog :)

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Imsala: Van een vlotte bevalling gesproken!! Super! Zijn de kindjes bij jou nu? Lukt het wat?

@ Miranda: :( Minder leuk nieuws, gaat het wat met hem?

@ Saskia: Tjee, klinkt ook niet erg leuk. Ken het systeem daar natuurlijk niet, maar ik zou er toch ook niet om kunnen lachen.

@ Darcy: De zon! Die hebben we nodig!! :D

@ Anoek: Mooie foto van Joep, de tijd is omgevlogen hé?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Kinderen liggen op bed, zonnetje schijnt heerlijk (eindelijk), de tuin zou gedaan moeten worden, maar ik heb geen zin.

Slapen, dat wil ik.

Straks maar eens naar het park, wandelen en een pannenkoekje eten.. :)

Fijne dag nog meiden!

13. Saskia78

@virginie: tja bij jullie gaan ze natuurlijk al veel eerder naar school ook.
    hoe doen jullie dat na school? die houdt hier meestal rond 15.15 op en dan gaan kindjes naar de bso waar ze vooral hoeven te spelen met elkaar.
    Maarja uiteindelijk gaat het niet eens om het systeem.. kan het echt niet dan kan het echt niet.
    Maar dit is gewoon bot, lomp en ronduit zonder enige vorm van "oh sorry we vinden het vervelend voor u".

verder hier ook ipv de kamer verbouwen is er geboodschapt en gedingest.. en voornamelijk huis gepoetst eigenlijk.
    morgen op kraamvisite bij dinnetje met een zoontje dat 3,5 is.
    Anne kijkt er al weken naar uit :)
    had alleen even pakje stoepkrijt mee willen nemen.. denk dat is leuk. Maar geen stoepkrijt te vinden.. zeeman, blokker... (en veel meer keuze hebben we ook niet).
    Nouja.. dan maar niet :)
    Ze vermaken zich evengoed wel denk ik zo.

zo.. koffie is op.. ik ga boven ook nog even stofzuigen.. is dat ook weer gebeurd :)
    (morgen doen we dus lekker niks.. ook niet voor/na de visite)

14. Saskia78

Pfoe.. naar paar maanden "afwezigheid" lag vanochtend ineens het boek van Nelson weer in haar bed.
    Wat een verhaal is het ook.. gaat over een kitten dat bij een meisje komt wonen... (verjaarskado).
    Allemaal leuk en aardig maar als hij groter wordt is hij een minder leuk speelkameraadje.. en na een jaar krijgt ze een computer voor haar verjaardag.
    Poes opgesloten in een kamertje.. zielig, sneu etc.. poes snapt er natuurlijk niks van.
    Vervolgens wordt hij "vrijgelaten" op Argentina Square (DE plek voor dakloze katten in Rome) en daar beleeft hij nogal wat.
    Waaronder 2x bijna dood, 2x gevangen door een laboratorium voor dierproeven..
    Zie dat maar eens te vertellen aan een peuter zonder dat ze meteen dikke nachtmerries krijgt.
    Vanaf de verjaardag met de computer begint Anne al bedrukt te kijken.. en aan het einde van het verhaal zit mama met tranen op dr wangen voor te lezen...
    Ontzettend mooi maar ook heel zielig!

Vandaag al 2x moeten vertellen "want ik ben het vergeten mama".
    Dus extra zoute nasi... :)
    Soms denk ik dat een deel van die zwangerschapskwaaltje nooit meer weggegaan is.
    Vergeetachtig emo-monster ben ik soms :)
    (en wat ook niet helpt.. is dat het eigenlijk geen fictie is.. vriendin van mij heeft het meegenomen uit Rome van Argentina Square en Nelson bestaat dus echt.)

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!!!

Ik zal zo even een foto plaatsen, wordt wel weer eens tijd:)
    Ik geef nog steeds bv en gaat prima. Had ik vantevoren echt niet verwacht, zo zie je maar weer. Nu kijken hoe dat gaat zometeen met t werken weer. Tygo is gek op zijn broertje, soms nog steeds wat onbehouden maar goed bedoeld. Erg leuk om te zien trouwens hoe Stijn op Tygo reageert, als ie m hoort gaat ie al zoeken en gaat ie lachen:D
    Woensdag weer aan t werk, zal even wennen zijn maar is denk ik ook wel goed voor me. Even ook Priscilla zijn en niet alleen maar mama. Wel een rare week. Morgen crematie, dinsdag operatie van mijn vader en woensdag weer aan de slag. Maar de weken zijn omgevlogen zeg en stijn is komende week alweer drie maanden.:$

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Tygo gisteren bij t zien van de koningin op tv: Kijk mama die mevrouw heeft een mooie pet op :D:):D:)

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Stijntje:

18. Pris

Pris Fanatiek lid

En Tygo

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Sommige hebben de pics ms al gezien, stonden ook al op hyves.

Vandaag lekker dagje thuis, lekker makkie aan doen.
    Tot later!!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: wat goed om te horen dat het lekker met je gaat!
    Sterkte voor morgen en ook voor dinsdag!
    Super dat jouw BV goed gaat verlopen :)
    Schattig om te horen hoe het met Tygo en Stijn gaat!

@ Saskia: zielig verhaal van dat boek....nu lekker vandaag genieten!

Matthew heeft nu erg veel waterpokken, zeg,,,te zien op Hyves en FB.
    Ik ga mama straks ophalen (een uur rijden heen en terug ook een uur rijden, duh). Ze blijft dan bij ons slapen, kan morgen Matthew oppassen terwijl we gaan werken.
    Enne...het is voor de eerste keer dat mama op Matthew gaat passen!!!
    Ben benieuwd!

Matthew heeft echt pijn, krabt zich en erg last van de jeuk. Hem al vanmorgen in havermout-bad gedaan en vanavond ook weer.

Deel Deze Pagina