Goeiemiddag, girlies! Ik ben nog aan het nagenieten van een fijne middag in Amsterdam Zuid en aansluitend een etentje en het Concertgebouw met vriendin. We hebben een prachtige avond gehad. Eerst het Nederlands Kamer Orkest met Beethoven's Tweede Vioolromance in F, daarna het Hilliard Ensemble met werk van Raskatov (gruwelijk modern, alsof er vier varkens werden geslacht, dat getrek en geram op violen!!) Na deze pauze de vier mannen met middeleeuwse liederen van De Machaut en tot slot, o hoe heerlijk, Mozart's 40e Symphonie. Ge-wel-dig! Ik trek altijd helemaal bij op zo'n avond. Pris, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en wat zien je jongens er goed uit! Echt fijn om te lezen en te zien. Sterkte de komende dagen, dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten allemaal Succes gewenst voor je vader! Saskia, ik jank erg makkelijk om álles sinds de kinderen er zijn. Volgens mij gaan moeders 'dichtbij het water wonen' - soms word ik ook gek van mezelf Dat boek van Anne zou hier niet gelezen kunnen worden, dan janken Ollie en ik gezellig samen en non-stop Nog info kunnen vinden over gastouders in de buurt? Noor, ben je weer beter meid? Virginie, sta je nou toch stiekem te scheppen en maaien in de tuin? Imsala, hoe gaat het met jou en kleine Diego, meis? Miran, beterschap voor Matt. Arm jong Patries, dank voor je lieve berichten op Facebook. Hoop dat het met jou ook goed gaat! Zo, dit is het voor nu. Even spammen...
Heej, ff niks terug gelezen, druk druk druk Verjaardag van Joep en mij was erg gezellig. Joep is enorm verwend en Sarah ook, bijna iedereen had ook 'iets kleins' voor haar mee (ben ik niet zo weg van want Joep is jarig maar stiekem wel leuk, haha). Joep lijkt weer ziek te worden, veel huilen vandaag, koorts, niet eten. Gelukkig morgen naar kno arts. Waarschijnlijk is de oorontsteking die de kinderarts al voorspelde op aan het spelen. Komt eigenlijk dus mooi uit dat we morgen naar kno arts gaan. Morgen weer nieuw bericht dus en dan reageer ik weer op alle bovenstaande berichten.
Hoi meiden, Ik kom me ook even melden Goede beurs gehad dit weekend, ben nu wel helemaal afgedraaid. Zeker omdat we zaterdagavond ook nog met Marissa naar de huisartsenpost konden. Ze viel in de badkamer op haar billen en heeft daardoor vrijwel zeker een liesbreuk. Vandaag weer naar de huisarts om te laten bekijken en dan maar afwachten wat ze gaan doen. Er zal binnenkort wel een operatie moeten volgen dan vrees ik. Nou ik ga weer verder met de beursrommel opruimen. Tot snel meiden!!!! Dikke knuffels van ons!!!!!
Hallo iedereen, Is het bij jullie ook zo prachtig weer? Heerlijk gewoon! @ Rootje: Wat een naar bericht!! Heeft ze erg veel pijn? @ Darcy: Wahahaha, je begint me iets te goed te kennen! Ik heb inderdaad toch de boompjes gesnoeid.. Mooie foto's van je kids! En fijn dat je zo genoten hebt, heerlijk zo'n avondje! @ Anoek: Arme Joep. Fijn dat de kids zo verwend zijn! @ Pris: Wat een schatjes, jou jongens! Fijn dat het zo goed gaat met de bv. @ Saskia: School begint om 08u45 en is gedaan om 15u20. Er is gewoon opvang voor en na school, op school. De kinderen kunnen dus terecht vanaf 07u15 tot 18u00. Keld is om 07u30 op school en mijn schoonouders komen hem ophalen om 15u20, behalve vrijdag, dan ga ik hem halen om 17u00. @ Miranda: Is Matthew al wat beter? Heeft hij niet teveel last?
Gelukkig heeft ze geen pijn, dus zolang ze dat niet heeft valt het iets mee. We moeten de 29e naar het ziekenhuis voor intake en waarschijnlijk 2-3 weken daarna wordt ze geopereerd. Hopelijk wordt het niet eerder acuut (door inklemming van darm of buikvlies) en moeten we met spoed naar het zh (we gaan donderdag op vakantie namelijk )
@ Rootje: arme Marissa, zeg.... @ Virginie: Matthew is goed ziek van de waterpokken en koorts. Hij wilt niets eten. Alleen wat drinken. Er zitten ook GELE pus op zijn hoofd, arm etc...hij huilt en zegt dat hij zo pijn heeft....mijn hart brak toen ik thuiskwam van mijn werk. Het is nu erger geworden dan gisteren....
hoi meiden, is alweer even geleden, hebben het enorm druk. Sorry. @weer: heerlijk dat het weer eindelijk wat warmer wordt. Nu kunnen we lekker buiten zijn met de kinderen. Jesse vindt het heerlijk en ook Sjirk vindt het buiten erg leuk. Hij is druk op zijn trapauto, maar gaat alleen achteruit en wordt daar zelf erg boos om. Jesse probeert hem dan heel lief te helpen. @Saskia: Jesse gaat naar de BSO en tussenschoolse opvang straks, kan je dus ook niet helpen. Lees nu de rest, vind dat erg onbeschoft en dat zou voor mij ook een reden zijn om haar daar niet heen te laten gaan. Geen idee hoe het dan moet? @Joyce: gecondoleerd en sterkte. @Imsala: GEFELICITEERD met DIEGO. Mooie naam! @alle jarigen: nog gefeliciteerd!! @Anoek: mooie foto van Joep, wat kijkt ie lief! @Pris: wat is Stijn al groot! En wat een mooi koppie. Tygo is ook mooie knul! @Miranda: Hier hielp een zemelenbad en Pox-clin erg goed. Beide te koop bij oa de DA. Pox-clin is een schuim dat de jeuk weg haalt. @Rootje: wat een vervelend bericht, de arme schat. Jesse en Sjirk zijn beide weer aan het hoesten en ook ik heb last van kriebel in de keel. Jesse gaat goed met zindelijk zijn, als ie wakker wordt en meteen gaat plassen is ie ook 's nachts droog (heeft nog wel een luier om, hij vergeet te plassen meestal). Sjirk kan nu zelf rond de tafel en de box lopen (we blijven er wel bij). Ben trots op mijn mannen. Morgen naar de Neuroloog met manlief, hoop dat hij iets voor manlief kan doen. Liefs Simke
Darcy: jouw zaterdag klinkt erg goed besteed, heerlijk!!! Rootje: beterschap dan voor Marissa, hopelijk valt het allemaal mee!! Miranda: Arme Matt.... als ik je een tip mag geven: morgen meteen de apotheek bellen en vragen om Schudmix (Lotio Alba) te maken. Dit is een suspensie die je erop kunt smeren en het wekrt fantastisch! Het doet de jeuk verkoelen en het doet de pokken snel indrogen. Is oa op zinkbasis. Doen hoor, want het zal hem echt helpen (veel beter dan calendula oid) Ik heb het indertijd bij Tijn gebruikt die zat zooooo onder en het werkte super, was dat ik het vanuit mijn werk en ervaring nog wist, anders was de apotheek er niet mee gekomen denk ik. Ze moeten het namelijk zelf bereiden. Beterschap en sterkte! Saskia: al iets wijzer mbt gastouderschap-mogelijkheden?? Anoek: ook hier nog even gefeliciteerd met je mannetje! Imsala: ook jij hier nog van harte met de geboorte van je mooie mannetje, zag even snel wat foto;s op hyves langskomen, super hoor!! Joyce: wat ellendig van je oma... en nu dus ook je cavis nog las ik op hyves... hoe is het met je rug?? Ik word wat beter maar hoest nog behoorlijk... Vanmorgen Isa naar school gebracht, vandaag start projectweek met thema "liefde in de kunst" Bij binnenkomst stond een groot deel van t team te figureren in een levend schilderij, in Franse bistro en jaren 50 stijl: SUPER!!!! hele grote lijst en daarachter stonden ze een kwartier doodstil!! De een dansend met prachtige oude kleren, pruik, de ander volledig in black tie als ober met een fles wij, de andere weer met een viool enz enz. Echt geweldig leuk gedaan weer!! De kinderen hebben vanmiddag ballonnen opgelaten met een hartewens eraan, o wat enorm leuk toch!!!
Hey meiden!!! Imsala: Gefeliciteerd meid met de geboorte van je zoontje DIEGO En wat een vlotte bevalling zeg Super joh! Geniet lekker van je kraamtijd!!! Pris: Ook helaas een crematie gehad vandaag Gecondoleerd met het verlies van je oom! En dan ook nog je vader vandaag opgenomen voor een operatie morgen! Heel veel sterkte met alles! Dikke knuf!!! En wat een geweldige foto's van je boys zeg, heerlijk!!! Ja, woensdag weer werken, het is echt zó snel gegaan bij jou! Darcy: Zo te lezen heb je het erg naar je zin gehad, heerlijk zo'n avondje er tussenuit zijn toch! Rootje: He jakkie, wat een naar bericht meid! Gelukkig heeft ze er niet teveel last van, maar zo te lezen moet ze helaas wel geopereerd worden Dikke knuf voor jullie! Miranda: Ach gossie, Mat waterpokken Beterschap voor hem! Die van mij hebben het gelukkig nog niet gehad... Virginie: Toch ff lekker de tuin in geweest, hahaha! Zucht, in ben al intens verdrietig over het verlies van mn oma, maar die heeft de mooie leeftijd van 90 bereikt, hoe moet jij je idd wel niet voelen zonder je moeder die nog zo jong was Ja, het is echt heel erg moeilijk om dit gemis een plekje te kunnen geven. Nogmaals sterkte hoor! Dikke knuf!!! Anoek: Helaas te laat, maar zeker niet minder gemeend, alsnog GEFELICITEERD met de 1e verjaardag van Joep Wat een schattige foto, binkie!!!! Noor: Al weer helemaal opgeknapt? All: Hier gaat het redelijk met me, al heb ik me wel eens beter gevoeld En vanmiddag heb ik ook nog mn cavia in laten slapen bij de dierenarts, kan er ook nog wel even bij Hij had op onverklaarbare reden 2 verlamde achterpootjes, zo zielig om te zien, hij sleepte zich echt met zn 2 voorpootjes naar voren. Vanmiddag toch maar besloten naar de dierenarts te gaan en er was helaas niets meer aan te doen. Gelukkig hebben we er nog eentje, maar hij mist zn vriendje wel Verder nu druk bezig met de voorbereidingen voor Timo zn verjaardag a.s. zondag De taart is vandaag besteld, de traktaties heb ik ook binnen om uit te delen, dus ben al een heel eind Darcy: Denk dat jij de 1e verjaardag van je meisje ook van t weekend vier?! Mooie foto's ook van je kids zeg en ik denk dat papa straks de jongens bij de deur kan weg slaan Fijne avond allemaal meiden!!!! -X-
Noor: Ik zie dat wij net een minuut na elkaar posten Balen dat je nog zo hoest joh, maar gelukkig wel weer een beetje op de been. Tenslotte gaat alles ook gewoon door he als moederzijnde, ziek of niet ziek Met mn rug nog steeds hetzelfde helaas, lief dat je er naar vraagt. Heb het een tijdje zonder diclofenac geprobeerd, ging best redelijk, als ik maar in beweging kon blijven, maar nu na alles wat er met oma is gebeurd, heb ik gelijk meer last en ben dus maar weer met de diclofenac begonnen... Zit inmiddels al in mn 5e maand, pfff
@Noor: op wat voor school zit Isa eigenlijk? Ook een redelijke crea school geloof ik? @simke: mja we moeten kijken wat de mogelijkheden zijn.. Vind het ook lastig. Dus nog niet echt nieuws hier. @rootje: ohjee wist helemaal niet dat dat kon door vallen. Gelukkig heeft ze er niet zo'n last van maarja zo'n operatie is ook niet leuk natuurlijk.
Miranda, schiet ook niet op met die pokken en zo te lezen heeft Matthew er erg veel last van (en jullie dus ook). Beterschap! Heb je het advies van Noor al opgevolgd? Heb het zelf ook maar meteen even opgeschreven. Sarah heeft ze al gehad maar Joep nog niet. Noor, klinkt erg leuk die school. Leuk die thema's allemaal. Wij gaan vrijdag een school voor Sarah uitkiezen. Al haar vriendinnetjes het kdv worden binnenkort 4.... Sarah wil ook zo graag naar school en ze 'moet' nog 11 maanden op het kdv. Erm ding Pris, hoe is het met je vader? Vandaag de operatie of niet? Knuf Simke, wat zei de neuroloog? Ik weet zo even niet wat er met je man is, je hebt het wel een keer verteld weet ik nog maar kan het me niet precies herinneren, sorry. Ik hoop in ieder geval dat de neuroloog iets voor jullie kan betekenen. En ja, Joep is ook lief, echt het is een schatje (Sarah ook hoor maar die kan al praten en heeft een uitgesproken eigen mening, haha). Darcy, jullie meisje ook al bijna 1, jeetje, gaat snel. Wanneer vieren jullie de verjaardag? Rootje, balen zeg van de liesbreuk, wist idd niet dat dat door vallen kon komen. Ben er zelf mee geboren en meteen geopereerd, verder geen ervaring mee. Donderdag op vakantie lees ik. Waar gaan jullie naar toe? Lekkerrrrrr, geniet ervan. Hier vandaag verjaardag gehad van mijn vader die 75 is geworden. Joep duidelijk last van de oren en koorts, dus met pcm naar verjaardag, heeft veel bij me gezeten en dat vond ie prima. Sarah amussert zich altijd wel. Ook altijd fijn die ooms en tantes die een mening hebben over het eten van kindjes. Sarah kreeg een zakje chips en en stond natuurlijk vanalles op tafel, dus zij af en toe iets pakken. Zegt eerst mijn moeder: niet teveel want anders doet je buik au (lekker duidelijk ook). Daarna tante hetzelfde: ze pakt wel veel van de tafel..... Nou ja, vooral kaasjes en worst want het was 17.30 uur dus etenstijd! Arjan is darten, vergadering. Op tijd thuis hoop ik. Ik ga lekker op de bank hangen, vandaag een beetje brak. Moe en hoofdpijn. Vooral de laatste tijd zooooooo moe, niet normaal. Als ik opsta ben ik al moe, ik val als een blok in slaap om vervolgens 8 uur later wakker te worden met een gevoel alsof ik net in bed lig. Heel vervelend. Liefs
SImke had jouw bericht even over het hoofd gezien, hoe was het bij de neuroloog? heeft je man een hernia?? Pris: hoe ging het met je vader vandaag?? x Succes morgen met werken weer!! Anoek: spannend een school uitzoeken!! Saskia: Isa zit op een openbare daltonschool. ja enorm crea, erg leuk! (en niet al te groot, dat was voor ons wel een pre, zeker vergeleken met de basisscholen met 700 a 800 leerlingen die hier in het dorp ook zijn!!)
joyce, wat balen dat je nog zoveel last hebt! Wanneer moet je weer terug naar Dr E?? Misschien dat ie je kan doorsturen naar de neurochirurg...
@Noor: anne gaat ook naar een crea school.. Hoop dat ze het ook zo leuk gaat hebben als het bij Isa klinkt. "openbare kunstzinnige basisschool" klinkt heel alternatief vond ik maar na een bezoekje en rondleiding zijn we alledrie enthousiast hier ook een meisje dat niet kan wachten. Vanavond zei ik "hoe kan dat toch!? Je bent zo groot!". En het antwoord: omdat ik al bijna naar de basisschool ga! Anouk: heb je al een idee wat je wil wat betreft school?
Miranda !! Wil je mij een mailtje sturen, ik heb een nieuwe computer en alle andere adressen zijn weg
Mijn vader gaat goed!!! Hij is zelfs al van de intensive care af. Ze hebben 4 omleidingen gemaakt en aders uit zijn borstkas gebruikt ipv zijn been. Gisterenavond even geweest maar toen sliep hij nog, erg raar om daar over de IC te lopen op weg naar paps en hem daar te zien met alle slangen en aan de beademing. Maar gelukkig nu op de afdeling!! Vandaag eerste werkdag, collega's zijn allemaal erg lief en heb een mooi boeket bloemen gekregen