@Miranda: ik ging er vanuit dat dat pas op de kleuterschool zou gaan gebeuren. Ga waarschijnlijk gewoon mee met het feestje want de mama in kwestie vond het ook maar wat spannend! Het is namelijk ook haar eerste kinderfeestje
girlies wat een leuke fotos Darcy en Virginie!! Miranda: alles oké? Saskia: pittig zeg eerste feestje! Marsab: leuk je weer ff te zien aanwaaien (gerust vaker doen haha) en je klinkt druk! maar wel leuk! Anoek: wat een leuke foto's op hyves!! Joyce: hoe is het? Simke: hoe is ie daar?? ben beetje druk en vooral moe geweest afgelopen week... probeer morgen of donderdag weer even wat meer te reageren! x
Goedemorgen! @ Saskia: Spannend hé, dat eerste feestje! Hier ook nog niet eigenlijk, wel leuk dat je mee kan ook. @ Darcy: Haha, ik heb ook zo'n dochter. Als ze geen schoentjes aanheeft vliegen die sokken zo van haar voeten! @ Noor: Begrijpelijk hoor!
@ Virginie: wat een mooie buikfoto...geen straire zien. En straks komen er nog 2 tattoo's van Ella en .... op je lijf @ Noor: maak jezelf niet gek, als je ons maar niet vergeet We denken ook aan je. @ Pris: lekker druk aan t werk....zijn de mails hoop weggewerkt? @ Saskia: tuurlijk is spannend als je ook meegaat!
Even een andere vraagje voor de meiden: Op vrijdag a.s. zouden mn moeder en mn zus bij me langskomen. Ik merk aan de reactie van mn zus dat ze niet ziet zitten om een uurtje rijden vanuit Den Haag naar Zaandam komen (word irri van haar, maar goed). Haar voorstel om naar Noordwijk om lekker uit te waaien. Dan moet ik ook 3 kwartier rijden naar toe, lekker puh...doei! Mijn zus komt alleen op de verjaardag van Matthew, dus 1x per jaar...belachelijk...ze is gewoon te lui om naar zaandam toe rijden. Mijn mama is dan afhankelijk van haar....jammer. Mijn vraag aan jullie: weten jullie een leuke middenlocatie (bv omgeving van Haarlem-Hoofddorp) waar we lekker gratis kunnen wandelen en wat drinken op een terras? Liever geen winkelcentrum, daar mama geen geld voor heeft. Tip graag.....alvast dank!!!
Miranda, dan zou ik de oplossing wel weten: even Googlen of in die omgeving een leuke kinderboerderij is en dan zelf de drankjes en picknick meenemen Kan Matt lekker spelen, ook met oma en tante. Wat een gedoe, zeg... maar zo herkenbaar...
@ Miranda: Dat zijn situaties waar ik zo moe van word!:x Wat is één uurtje rijden nu? Als ze Matthewe maar een keer per jaar ziet kan ze toch eens de moeite nemen, ook voor je moeder, om tot bij jullie te rijden? Ik hoop dat je een fijne tussenlocatie vindt, Darcy's idee is wel goed!
Miranda: Groenendaalse Bos Heemstede, daar is ook een kinderboerderij en een speeltuin. Amsterdamse waterleidingduinen. bijv ingang de zilk of ingang de oase of panneland (laatste twee in vogelenzang/bennebroek) Haarlemmermeerse bos Bos landgoed keukenhof in Lisse
@Virginie.. Mooie buik. Weet je al wat het wordt of is dat een verassing? @virginie & Darcy.. Leuke foto's!!! Hier een foto van onze meisje.. Morgen hebben we een gesprek bij de basisschool, heel spannend! Bekijk bijlage 142611
Mooi meisje Miss X!!!!! Jeetje Virhinie alweer op de helft, wat gaat t hard zeg!!!! @ Miranda Ik denk dat Noor een paar leuke dingen heeft genoemd. Ik ben 2 wkn geleden met een vriendin en haar dochtertje bij de kinderboerderij in Heemstede geweest, erg leuk ook t bos. De speeltuin was toen helaas dicht op vrijdag maar gaan we binnenkort wel een keer heen Speeltuin vandaag weer aan t werk. De weken vliegen voorbij en ik lijk nergens aan toe te komen. Stijn slaapt niet zo heel makkelijk overdag maar is t wel zat Als je m dan in zijn bedje legt is t schreeuwen schreeuwen schreeuwen...blijf t wel steeds proberen hopelijk heeft ie snel door dat je best mag slapen overdag als je 3,5 maand oud bent Het is hier wel een stuk drukker geworden op t werk. Bevalt me wel, ben ik tenminste lekker bezig. Zin in t weekend!!!! Peter helaas morgen wel even werken maar daarna lekker genieten!!!! Meeting lijkt me leuk. Gebruiken jullie al een hoofdkussen voor je sept 2007 kindje??
Halloooo! @ Pris: Druk hé, 2 kindjes, werken, huishouden.. Ik heb het gevoel dat ik bezig blijf voor iedereen, behalve voor mij. Keld slaapt trouwens al sinds de zomer van 2009 met een hoofdkussen, sinds hij in het grote bed is gegaan eigenlijk. @ MissX: Mooi meisje is Yocena! 26 weken al, gaat ook snel. Voel je je oké? Nee, we willen het niet weten deze keer!
Oh zolang al....dan lopen wij ms wel een beetje achter Ja inderdaad dat gevoel, Peter is ook best veel weg, morgen ook werken. Plus dat ik ook heel bewust 1 op 1 iets met Tygo wil doen als (met nadruk op als) Stijn slaapt.
@ Pris: Ik denk niet dat je achterloopt hoor . Ik weet niet tot welke leeftijd het afgeraden wordt, maar hij was al bijna 2, dus.. Ja, als je er dikwijls alleen voor staat is het nog moeilijker natuurlijk. Je hebt gelijk iets met Tygo te doen dan, zou het beter ook doen, maar ik word knetter van alles wat ik moet doen in het huishouden. Binnenkort weer fulltime werken tot ik op bevallingsverlof ga, gaat ook pittig worden vrees ik..
Jeetje fulltime werken is wel heel pittig hoor, zeker zwanger en twee ukkies thuis. |Petje af hoor!!!!!! Peter weg, ik even x factor kijken. Fijn weekend
Hé meiden! Hier even een (kort) teken van leven van mij Darcy, wat een leuke foto's van je kids meid! Ik had ze ook al op FB gespot! Virginie: Mooie buikfoto zeg!!! Pff en ook alweer de 20 weken gepasseerd Pris: Kyra slaapt hier de ene keer wel op haar hoofdkussen en de andere keer niet. Ik heb zo'n dunnetje van de Prenatal en je kan het eigenlijk geen kussen noemen, tis meer het idee En ik vind het leuk staan in dr bedje Noor: Ik heb a.s. dinsdag een afspraak staan bij de pijnpoli bij mn moeder in het ziekenhuis voor evt pijnbestrijding in Bergen op Zoom in het Lievensbergziekenhuis. Heb je wel eens van een annuloplastiek gehoord? Miranda: Ik geloof dat Noor al de leuke plekjes hebt genoemd hier in de omgeving De Geitenboerderij in het Amsterdamse bos is ook heel erg leuk! Vervelend zeg dat moeilijke gedoe van je zus en moeder, zucht! Graag of niet toch?! Meiden, vandaag is mn oma met spoed opgenomen in het ziekenhuis! Ze ziet zo geel als een kanariepietjes en is in korte tijd ruim 7 kg afgevallen. Ze dachten eerst dat ze een afsluiting had van haar galwegen door galstenen, maar dit heeft de echo vanmiddag uitgesloten. Wel zagen ze dat haar galwegen verwijd/opgezet waren en dat is geen goed teken Haar bilirubine gehalte was ook heel erg hoog. Ze is nu preventief aan de ab-kuur gezet, omdat ze verwachten dat ze toch wel snel koorts zal krijgen en als dat zo zou zijn zou ze kans hebben op een bloedvergiftiging en dan zijn we verder van huis. Maandag krijgt ze een onderzoek van al haar organen en dan weten we meer, ook van haar pancreas (alvleesklier). Ik had haar vanmiddag aan de telefoon, maar ze vreest zelf het ergste Ze heeft sterk het vermoeden dat ze 'k' heeft, net zoals haar 3 dochters, waaronder mijn moeder Pff meiden, heb net 4 weken geleden mn andere oma begraven en nu dit...... Nee hier word ik niet vrolijk van!!!! Dikke X aan jullie allemaal!
Hoi meiden, hier alles prima. Veel verjaardagen dit weekend, dus zo maar weer op visite. @hoofdkussen: Jesse heeft een kinderhoofdkussen van de Leen Bakker. Hij vind het erg prettig, dus prima. @Joyce: jeetje meid, stekrte!! Liefs Simke
MissX, mooie meid zeg. Gaat het goed met je? Joyce, dat klinkt niet zo goed van je oma, ik hoop dat het een ontsteking is waar wat aan te doen is. Knuf voor jou. Hoorde net het nieuws over Alphen..... kan daar niet tegen, vreselijk gewoon. Dat er zulke zieke mensen rondlopen. Ik ga weer naar beneden, Sarah roept...
Hoi lieve meiden Bedankt voor jullie tips en ikz al het meenemen voor de volgende keer! Deze keer heb ik ze meegenomen naar Zaanse Schans. Gratis toegang en openluchtmuseum. Het was erg leuk en gezellig totdat Matthew met mijn digitale camera voorover viel. De lens pcies in zijn lippen waardoor het bloedde...en de camera is naar de knoppen gegaan, jammer voor mij. Nu gaat het weer goed met Matthew. Voor mij zal het wel ff afkicken zonder camera....moeilijk hoor. Intussen ben ik nu al aant rondkijken welke camera ik wil kopen. Ze bleven bij ons bbq-en, gezellig. 3 dagen bbq-en achtereen zijn we nu wel klaar mee haha! @ slaapkussen Matthew pikt onze kussen waar hij nu mee slaapt, sinds een enkele maanden. Vind prima zo. @ Pris: lekker zw-forummen tijdens je werk net als vroeger en doet je mobiel wel weer? Tuurlijk blijft het pittig taak voor je net als de moeders met meerdere kids hebben qua verzorgen, huishouden en werken...laat staan met jezelf. Respect voor alle moeders met de meerdere kids. KNUFS @ Miss-X: wat een mooie meid zeg! Leuk om iets van je te horen! @ Joyce: wat naar nieuws over je oma, zeg....blijft akelig. Hoop dat het maar gewoon 'n ontsteking is wat Anoek zegt....bidden dat het toch weer goed komt met je oma. Heeft je moeder ook vroeger kanker gehad? Leeft je moeder toch wel of niet? Dikke knuffels voor je XXX @ Alphen aan de Rijn: wat een akelig nieuws zeg....kan me niet voorstellen....wat vreselijk voor de nabestaanden, slachtoffers die alles gezien hebben en wat drama zeg.... Ik ga straks naar de bowlingsverjaardag van mn vriendin. Morgenmiddag naar Haarlem voor mijn andere jarige vriendin. Fijne avond XXX