Meiden, Ik verwaarloos jullie gruwelijk! Ik heb het echt mega druk met 3 kids momenteel zeker omdat de jongste nogal een hongerlap is en veel last van buikkrampjes heeft. Verder heb ik eigenlijk een beetje forum-stilte ingelast dit ivm de aankomende rechtzaak tegen D op 4 mei hoe ironisch precies 1 jaar nadat ik weggegaan ben bij hem. Rechtzaak zal zijn voor de omgang en later zal er nog 1 volgen voor het gezag waarschijnlijk. Er worden voor deze reachtzaak al rare dingen aangehaald, maar dat ga ik hier niet verkondigen, heb het gevoel dat ik volcontinue in de gaten gehouden wordt door D en zijn vrienden, heb ze dan ook zo'n beetje allemaal van hyves afgegooid. Werd daar compleet zwart gemaakt. Via hyves heb ik wel bijna dagelijks updates, maar daar bepaal ik zelf wie er mee kan lezen. Via Rootje of Miranda kunnen jullie mij wel vinden op hyves, mochten jullie toch een beetje up to date willen blijven
Hahaha, Saskia, heb hier nog een bolerotjetjetje liggen in maat 68 Superleuk toch. mooi meisje trouwens. All, kledingzaak hier bestaat 20 jaar, hebben een Bengh en Bor'z actie, alles 60% afgeprijst. Morgen weer nieuwe kleding online, dat kost weer wat geld. Ga bestellen voor het volgend jaar.
@ Saskia: wat draagt Anne schattig bolero...wat heb je een mooie keuken, zeg! Leuk hoe Anoek en Saskia over de kleding van meisjes praten...de meisjeskleding zijn vaak schattig om te zien! Denk dat Darcy en Joyce etc. mee over kunnen praten. @ Anoek: arme Joep over z'n oorontsteking...wat maakt hij hoop mee, dat doet aan mij denken van vroeger in mijn kleutertijd. @ Darcy: wist niet dat vlees en tarwe dikmakend zijn. Hoe is het met Ollie en Megan? @ Rootje: wat leuk artikel over borstvoeding. Hier een virtuele knuffel voor je! @ Imsala: ja ik volg je al een tijdje via Hyves, en hoop dat jij uiteindelijk wint van al die gedoe. Sterkte in de komende tijd. Probeer vooral veel genieten van je kids en structuur vast te houden! Diego 'n hongerlap....misschien hem toch maar deels flesvoeding geven .... Ga verder ff lezen want ik weet niet meer op wie ik graag nog meer wil reageren...
@ Noor: ja jammer van de camera, maar ze zijn wel te vervangen en de kids niet Hoe is 't nu met je? Wel af en toe vrij maken voor Noor-tijd @ Pris: hoe is het met Tygo en Stijn? En met jou, is je werk weer op schema, of moet je nog hoop inhalen.... @ Virginie: hoe was de uitslag eigenlijk van je onderzoek van je baby? Ging t alles goed, toch? @ Joyce: hoe is het nu verder met je oma? En je moeder?
Hey iedereen. @ Anoek: Hier ook H&M 'All Stars'. Of ze al dan niet goed zijn voor de voet, daar spreek ik me niet over uit, maar hij draagt ze ook niet elke dag, dus ja.. Ik vind ze wel erg leuk in ieder geval. Haha, dan ga ik veel moeten aanklagen, de uitvinder van de frietjes, kan er gewoon iet afblijven! @ Saskia: Mooi bolerotje toch? Moest erg lachen om Job's opmerking, je moet er borsten voor hebben! Ziet er een lief meisje mét pit uit. @ Miranda: Heb inderdaad vrijdag de volledige resultaten gekregen en alles waarop ze getest hebben was oké, dus dat is toch al een opluchting! Nu kunnen we (hopelijk) genieten. @ Imsala: Hoop dat er enkel goede dingen uit de rechtzaak komen! Alvast veel moed! @ MissX: Ik vond het in ieder geval een hele aanpassing, ik ben eens benieuwd van 2 naar 3, zal ook weer aanpassen zijn. Maar uiteindelijk lukt het allemaal wel. Goed dat je zo blij bent met de school!
Ik ben niet te vroeg bij de dokter geweest met Ella; ze heeft een oorontsteking en een bronchitis. Dus, 3 week puffen, 3x per dag en ab kuurtje. Hoop dat ze snel beter is, want je ziet dat het pijn doet en kan verder niet veel doen om haar te helpen natuurlijk. Ikzelf voel me ook niet geweldig, barstende hoofpijn, gisteren kortademig, ontzettend moe.. Maar we moeten door.
@virginie: hij zei later nog "tja ik ben een vader.. die denken er altijd anders over he!" @ella: 3x per dag puffen.. dat is aardig doorpuffen.. (letterlijk en figuurlijk) hier ook beetje benauwd en bovenal enorme keelpijn. op werk bezig met isolatiemateriaal.. dat helpt niet echt. zit al kantoortje verder met de deur dicht.. maarja stof = stof he. Dat laat zich niet tegen houden door een deur. en wat betreft pit? tja.. behoorlijk soms heel verlegen... maar ohwee als ze loskomt En slim ook.. we liggen soms echt in een deuk om wat ze voor creatieve constructies verzint. Gisteren had ze een plakje komkommer voor zichzelf.. EN een plakje voor de baby. Natuurlijk lustte de baby dat niet.. dus ik zei "Nou dan mag je het zelf wel opeten". (weinig babypoppen lusten komkommer volgens mij?) En meteen had ik reactie: "mama! de baby lust WEL kaas!". jaja... de baby lust kaas...
Saskia, geweldig gewoon, hoe vindingrijk. Als Sarah haar eten niet meer wil gaat ze met haar bord naar Joep: Proef eens, is heel lekker, heeft mama gemaakt.. lekker he Joep. Slimmerd! Vannacht een roerig nachtje, vanmorgen zat Joep onder de waterpokken.................... koorts en niet fit, tevens zijn oortjes nog en ik zag 4 tandjes doorkomen. Bovenste tandjes en hoektandjes boven. 2 zijn er al door. Net belde vriendin dat haar dochtertje de eerste stapjes heeft gezet (en er achteraan, ik hoopte al dat ze sneller zou zijn dan Joep, ze is nu 17 maanden, haha). Ze stond heel laat pas, net 2 maanden ofzo. Joep vindt het wel prima zo, los lopen duurt hier nog wel even denk ik. Rond de tafel en aan een vinger prima. Virginie, oh ja, frietjes. lekkerrrrrrrr met majo en dan speciaal, nomnomnom Beterschap met Ella (en jezelf). Ik hoop dat ze snel opknapt met het kuurtje. Imsala, sterkte de komende tijd en we snappen wel dat je hier nu ff niet vaak bent, je hetb wel iets anders te doen. Joyce, hoe is het? Heeft je oma al een uitslag gekregen?
Deze vind ik zooooooo grappig, op de achtergrond zie je Tygo achter de schapen / lammetjes aan rennen
Op deze foto zie je trouwens hoe dicht we straks bij school wonen. Links zie je de gemeentestruik die tegen ons huis staat, rechts t schoolplein
jeroen is gisteren 2x van achteren aangereden tijdens z'n werk door amerikanen in 'n huurauto. ze zijn niet gewend zonder automaat. Hij heeft nu gekneusde nek, stijve nek en rugpijn...hoop niet dat hij whiplash gaat krijgen....
Imsala, alle begrip hoor! Heb geen Hyves, maar hoor het wel via PB van Miran als er nieuws is Zo te lezen heb je het druk, maar red je het wel met je drie kotertjes. Diego een hongerlap - goed nieuws (hoewel slopend voor de mama!) Virginie, je werkt veel natuurlijk, maar ik hoop dat je ook tijd vindt om uit te zieken, meis. Nog een verse foto van Keld en Ella voor ons? Pris, wat een leuke foto's heb je gepost! Tygo lijkt al zo'n grote man - is hij al 'toe' aan de basisschool, merk je? (Ik heb me laten vertellen dat het bij kinderen van onze leeftijd opeens erg gaat spelen, dat ze er klaar voor zijn... hier wel enthousiasme, maar nog niet genoeg van het kdv, veel te gezellig, zegt Ollie) Anoek, wat sneu toch. Die tanden zijn al een drama op zich... zie je flinke bobbels in zijn mondje? Zit tot aan mijn oksels in het nakijkwerk en moet echt nog veel doen, heb gewoon zin om te muiten Gauw afsluiten hier en aan de bak maar weer...
@kdv: wij kregen toen anne net 3 was al op school te horen dat anne zeker echt aan school toe zou zijn tegen de tijd ze 4 zou worden. Omdat ze toen motorisch gezien al in de kleuterklas zou passen. (en inderdaad 1,5 uur later wilde ze NIET mee naar huis maar op het kleuterplein blijven ) maar op het kdv speelt ze ook altijd met oudere kindje en die gaan nu 1 voor 1 weg.. Anne heeft er dus ook zelf al heel erg zin in. Enige vervelende (en dat weet ze zelf nog niet) is dat meeste kindjes naar een andere school gaan dan Anne. Maarja snel genoeg nieuwe vriendjes lijkt me. Voor anne bestaat er maar 1 "de basisschool". Denk dat ze dr juffies nog wel gaat missen maar gelukkig wonen we vlakbij
@ Pris: Leuke foto's hoor! Wat lijkt Tygo grooooot!! Leuk dat school zo dichtbij is, gemakkelijk! @ Saskia: Ze zijn nog jong, dus vermoed ik dat de vriendjes wel zullen volgen. @ Miranda: Wat een verhaal van Jeroen! Vreemd.. @ Darcy: Ik ben niet echt ziek hoor, voel me gewoon niet echt fit. Op Facebook veel verse fototjes, zal hier ook nog eens posten.. Is het nakijken gelukt? @ Anoek: Hoe gaat het met Joep ondertussen?