september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hé Suus1983, Jij had toch vandaag ook je eerste echo? Was alles goed?

2. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb ook last van mijn staartbotje maar wij hebben ook een waterbed.
    als s`morgens wakker word heb ik erg veel last van. overdag valt het wel mee moet veel lopen op mijn werk.
    heb je enig idee hoe dat komt?

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb geen idee hoe het komt. Het rare is dat ik in bed juist geen last heb, maar wel heel erg op mijn werk. Ik kan nog geen 5 minuten op een gewone stoel zitten of ik voel een heel trekkend gevoel en als ik dan opsta kan ik de eerste stappen bijna niet lopen. Als ik maar blijf bewegen gaat het wel. Dat beloofd nog wat voor de komende 30 (!) weken :)

4. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    als ik op bed ligt heb ik er ook geen last van. maar als ik er uit ga kan ik haast niet lopen.
    op mijn werk heb ik er ook geen last van want dan loop ik veel.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hello girls!

Nou... dacht ik dat ik dus gewoon lekker niet misselijk zou worden in mijn eerste zwangerschap (ik had tot eergisteren geen klachten, dus dacht "zou het?"), ben ik me toch een partijtje BEROERD :pale:

Kort samengevat: weeig gevoel, slapjes, tollend, achtbaan, slagschip-in-zware-storm... ik heb ze allemaal al gehad in de afgelopen 48 uur :)

Eten met lange tanden en die pan verse macaroni staat daar op het aanrecht een beetje ranzig te lijken. Darce wil niet eten, maar prakt het erin.

Had al enkele dagen steken in mijn linkerlies (zorgen, zorgen) en de vk riep telefonisch heel relaxed: 'k zie je maandag, klinkt als bandenpijn.
    Ze legde het goed uit en ik hing meer ontspannen op.

Over anderhalf uur houdt mijn jarige moeder van 59 een bedrukt rompertje in haar handen - mijn schoonmoeder, die ook op de koffie komt bij mijn moeder, hoort het een half uur daarna als ze arriveert.

Weer die achtbaan, maar nu van de plezierige prikkels.

@Saskia78: ik lach me een bult om je schrijfstijl, droog hoor :)

@Marsab: als je graag inlegkruisjes draagt nu, dan kan ik je aanraden om speciale katoenen te halen bij de reform/natuurvoedingswinkel. Iets duurder, maar minder kans op infecties. En verder zei Ponyville geloof ik iets over lekker goedkope onderbroeken meeslepen, nou, dat vind ik een goed plan.

Dames, ik laat jullie weten hoe de moeders hebben gereageerd. Waarschijnlijk is het rond 20:00 uur in heel Nederland vanuit elk woonkamerraam goed te horen! :) :)

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Darcy veel succes vanavond. Spannend hoor.
    En wie weet kunnen we de vreugde kreten zelfs hier in Dubai horen ;)

7. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    JAAAAA ik heb ook een link naar mijn echo filmpje!
    Let vooral even op het einde van het filmpje, daarin is te zien hoe mijn kleintje wakker wordt en begint te spartelen, echt zo leuk!

http://www.youtube.com/watch?v=aeYllhVit20

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Suus: ja hoe was je echo?

@Migga: super! Ik zal binnenkort even uitgebreid naar je filmpje kijken..... maar was je ook net zo ver als je dacht?

@ iedereen die ook zo'n honger heeft de hele dag door.... hier nog eentje

Jeetje vandaag alweer 10 weken.... nog maar iets meer dan 5 dagen en ik mag alweer naar de VK...... jippie!

9. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    hoi Brigitte, ja ik was precies 10 weken ver, precies zoals ik zelf ook berekend had!

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    brigitte het gaat toch wel snel he.
    ben wel blij als ik over twee weken eindelijk een echo gehad heb.

groetjes las

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @migga: lekker hoor dat het zo groot is als je zelf ook al berekend had..... En wanneer mag je nu weer naar de VK? Had je trouwens een inwendige of uitwendige echo?

@las: ja het gaat best wel snel als je het nu weer bekijkt..... We zijn al op een kwart zeg!

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Migga, leuk hoor je echo. Super om te zien.

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi Migga Super om de kleine opeens zo druk te zien zijn!

Ik hoop dat wij 27 feb ook zo'n mooie echo mogen zien. En voor iedereen die eerder of later een echo krijgt natuurlijk ook ;)

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hoi Migga,

geweldig zeg, die echo! Heerlijk ook zo'n spartelend moppie!

Hoop dat ons kleintje maandag ook zo wakker is, mag dan voor de 2e echo.

Geniet ervan!

groetjes,
    pooh

15. Niet meer actief

wow Marsab wat is jouw echo gaaf! je ziet hem echt spartelen wat cute! (ik kijk meteen helemaal vertederd en verliefd nu hahaha) echt super om te zien!

16. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    @Migga: geweldig die echo, zo echt mensje al. Weet ik zelf ook meteen wat ik kan verwachten. Heb mijn echo nl ook als ik ong 10 weken ben.

@ik heb een #$@* weekend gehad. Moest letterlijk om de 2 uur wat eten, dus had de boterhammen gesmeerd en al klaar liggen op het aanrecht. Verder hier wel goed, alleen heb ik bij mijn eerdere zwangerschappen nooit meegemaakt dat je zo'n last kan hebben van bandenpijn. Ook word ik met de dag iets dikker. Mijn man plaagt me al dat het er 2 zijn, zou erg leuk zijn hoor, maar eerlijk gezegd liever niet....... we zien het wel met de echo over 2 weken.
    Tot schrijfs, Jikke

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.050
    113
    hee meiden, leuk dat julllie aan me gedacht hebben! Ik heb idd mijn echo gehad en het was echt super! Je zag dat kleine hummeltje echt al een beetje trappen met de beentjes enz. heerlijk om te zien!

Ik plaats de foto's nog wel. Was trouwens 2 dagen verder dan gedacht, mijn uitgerekende datum is nu 30 augustus! Maar wil eigenlijk hier lekker blijven kletsen.

Migga: leuk om te zien he, vond het echt wonderlijk. Mijn vriend zat er ook helemaal te genieten.

18. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Wat een leuke echo's en dat filmpje is helemaal geweldig. Ik heb gister gebeld en mijn 1e afspraak is een intakegesprek. Ze gaan dan helaas geen echo maken.
    Wij willen het pas gaan vertellen (buiten ouders om) als de echo gemaakt is. Ik zal met m'n dikke buik dus nog 4 weken moeten wachten. Klaag, klaag. Loop al in zwangerschapsbroeken.

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi flore ik ken het! Wij zien de familie de laatste tijd best veel en ik heb steeds maar grote truien aan om het te verbergen. Gelukkig hoef ik het op mijn werk niet te verbergen, dat zou erg moeilijk worden.

@Jikke: rot dat je zo veel last hebt van die misselijkheid. Hier begint het ook steeds meer. Mijn vriend snapt er niet meer van want ik hoef niet over te geven en dat hoort er volgens hem wel bij als je misselijk bent :rolleyes:
    Ze zeggen overigens ook dat als je al eerder kinderen hebt gehad dat je dan eerder een buik ziet. Soms is mijn vriend er ook van overtuigd dat het er twee zijn (zie foto) maar soms verdwijnt dat buikje ook wel weer een beetje dus ik heb gewoon gevoellige darmen denk ik.

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier is het enthousiasme neit te drukken als ik misselijk ben.

echt vervelend.. ik geef inderdaad ook neit over maar vol me gewoon wel rot

en dan staat er iemand heel enthousiast om je heen te springen dat het zo goed is dat je misselijk bent

vind het maar dubieus hoor :)

Deel Deze Pagina