september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Hier gaat het eigenlijk heel erg goed! Mag niet klagen! Was vanaf week 6 ook de hele dag misselijk, en dan steeds net niet overgeven. Maar dat is sinds vorige week helemaal over! Maakte me eerst al zorgen...maar heb nog wel last van bandenpijn en zere (.)(.) dus zal nog wel goed zitten!

Ik moet nog wachten tot volgende week dinsdag, dan hebben wij ook weer een echo, ik ben dan 11 weken en 3 daagjes...spannend!
    Ik hoop dat ik dan net zo'n super echo krijg als dat spartelende ukkie van Migga! Wat super zeg!

@Darcy: Hoe was je avond?hihi

2. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Owja vergeten te vertellen.....Onze buurvrouw is ook zwanger, en 1 dag na mij uitrekend! Grappig he? Ik op 1 september, en zij op 2 september....kunnen wel samen doen met de ooievaar!

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Migga, Super die echo, beweegt al super goed.

Ik ben een beetje jaloers op jullie ik mag nog lang niet voor een echo, wel een klein voordeel, als ik een echo heb is er wel duidelijk iets te zien. hoop

Vandaag alweer 10 weken, ik begin nu mijn broeken steeds moeilijker dicht te krijgen. voor de rest alles goed hier.

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wauw, wat ontzettend fijn om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat!
    Dat de echo's super zijn en een duidelijk bewegende baby te zien is!

Vandaag lekker vrij, dus dan kan ik "ff" het huis schoonmaken.

Vanmiddag op kraamvisite, een kindje uit mijn klas heeft een broertje gekregen, dan ga je er als juf zijnde natuurlijk even lang!
    Liefffff......... :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Lekker marsab :)

hier ook de hele dag vrij

maar vriendjelief neemt misschien vanmiddag vrij

en anders is het hier ook opruimen geblazen :)
    nu eerst even ontbijten en straks een stuk lopen

toch beetje beweging krijgen he

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @suus1983 fijn te horen dat je echo goed was. Lekker he om je babytje te zien.

@lin84 tja die misselijkheid is bij mij ook bij 6wkn begonnen. Nu met vlagen. Hoop dat het zo door gaat. Tja en die boobs doen ook nog steeds giga pijn.

@ponyville hoe is je echo gegaan vandaag?

@darcy hoe was het gisteravond met de (schoon)moeder?

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    :D Ik ben zo blij :D

Vanmorgen zijn we voor de 1e echo van onze uk geweest. En alles was goed. Ze zei dat het nu 7w +3 dgn is. Wij zelf dachten 7w + 2dgn. Wij houden het ook gewoon op onze berekening.

Ze vertelde dat het nu 12.58 mm groot is. Is dat niet lang? Ik dacht altijd dat het nu nog niet eens een cm is? Nou ja het maakt ons niets uit hoor. De uk groeit in ieder geval goed, zit op de goede plek en we hebben ook al het hartje gehoord :eek:

We zijn beide zo trots. Toen mijn man het hartje zag bewegen zat hij bijna in het scherm. Erg lief hoor om de papa in spe zo te zien reageren. Nu kunnen we dus echt heerlijk genieten. We hebben bewijs dat we echt zwanger zijn. Heerlijk gewoon.

O ja voor de nieuwsgierigers onder ons. De foto's staan in mijn album.

Ik hoop dat iedereen snel voor zijn 1e echo mag gaan, want het is gewoon heerlijk om je ukkie voor het eerst te zien en te horen.

8. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    aaaah Migga wat lief, ik werd een beetje emo van. Ik heb de mijne nog niet gezien, moet nog 2 weekjes wachten.

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Patries,

Super, lekker genieten nu.

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat is helemaal mooi zeg je schoonouders om de hoek ;) Die van mij wonen ook niet zo ver weg gelukkig.
    Wat heerlijk dat je nu al een week niet meer spuugd! lijkt me erg fijn hahaha. Moet er gewoon zo rekening mee houden regelmatig te eten dan gaat het wel...

Vrijdag heb ik ook weer een echo! ik krijg dan een combinatie test.

@ Migga wat een mooie echo! ik neem ook een DVD mee vrijdag, wie weet zet ik het ook online als ik weet hoe het moet hahaha :)

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's...
    Leuk dat iedereen langzaam in de richting van de echo's komt enzo.... Ik mag maandag ook weer en ben erg benieuwd!
    Langzaam begint er hier een heel klein buikje te komen.... hihihi..... en nog steeds alle andere klachtjes....

@ponyville: ben inderdaad erg benieuwd of het er nu 1 of 2 zijn?

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hoihoi allemaal!
    Jeetje wat leuk al die echo's en die echofoto's.
    Kan ook bijna niet wachten, nog eventjes geduld.
    De tijd vliegt voorbij dus dat moet ook nog wel lukken!
    Hier verder alles goed, gisteren door drukte weinig last gehad van misselijkheid, gewoon steeds wat tussendoor gesnaaid.
    Moet vanavond alleen nachtdienst draaien (2 nachtjes) en zie er nu al huizenhoog tegenop. Kan amper tot 22.00 uur wakker blijven, laat staan de hele nacht! Maar ja, ik heb het op mijn werk nog niet verteld dus ja...
    Nou ja, zal ik morgen overdag in ieder geval wel lekker slapen. Maar verwacht even een paar daagjes niet op het forum te zijn na vannacht, denk niet dat ik daar de energie voor zal hebben.
    Net "uitnodigingskaartjes"gekocht voor de tweede verjaardag van onze dochter. Jeetje wat gaat het snel!
    Nou, hopelijk gaan de komende paar weekjes hier ook zo lekker snel!
    Liefs Noor

13. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Zeker leuk al die echo's. Gefeliciteerd allemaal.

Met 6 weken en 3 dagen heb ik echo gehad omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger was (sinds oktober niet meer ongesteld geweest). Nu heb ik gisteren voor over 2 weken een afspraak gemaakt bij de VK. Volgens de assistent krijg ik nu geen "12" weken echo meer omdat ik mijn eerste al heb gehad. Weten jullie hoe dat zit (verzekeringtechnisch enzo) want ik wil ook zo'n leuke echo waarin je het kindje ziet bewegen. Ik heb nu alleen maar een wurmpje met een kloppend hartje gezien. Ik kon er toch niks aan doen dat ik zo'n vroege echo op het verzoek van de dokter moest laten maken...

Weet jij dat Brigitte. Jij had toch ook een vroege echo i.v.m. dat bruin verlies... Heb je dat trouwens nog of is dat helemaal over?

14. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @ponyville. Jij had toch vandaag ook weer een echo. Weet je al of het 1 of 2 kindjes is/zijn? Ben benieuwd.

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Lucky, klopt je hebt je 'termijnecho' gehad, je weet nu hoever je bent in de zwangerschap.
    Ze hoeven je geen echo meer te laten maken totdat je 20 weken bent.
    Misschien als je overlegt met de verloskundige dat ze er nog wel een wil laten maken.
    Misschien kan ze zelf een echo maken, dan heb je mazzel.
    Als ze je doosturen wordt het gewoon betaald door de verzekering, als je zelf naar een echobureau gaat dan moet je het zelf betalen.

16. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik heb 5 feb weer een echo gehad.. De kleine was heerlijk aan het bewegen met zijn armen en benen.. Leek echt dat het aan het zwemmen was :D .. Alles zag er goed uit.. Baarmoeder was al aardig gegroeit.. was al zo groot als een sinasappel.. Ik moet over iets meer dan 2 weken weer naar de Vk en dan gaan ze ook bloed etc afnemen..

Liefs Marjan!

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @lucky: ik heb na mijn hele vroege echo ivm bruin en een paar dagen daarvoor ook wat rood verlies daar helemaal geen last meer van gehad..... Dus dat is met 6 weken en 1 dag ook gestopt... gelukkig.... Toen dus met 6 weken en 6 dagen mijn termijnecho gehad bij de intake.... Maar mijn VK zei dat het dan wel een groot gat is met ongeveer 14 weken als ik dan misschien het hartje van buiten kan horen dat ik dus aanstaande maandag nog een echo krijg tijdens de controle..... op haar initiatief... maar wel erg leuk... Dus misschien kun je het je VK gewoon vragen..... Weet trouwens niet hoeveel echo's je van je verzekering krijgt...

18. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik moest gister voor het eerst naar de verloskundige voor een intakengesprek, maar kwam niet zo heel blij terug.
    ik ben ook erg misselijk en moet soms ook overgeven, nou bleek mijn urine helemaal niet goed te zijn en zit ik nu een week thuis verplichte rust.
    ik ben al mijn reserves aan het opmaken ben ook al 5 kilo afgevallen.
    er zat wat bloed, ketonen, en witte bloedlichaampjes in mijn urine.
    dus dat was even schrikken morgen mijn bloed laten testen en dan maar weer verder kijken.

19. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    miek dat is even schrikken.
    Krijg je wel snel de uitslag van de bloedtest?

groetjes las

20. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik denk dat ik die maandag pas krijg, dat gok ik tenminste.

Deel Deze Pagina