september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Super, lekker dat alles goed is gegaan. geniet er maar lekker van. :whistle:

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja enige is dat je dan hooguit MEER stress hebt wat ook niet goed is he

overigens weet bij ons ook een deel van onze vrienden het.. en 1 ouder
    de rest mag nog wel even wachten :)
    maarja.. je moet het toch echt ergens kwijt :)

overigens schijn ik al 2 weken alles te vergten wat los en vast zit.. en bovendien ook niet altijd te subtiel qua uitlatingen
    maar vanochtend.. bah :(

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.146
    113
    @brigitte, haha, ik zag het idd al, rond 3 uur moet het hier losbarsten. Ik zit in Groningen, waar zit jij in het Noorden?

groetjes!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    De eerste sneeuwvlokken gaan hier nu vallen..... zal mij benieuwen hoeveel er komt.... jammer dat onze kleintjes er nog niet zijn.. anders leuke sneeuwpret ;)

@suus ik zit nu in emmeloord maar woon in sneek......

5. Niet meer actief

ik ben ziek thuis vandaag (te moe en teveel spierpijn (van de ME) en spierpijn in mijn buik (van het groeien) ik ga zo weer mijn nieuwe foto plaatsen (ik heb ook een foto waar ik lig das wel grappig!) ja je moet wat he thuis :p

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ponnyville, Je hebt al aardig een buikje. leuk.

Mijn buik begint nu ook te groeien, krijg mn broeken moeilijk dicht.

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ponyville inderdaad al een mooi buikje... hier begint het buikje heel langzaam te komen.... maar nog lang niet zo aanwezig hihihihi

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dat is inderdaad een mooi buikje. Hier is het ook al aan het groeien. Eerst kwam het door mijn darmen geloof ik maar nu groeit het gewoon echt. Hij zet nu niet meer steeds helemaal uit en verdwijnt ook niet meer.

Leuk om zo langzaam aan al die echo's te zien.......

Hier is ondertussen al 8 cm sneeuw gevallen (vriend heeft net gemeten) en het komt nog steeds naar beneden. Ik zei ook al tegen mijn vriend dat dit leuk zou zijn om met de kleine in te spelen. Hebben we dus ook een beetje gedaan want hebben net een sneeuwgevecht gehouden. :) Was daarna wel zo misselijk dat ik ervan ging kokhalzen... :(

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier zet de sneeuw nog neit echt door.... dus nog geen sneeuwballengevecht of zo helaas... maar ja zit ook op het werk dus zou sowieso niet kunnen

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    he meiden, ben terug van de vk. Alles leek goed, hartje klopte, dat is natuurlijk het belangrijkste. Was 2 dagen verder, 7 week en 5 dagen. Zal mijn banner nog even aanpassen zometeen. Heb een foto van echo in mijn album staan.

Liefs Moons

11. Saskia78

Fijn moons :)

enneh.. staan we voorlopig bijna gelijk :)

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahahaha, Moons gaat het wel goed met je? Volgens mij ga jij een olifant baren 59 weken zwanger... :confused:

Maar, super dat het allemaal in orde was :eek:

Edit: Da's niet leuk, nu heb je je banner al aangepast....

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    sorry, foutje, is al weer goed gemaakt.

14. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames

hier vanmorgen weer erg misselijk heb de wc pot weer van dicht bij gezien bah.

ik heb het ook erg koud de heledag door.

ik kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg.

het sneeuwt hier nu ook in emmen.
    ik heb een puppy van 11 maand en hij vindt het geweldig het sneeuw. zo grappig om dat te zien.

ponyville je hebt al een mooi buikje zeg. ik ga morge een foto maken van mijn buik.
    zal hem in mijn album te zeten morgen.

groetjes joepie

15. Saskia78

Hmm hier heeft iemand een pakje speculaas op het bureua gezet.. en dat helpt goed tegen misselijkheidsverschijnselen

merk dat mijn buik vooral protesteert als mijn buik vind dat er wat eetbaars in moet
    dan roept hij MISSELIJK! of eh.. BUIKPIJN!
    dan snel wat eten.. en al snel begint er weer een tevreden gespin uit mijn buik te klinken dan :)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ben vandaag wel wat minder misselijk dan eerder...Hopelijk gaat alles nog wel goed daarbinnen! :(

Hier sneeuwt het ook behoorlijk en onze hond vindt het ook geweldig.
    Hij springt in het rond en rent keihard alle kanten op.
    Hihihi, erg leuk om te zien idd! :)

17. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Hallo dames,

Weer even een bericht vanaf onze kant. Helaas niet het meest plezierige bericht. Vannacht riep mijn vriendin me om te kijken naar wat bloedverlies dat ze had. Gezien de eerdere verhalen maakte ik me meteen zorgen en heb vannacht het ziekenhuis gebeld. Wij mochten meteen langskomen.

Daar aangekomen blek al snel dat wat ze had verloren aan bloed en "iets" niet erg was en niet duidde op een miskraam. Toevallig was het de dokter die we volgende week al zouden zien voor de controle en derde echo. Om ons wat gerust te stellen, deed ze nog een extra echo.

Uit deze echo bleek dat in de afgelopen week het hartje was gestopt met kloppen en dat het ook niet veel verder was gegroeid. BOEM ! dat hadden we niet verwacht. We zijn naar huis gegaan en daar zaten we met veel ongeloof....

Na alle eerdere ervaringen wilden we ons er toch niet bij neerleggen en zijn we vanmorgen gaan zoeken naar andere mogelijkheden voor een second opinion.. Met overigens super ondersteuning van onze VK, konden we om half twaalf al bij een ander ziekenhuis terecht.

Hier werd voor het eerst echt goed de tijd voor ons genomen om alles uit te leggen en te laten zien wat wat was op de echo.. Hoe vriendelijk zij ook was... Zij kon de boodschap helaas niet voor ons verbeteren. Het leeft niet meer.

Gezien het feit dat ze vannacht al een lichte bloeding had, denkt men dat het nu snel uit zichzelf gaat loskomen. Over een week hebben we weer een afspraak in het laatste ziekenhuis om of te kijken of de baarmoeder wel goed leeg is of om te bespreken wat de volgende stappen zijn (curretage waarschijnlijk). Eventuele volgende stappen zouden dan een paar dagen later kunnen plaatsvinden.

Hier komt dus een voorlopig einde aan ons wondertje. Na een schijnbeweging moeten we het toch voor gezien houden. Het is nu een kwestie van uithuilen, proberen te verwerken en een nieuwe poging wagen. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar dit is mijn verstand wat spreekt en niet mijn gevoel.

Voor nu wil ik jullie in ieder geval bedanken voor alle lieve en leuke berichtjes (en ook hulp) die we de afgelopen tijd hebben gehad.. Daarnaast wil ik jullie natuurlijk absoluut succes wensen in julle zwangerschap en veel genot van jullie eigen wondertjes. Ik laat wel nog even de banner staan totdat het ook daadwerkelijk niet meer van ons is.

groetjes,

Ouder

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Ouder: jeetje nee toch... ik had zulke goede hoop voor jullie. Weet nu niet zo goed wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte voor jou en je vriendin! En een dikke knuffel van hier

19. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ouder...Sterkte gewenst van mijn kant...Ik leef ontzettend met jouw en je vriendin mee....

20. Saskia78

ach nee toch :(

en het leek toch nogn helemaal goed te komen :(

Deel Deze Pagina