september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden, ik heb vandaag echt nergens kast van...Nu kan ik me daar weer compleet druk over maken...**zucht**

2. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ouder, wat een vreselijk bericht..... Als je weet dat het hartje klopt dan ga je er vaak toch al vanuit dat het allemaal wel in orde is. Des te groter is de klap als je daarna toch nog slecht nieuws te verwerken krijgt.
    Lieve ouder, ik wens jou en je vriendin héél veel sterkte. Dat zullen jullie ongetwijfeld nodig hebben....

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje ouder. ik had nog zo gehoopt dat het allemaal goed zou komen. maar helaas. ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte en hopelijk zijn jullie weer heel snel zwanger.

4. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jeetje ouder dit is wel heel naar bericht. Ik heb nog zo hard voor jullie geduimd dat het goed bleef gaan :cry:
    Heel veel succes met het verwerken van dit verlies. Ik zal zeker aan jullie denken. Dikke knuffel van Patricia

5. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    tjee ouder, das een domper om dit nu te lezen....ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd en rustig je tijd nemen om alles te verwerken.

Liefs,

Angela

6. Cin77

Cin77 Lid

24 jan 2007
    7
    0
    0
    Ha september mama's

Ik begin nu al echt te groeien, mijn buikje is al zichtbaar. Hebben jullie dat ook al?
    Gelukkig heb ik als kwaaltje tot nu toe alleen last van vermoeidheid en honger, maar nog niet misselijk geweest.

Ben benieuwd naar jullie reactie

7. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Lieve ouder,

Ik heb er geen woorden voor. Er komt niks anders bij mij op dan... Sterkte... jullie allebij...

Gr.
    Lucky1979

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Lieve ouder, wat een vreselijk bericht. Leek het eerst toch goed te zijn dan nu zo'n vreselijk einde. Heel veel sterkte voor jullie toegewenst.

Liefs Moons

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ouder en vriendin, heel veel sterkte!

10. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ladies,
    Hier even snel warme groetjes vanuit Thailand! Heb niet echt bij kunnen lezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen! Isabel, hoe ver ben je nu precies? Toch verder dan je dacht? Hier gaat alles goed. Buik groeit goed met al die rust en eten. Al heb ik nog wel last van mijn misselijkheid en kan ik het Thaise eten niet echt lekker vinden :(.. Maar verder gaat het goed! Zodra ik meer tijd heb, kom ik zeker weer online..! Sterkte in de kou!
    Liefs Ief

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ouder, heel veel sterkte! :cry:

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ben ook minder misselijk dan eerst....Dus ik snap je gevoel!
    Vandaag ff afwachten... :(

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig ouder, wat een ontzettende koude douche moet dat voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie er snel een plekje voor vinden met z'n 2en en dat er snel een nieuw wonder mag gebeuren.

14. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Volgens mij leef ik hier nog in de middeleeuwen, want iedereen krijgt een echo. Ik ben helaas eerlijk geweest dat ik precies wist wanneer ik mijn laatste menstruatie had dus....................krijg ik mijn eerste echo pas bij 20 weken.
    Uiteraard was ik het daar niet mee eens en ik moest nog een intakeformulier invullen (hoef pas 20-02 op 1e afsrpaak) dus heb ik maar op het intakeformulier gelogen dat ik het niet zeker wist omdat ik in november zogezegd maar 1 dag ongesteld was geweest.
    Niet leuk om te liegen, maar ik wil ook mijn kindje zien, kijken of alles goed is, daar ben je toch altijd wel een beetje onzeker over !
    Kijk maar wat er nu met 'ouder' is gebeurdt en met velen anderen !

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Ouder weet niet goed wat ik moet schrijven.
    Komt vanallles in me op maar dat magf ik hier niet neerzetten.
    Probeer het een plek te geven en laat je niet door andere wijs maken dat het toch nog niks was.
    Voor jullie was het er al.
    Wens jullie heel veel sterkte en liefs.
    Een dikke knuffel van mij

groetjes las

16. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Ouder, heel veel sterkte...

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Seetje, je krijgt toch altijd 2 echo's? Ik weet ook precies wanneer mijn eisprong was (21/12), maar ik krijg toch gewoon een echo om te kijken of het kindje uberhaupt wel leeft. Geen enkele vk laat je toch rondlopen tot 20 weken om er daarna achter te komen dat het vruchtje gestorven is en niet spontaan is losgekomen. Of zit ik nu helemaal verkeerd?

18. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    dat dacht ik dus ook, maar hier helaas niet het geval. Ze luisteren natuurlijk wel of het kindje een hartslag heeft maar je krijgt geen echo. De termijnecho krijg je alleen als je niet zeker weet wanneer je het laatste ongesteld bent geweest. Middeleeuws he !

Uiteraard laat ik wel een pretecho maken als mijn leugentje (om best wil) niet werkt, want ik wil gewoon graag zien of alles goed is.

19. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    seetje waar woon jij?
    In de middel of now where!
    Zo er gewoon op staan.
    Vindt 12 weken al lang duren en al die mensen die dan al vragen gaat alles goed.
    Ja ik denk het gezien hebben we het nog niet.
    En dan nog tot 20 weken wavhten belachelijk
    Hoop dat je smoes werkt en anders moet je gewoon wat anders verzinnen./
    Zeg je dat je er geen goed gevoel bij hebt en s'nachts niet kan slapen of zo verzin maar wat.

groetjes las

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Inderdaad middeleeuws, maar ik vind ze sowieso een beetje achterlopen in Brabant :) Als je hoort hoeveel echo's andere meiden al hebben gehad... Ik ga denk ik ook een pretecho in Roosendaal laten maken. Dat is gewoon in het zuikenhuis. Ik durf alleen niet zo goed te gaan voordat ik het hartje heb gehoord bij de vk. Daar ga ik 27 februari voor het eerst heen. Wat zou jij doen?

Deel Deze Pagina