september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    @Ias28 ik heb inderdaad ook al zitten denken of me gewoon zwaar aan te stellen als ze het niet willen doen, wellicht dat dat helpt. Ik vind inderdaad de tijd tot 12 weken al ellelang, dan zou ik nog 8 weken moeten wachten, nou echt niet !

@mrijn Ik durf inderdaad ook niet eerder een pretecho te laten maken, dadelijk zien ze iets wat niet klopt ofzo ! Ik ben liever bij de verloskundige als ik zoiets te horen zou krijgen

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij denken aan zo'n pretecho op de beurs...
    althans.. manlief

ik vind het maar eng

straks klopt er iets niet ofzo.. wil ik toch niet horen op een 9maandenbeurs
    eigenlijk helemaal niet natuurlijk.. maar jullie begrijpen wat ik bedoel.

3. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    nee precies, ik heb precies hetzelfde, ten tweede gaat mijn man niet mee naar de 9 maandenbeurs, alleen mijn moeder en misschien mijn zus. Ik wil tioch wel dat mijn man als eerste ons kindje ziet !

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Oe, om daar vol onzekerheid op de 9maanmdenbeurs te liggen, lijkt me helemaal eng. Wat nu als het niet in orde is...

Nou ja, ik zal gewoon nog een paar weken geduldig zijn tot ik het hartje heb gehoord. Voel me iig weer vertrouwd misselijk...

5. Saskia78

hehe ja dat vertrouwde misselijke en met vlagen vaatdoekige gevoel.. dat begint aardig te wennen inmiddels

al lijkt de timing wel te veranderen... voel me nu vaak beetje vaatdoekig als ik zit te eten
    terwijl dat in begin enkel was als ik honger had :)

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zie er op het moment ook uit als een vaatdoek, nog even en ik wordt er een...

7. Saskia78

mja ik ga mijn vaatdoekige gevoel toch echt op zij moeten zetten vrees ik

wil nog even wat boodschappen halen voor ik over een uur mag autorijden..

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @seetje: ik vind het heel raar... zeker dat ze geen termijnecho doen.... het kan toch zijn dat je denkt dat je je eisprong op een bepaald moment gehad hebt maar dat kan toch ook wel wisselen.... Ik zit in het noorden van het land en nam aan dat ze daar misschien achter waren maar niets blijkt minder waar...... Ik zou er gewoon op staan... volgens mij heb je er wel recht op.. Stel anders op het forum hier aan een van de VK de vraag of het normaal is dat het zo gaat......

Nog maar een dagje werken en dan gelukkig weer weekend... ben weer helemaal moe.... ga zo maar weer een banaantje eten want merk dat die kleine weer honger heeft.... Nog maar 3 dagen en dan mag ik weer voor een echo.... jippie :D

9. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb al een beetje zitten zoeken op het forum, maar het is niet verplicht met 12 weken, alleen die van 20 weken, omdat ze daar op kijken of er niets mis is. Ik ga ook echt wel een scene trappen als ik er geen krijg, voel me erg achtergesteld ten opzichte van jullie. Ik had ook graag meteen al met 7 of 8 weken een echo gehad, dan zit je misschien niet heel de tijd zo te piekeren, het kan namelijk best zijn dat het hartje al een paar weken is gestopt, lijkt me toch niet echt een lekker idee dat je al die tijd zonder leven in je buik hebt rond gelopen. Is waarschijnlijk wel niet zo maar stel........wat je trouwens allemaal niet in je hoofd haalt door de hormomen, echt verschrikkelijk!

Ik heb trouwens het geluk dat ik nu al voor de 2e dag m'n eigen goed voel ........heerlijk !

10. Saskia78

@seetje: je verzekering vergoedt er standaard volgens mij 2... dus neem aan dat ze je het niet zullen weigeren als je graag wil

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    He ouder: wat verschrikkelijk zeg: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Seetje: jammer dat je geen echo krijgt, hopelijk werkt dit leugentje om bestwil!

12. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    heel veel sterkte Ouder, heb er geen woorden voor.

13. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    wat ik voel ik me trouwens beroerd zeg. Ik ben al 4 weken misselijk maar de laatste dagen wel extreem. Ik hang wel 5x per dag boven de pot en moet om de 10 min. kokhalsen... Ik ben zo blij met mn beebje, maar hier ben ik minder blij om. De gedachte dat deze beroerde dagen goede tekens zijn, troost een boel. Als het goed is, heb ik nog anderhalve week te gaan en dan moet de misselijkheid nemen. Keeping my fingers crossed...

14. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    idd seetje dat leugentje om best wil zou ik ook doen in jouwn situatie...
    pomme balen dat je zo misselijk bent...Bij mij is het nu alleen nog savonds...Dat geeft wel iets verlichting.... Hopelijk voel je je gauw iets beter...

15. Niet meer actief

NAJAA (mond valt op de grond hiervan!)

Wil je ook geen combi test want die kunnen ze alleen doen tussen de 11 en 14 weken geloof ik (doen ze ook een echo en bloedprikken)

Zoiezo bij een (goede!) pretecho bureau vragen ze naar je verloskundige als er iets is (of ze zien iets) dan waarschuwen ze je VK (dat hebben ze bij mij ook gedaan) ik zou niet zou lang KUNNEN of WILLEN wachten.

Vind het zo middeleeuws zoiezo weten ze geen bal soms, ik gebruik anti depsresiva (degene die je tijdens een zwangerschap mag gebruiken) en ze konden heel het medicijn niet vinden, zo knullig allemaal!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    seetje, hopelijk lukt je smoes, want anders is het idd niet normaal! :confused:

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jeetje Ouder,
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel erg veel sterkte de komende tijd! neem de tijd om het samen te verwerken. Sterkte!
    Liefs Noor

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden!
    Zo twee dagen niet op het forum geweest (had nachtdienst GAAP) en even bijgelezen.
    Ik heb ook nog geen afspraak voor een echo hoor, ga maandag denk ik de verloskundige bellen om en afspraak te maken en hoor dan wel hoe of wat. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met ca 12 weken een termijnecho (wel leuk hoor, want dan zie je echt al dat het een mensje is!) en met ca 20 weken een uitgebreide echo en toen met 32 weken nog een echo want had op tweede echo een laagzittende placenta, dus moest bekeken worden of die mooi omhoog was gekomen. Tegenwoordig doen ze bij ons de eerste (dus inwendige :( ) echo rond 9-11 weken. Ik zie wel hoe het uitkomt met de afspraak, maar het is inderdaad altijd wel een geruststelling om te zien dat het hartje klopt.
    Van mij mogen de komende weken wel lekker snel voorbij gaan. Dan hoop ik ook van de misselijkheid en de vermoeidheid af te zijn! De nachtdienst viel me best zwaar. Verder alles goed hoor hier.
    Liefs Noor

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    ouder, wat jammer, wat een teleurstelling.
    Heel veel sterkte voor jullie samen.

20. Niet meer actief

ook zo raar een inwendige echo, ik had dus al met 7 weken een uitwendige en je kon alles perfect zien hoor :)

Deel Deze Pagina