september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve ouder en vriendin, wat een verschrikkelijk naar bericht :cry: :cry:
    Vind 't enorm rot voor jullie. Heel veel sterkte en veel dikke knuffels voor jullie, Sophie

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Moons en Danique, las dat jullie een goede echo hadden :p :p
    Gefeliciteerd!
    Morgenavond mag ik. Ben best een beetje zenuwachtig.

x Sophie

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    Hier even een minder start van de ochtend.... na ontlasting ineens een flinke hoeveelheid rood bloed.... jemig wat is dit nou? Even een flinke jankbui en het enige dat ik nu kan denken is oei als het maar goed is... moet zeggen dat ik er even niet helemaal gerust op ben.... Verder helemaal geen krampen dus mijn mannetje denkt dat het een geknapt adertje is... Ik hoop het zo..... Morgen gelukkig naar de VK voor een echo.... Ik hoop dat ik het nog 26 uur vol houdt......

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Brigitte, da's schrikken meis.
    Als het na ontlasting was, lijkt t me idd dat t heel goed geknapt adertje o.i.d. kan zijn door de druk.
    Sterkte met het doorkomen van de dag. Hopelijk kun je toch een beetje afleiding vinden en zie je geen bloed meer. En ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen helemaal gerustgesteld wordt.

Een hele dikke knuffel,
    Sophie

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo sophie spannend meid.
    We horen het verslag morgen avond wel.

Brigitte wat klote was het veel bloed dat je verloren hebt.
    Als je erniet gerust op bent kun je altijd de vk bellen

groetjes las

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Net weer even naar de wc geweest en in ieder geval geen helder rood meer... het was ook niet veel... een paar keer afvegen.....
    het wordt nu al wat donkerder dus ik hoop dat het een adertje is.... Aan de ene kant wil ik wel de VK bellen maar ik heb verder geen kramp ofzo dus ik denk dat ze dan ook zeggen dat ik het even aan moet kijken....

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Brigitte, dat is even schrikken. hopen dat het allem aal goed is. Gelukkig heb je toevallig morgen een echo.

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Brigitte je kunt beter de vk tevaak bellen als te weinig meid!

ik duim voor je morgen

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik wacht het nog eventjes af hier... maar het lijkt weer redelijk over dus ik hoop dat het zo blijft.. en anders ga ik de VK alsnog bellen

10. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik zeg alijd maar positief blijven denken! Je lichaam luistert zo goed naar jouw gevoel heb ik vaak het idee, dat waneer je negatief gaat denken het ook slecht afloopt...
    Dus happy thinking :)

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ben ook weer van de schrik bekomen... en moest net weer wat eten omdat ik weer misselijk begon te worden dus ga maar van het beste uit.....

Nu lekker aan het klooien met onze website voor het trouwen.... zal hem wel even in mijn profiel zetten...

12. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Trouwens vraagje he....
    zoals jullie weten moeten hydrofielluiers en rompertjes allemaal eerst gewassen worden voordat de beeb ze voor de 1e keer aan mag hebben, omdat dan de vochopname beter is..Echter doen jullie dit ook met de truitjes en broekjes etc? Dat vindt ik enerzijds zo jammer omdat het nieuwe er dan wel echt af is....

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Claudia: nog niet over nagedacht.... zou het eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou doen....

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het met Las en Sophie?Gaat alles goed dames?

15. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi even een vraagje aan jullie septembermamma's

wanneer begonnen jullie last te krijgen van jullie borsten? Ik voel namelijk bijna niks en groeien willen ze ook nog niet......wanneer begon dit bij jullie?

16. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Martine eigenlijk meteen al...

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Bij mij begon het ook meteen... en nu wordt het langzaam wat minder .... gelukkig

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    @martine: Hier begon het ook meteen en lijkt nu soms alleen maar erger te worden :(
    Maar het schijnt dat het voor iedereen anders is, mijn collega is 7 mnd en die heeft haar eigen bh's nog aan terwijl ik al een cupmaat omhoog ben gegaan.

@brigitte: hoe gaat het er nu mee?

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Han: volgens mij gaat het wel goed... nog geen krampen en zo is er niets meer te bekennen... zal nog wel wat bruinige prut komen misschien op het toilet... Had ook even een vraag hier aan de VK gesteld en die denkt ook geknapt adertje.... Dus ik wacht morgen even af bij de VK..... Nog maar 22 uurtjes wachten hihihi

20. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Ok, nou ja ik wacht wel af, maar bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina