Ha meiden, welkom aan alle nieuwe sept. mama's Ik ben nogal moe en af en toe best dizzy, vooral draaierig als ik 's ochtends wakker word. Ook heb ik af en toe spierpijngevoel in mn baarmoeder. Maar kan me allemaal niets schelen Heb de verloskundigenpraktijk gebeld, wordt teruggebeld. Ben benieuwd Spannend allemaal heh! x Sophie
@Lin: ik heb begrepen dat die buikpijntjes en liespijntjes komen van het oprekken van de banden... en ook de baarmoeder groeit dus dat voel je dan.... niets om je zorgen over te maken.
Lin, ik merk idd dat ik een heel piep klein beetje een buikje heb, kan ook vet zijn hihi. heb veel gesnoept tijdens de feestdagen . ik denk dat we na 12 weken pas echt een buikje hebben. Ik ga het dan ook op mijn werk vertellen, want anders verraad mijn figuur me.
hallo allemaal, was op zoek naar dit topic, ik mag me dus ook hier aansluiten, weer een september mama erbij. al hoopt mn vriend dat het in augustus geboren gaat worden, omdat mn schoonzusje al in sept jarig is, hihi. volgens de berekeningen ben ik 5 wk,1dag. en ik heb heel weinig echt extreme klachten. dus gewoon eng. moet as maandag naar ha. verder zie ik wel wat er op me af gaat komen, tis wel heel snel gegaan, eind aug gestopt met pil.
dank je brigitte, we hebben zelfs al spulletjes ed voor de kleine gekregen. truitje, slofjes, boekje (vanaf 3+, leren tellen haha ), knuffeltje, 2 paar sokjes en een knuffeldoekje.
jij ook van harte! wanneer heb jij getest? kan zijn dat ik al eerder dingen aan je heb gevraagd, maar ben wat vergeetachtig..sorry
hoi meiden, bij mij is het over hoor denk ik. gisteravond vreselijk beroerd geweest en heftig bloedverlies, nog steeds eigenlijk. dus ik ga me afmelden voor de september mammies dank jullie wel voor jullie medeleven en geniet allemaal met volle teugen van jullie zwangerschap
Ik had eigenlijk te vroeg getest ongeveer 4 dagen voordat ik ongi moest worden. ik voelde gewoon dat ik zwanger was en ik zag toen ook een lichte streep. Ik heb toen ik 1 dag overtijd was nog een paar keer getest en heel duidlelijk positief.
Heey Lady's Ook ik ben net als jullie in september 2007 uitgerekend (vlgs m'n banner 4 september) Het is mijn eerste kindje en ben wel heel erg nieuwsgierig naar de 1e echo (16 jan) Zijn er nog meer dames die het heeeeeel erg moeilijk vinden om hun mond dicht te houden tegenover je omgeving? Liefs, Marlene
jose, wat naar nu dat het toch niet zo blijkt te zijn. hoop voor je dat het snel weer lukt (als jij dat zelf ook wilt natuurlijk!) dag lijn
Marlene, gefeliciteerd! Ik vind het idd ook heel moeilijk om mn mond te houden! De ouders en de oma's weten het al, net als mn schoonzusje en zwager en mn vriendinnetjes! Mijn leidinggevende op het werk schijnt er een neus voor te hebben, want die vroeg het recht op de man af hahaha ! Ze had helemaal een voorgevoel gehad. Net de VK gebeld, en heb 23 januari een intake gesprek en ook meteen een eerste echo! Spannend! Wie gaat er mee doen aan Moeders voor Moeders?
Marlene Gefeliciteerd! Welkom bij de september mama's Ik vind het ook heel moeilijk om mijn mond te houden, maar ik wacht tot ik 8 weken ben. groetjes
Lin, Wat toevallig ik heb de 23ste ook mijn intake, ik weet alleen niet of ik een echo krijg. Spannend he. Ik doe niet mee aan moeders voor moeders.
Heey chicka's! Tis wel heel erg leuk dat er veel dames gelijk oplopen hahahaha Moeders voor moeders ga ik aan meedoen, morgenavond komt de consulente langs... Ik bedoel als je met plassen in een potje ervoor kan zorgen dat er medicijnen gemaakt kunnen worden voor vrouwen bij wie het niet zonder hulp kan.... nou dan teken ik daarvoor.... Klinkt stom... maar besef nu pas hoeveel geluk ik heb.. Liefs, Marlene
Nieuwe sept. mama's (gaat hard hier, gezellig ) welkom! Jose, vind t echt vreselijk rot voor je. Een hele dikke knuffel en sterkte xxx Ik ben net teruggebeld door verloskundigenpraktijk. Super lieve vrouw. Heb 31 januari een afspraak. Ze vertelde me dat ze dan nog niet t hartje kunnen horen en ik een verwijzing/telnr. voor termijnecho krijg. Gaan eerst gezondheid in kaart brengen. Spannend xx Sophie
@Mouschy. mijn zoontje is 4 april geboren, dus vandaag precies 9 maanden! we waren niet echt bezig met zwanger worden, maar het mocht wel gebeuren dus heel onverwacht was het niet. dus straks misschien binnen anderhalf jaar 2 kindjes. mooi hoor, vind je ook niet? ik ben alleen nog wel voorzichtig, heb al eens een miskraam gehad (was mijn eerste zwangerschap) die er emotioneel gezien goed inhakte dus houd nog een slag om de arm totdat de eerste 13 weken voorbij zijn (of de echo is geweest). maar wat goed zeg dat het direct lukte gezien jouw geschiedenis met zwanger worden! echt super! dag. Lijn