september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Mooie wagen ponyville, leuke kleur.

mouschy, gaaf die echo, statt er duidelijk op.

Hier gaat het niet zo goed, ben super misselijk en duizelig kan amper zitten. Het is wel laat begonnen bij mij. ik had er in het begin geen last van.

Nou ik ga snel maar weer liggen.

2. Niet meer actief

rot voor je Maart, ja ik houd die duimen van mij draaiend ben eigenlijk alleen supermoe en heb overal pijn, verder nergens last van... hoop dat je je later weer wat beter voelt!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm dat duizelig is echt vervelend he

heb het heel af en toe.. maar natuurlijk op de meest idiote momenten :(

bijvoorbeeldl midden in een stampvolle ikea ofzo..
    iets eten helpt dan gelukkig wel redelijk

zelfde als bij misselijk trouwens.. en niet zelden gaat het ook prima tegelijkertijd :(

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ponyville: leuke dingen heb je gekocht zeg... ik moet zeggen vind zo'n groen kleurtje ook wel erg leuk en vrolijk....

@mouschy: fijn een kraamverpleegkundige in ons midden..... handig als we inderdaad straks vragen hebben..... Enneh geweldige echo zeg! Ik hoop over iets meer dan een uurtje ook zo'n mooie echo te hebben.....

@maart: vervelend meid! Hoop voor je dat het van korte duur is....

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    even een tip van mij.
    Dat duizelige heb ik ook en pak dan altijd een liga of een sultana.
    Dat helpt bij mij.

En dat van die hydrofille luiers mij is altijd gelerd dat je ze net moet strijken.
    Anders nemen ze niet voldoende vocht op.
    Ben ik al 7 jaar die dingen aan het strijken voor jan met de korte achternaam :confused: :x

groetjes las

6. Saskia78

same here :)

ga ook nergens meer heen zonder pakje sultana in mn zak tegenwoordig

volgens mij si dat vast oefenen voor als je met die kleine op stap gaat.. en ej ook van alles en nog wat mee zal gaan slepen :)

7. Niet meer actief

haha muts hij is grappig!

8. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ben ook een latertje, heb vanochtend de eerste keer kennis gemaakt met de wcpot. Dacht dat de misselijkgheid ver over was, was al heel blij dat ik niet over had moeten geven....maar helaas vanochtend gingen er druiven in en kwamen er met dezelfde noodgang weer uitzetten, bah bah.

Volgende week krijgen wij hopelijk ook een echo en weten we meer, mijn handen jeuken om al van alles te kopen, maar ik doe het nog niet. Straks is er iets niet goed of krijg ik alsnog een miskraam en moet ik tegen die spullen aan gaan zitten kijken..nee ik durf het nog niet. Maar zodra ik groen licht krijg dan kunnen de winkels gerust oppassen (lekker plat brabants) want dat ga ik echt gruwelijk shoppen ! :) :) :)

9. Saskia78

hehe wij shoppen ook nog niet echt..
    althans buiten wat pluche beesten dus :)

maar dat komt ook doordat we over paar maandne nog een heel huis moeten inrichten.. en first things first
    al moet ik zeggen dat het ontzettend jeukt hoor
    maar we houden het nu af met "dan moeten we straks alles weer meeverhuizen.. niet handig"

en tja first things first... dan gaat de keuken toch voor op de kinderkamer :)

onze shopbehoefte wordt goed bevredigd op het moment zegmaar :)

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Wij shoppen ook nog niet echt omdat vriendlief eerst de echo af wil wachten :( Maar... na die echo (om 10:30) gaan we er de hele dag opuit om babyspullen te kijken :)
    Ben de laatste 2 dagen echt heeeeeeel erg misselijk, dacht net dat het overging maar helaas ik blijf nog even lekker helemaal nix doen in huis!

@ Brigitte: ben je al bij de vk geweest? (ben helemaal niet ongeduldig hoor)

11. Niet meer actief

haha mijn vriend is juist erger dan mij, ik MAG geeneens wachten met dingen kopen hij vind het allemaal geweldig en doemdenken hoort niet bij ons zegt ie dan...dus lekker shoppen meis (zegt ie dan met zijn straaloogjes) ik ben zo trots op hem! Door hem kan ik echt heel veel genieten van mijn zwangerschap (ondanks dat ik soms alleen maar kan slapen) maar gewoon het delen en erover praten is geweldig!

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hallo zo ben inmiddels bij de VK geweest en was super! Wauw... onze kleine ukkepuk doet het erg goed! Is mooi gegroeid en is nu 4,49 cm van billen tot kruin (volgens de statistieken van het apparaat 11 weken + 0 dagen dus zelfs een dagje verder maar hou het mooi op wat ik had).

Je kon het allemaal al zo goed zien..... twee beentjes met voetjes, twee armpjes met handjes (op een gegeven moment zwaaide uk zelfs hihihihi), een klein neusje, buikje zag er goed uit net als het ruggetje. Hartje klopte mooi.... Zelfs blaasje was gevuld (dus niertjes werken ook)..... Mooi rond hoofdje... echt al een heel klein minimensje

Helemaal in de wolken hier... de VK zei dat alles er erg mooi uitziet.... heerlijk!

Zie voor de fotootjes mijn album

13. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Hej dames,

@Ponyville: Wat een supermooie kinderwagen zeg! Wat lief van je ouders! Wauw!

@Brigitte: Wat fijn dat de echo goed was! Lijkt me geweldig om te zien!

Even een vraagje: Mag Feta kaas? En tonijn uit blik?

14. Niet meer actief

keifijn om te horen brigitte! Kan niet beter dan he? ik hoop dat dat gebloed nu eens ophoud bij je, je word er zo onzeker van :( das minder kan je niet echt genieten!

15. Saskia78

Hmm bij kaas gaat het er om dat het gemaakt is van gepasteuriseerde melk.

alle in de supermarkt gekochte kaas is ongeveer gemaakt van gepasteuriseerde melk.. maar als je het zeker wil weten kan je even de verpakking er op na lezen.
    dat moet er op staan namelijk.

en tonijn uit blik mag gelukkig :)
    ga dat woensdag denk ik maar weer in de pasta doen
    veel vis eten is goed.. maar echte verse vis is moeilijk te vinden als je fulltime werkt :(
    en vaccuumverpakte vis enzo is niet goed ivm nare bacterieen
    maar tonijn uit blik laatst gecheckt en dat mag gewoon :)

@brigitte: gaaf hoor dat je echo zo mooi was :)
    en meteen weer een hele geruststelling voor jou ook.

pff ik wil ook een echo! *dram*
    maarja.. volgende week eerste afspraak.. dan zal het wel niet gebeuren
    en dan eh.. tja hopen dat ze zo snel mogelijk nieuwe afspraak willen maken

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    De VK heeft nog even gekeken maar in mijn baarmoeder is niets te zien van een bloeding dus het is een geknapt adertje geweest..... maar hoop wel dat het hier bij blijft..... maar kan nu wel genieten hoor! Wat geweldig om die kleine te zien bewegen...... wauw

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heerlijk nieuws Brigitte! Lekker nagenieten van je echo, en "fijn" dat het een adertje geweest is.... Nog meer kiwi's en andere laxerende dingen om de boel op gang te houden ;)

Mooie echo mouchy, heerlijk zo'n klein humpie!

Gave wagen ponyville! Je bent echt verwend! Leuk hoor, lekker spulletjes uitzoeken en gewoon van genieten.

Hier alles goed, vanmorgen 2e echo gehad en onze ukkepuk zag er goed uit! 2,6 cm, dus helemaal op schema. Die uk lag ook lekker te bewegen, zo lief om te zien! De gyn zag dat de schedelbotjes al aangelegd worden. Dat is een hele geruststelling omdat ons 1e kindje een open schedeldakje had. We mogen nu 28 februari weer voor de nekplooimeting. Aan de hand van die uitslag gaan we dan bepalen of we wel of niet voor een vruchtwaterpunctie gaan. M'n gevoel is goed, dus hopelijk is dat allemaal niet nodig. Maar ja, na alle ellende van vorig jaar is het wel heel fijn dat we nu zo goed begeleid worden.

Van het weekend nog maar even lekker voor wat extra zwangerschapskleding geshopt. Ik wordt in raptempo een klein tuimelaartje en wil nog wel een beetje representatief op m'n werk verschijnen ;) Heb me heerlijk uitgeleefd!

Vrijdag a.s. naar de 9-maanden beurs. Lekker rondneuzen en shoppen, dat is wel aan mij besteed.....

groetjes,
    pooh

18. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Thnx Saskia! Ik had al een beetje gegoogled, maar de meningen zijn geloof ik nogal verdeeld....
    Er staat niks op de verpakking, dus ik denk dat het gewoon mag!

Ik wil ook naar de 9 maanden beurs!Maar mn twee vriendinnetjes moeten werken, mn mams kan niet, en mn schoonzusje kan ook niet...
    Had me zo leuk geleken!

Wat fijn pooh dat je zulk goed nieuws heb gehad! Kun je er lekker van genieten!

Oooh en dat shoppen is toch wat hahaha

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    Kwam even snel kijken hoe t met Brigitte is. Super gefeliciteerd. Wat geweldig dat alles goed is :p

Mouschy, wat gaaf je echo, erg mooi!

Straks mag ik. Ben beetje zenuwachtig...

x Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga zaterdag met m'n man naar negen maanden beurs (en huishoudbeurs).
    Hij heeft net 2 kaarten bij Prenatal (voorverkoop) gekocht :p

x Sophie

Deel Deze Pagina