september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Brigitte, super nieuws meid! Wat een heerlijke frummel is het nu al! :)
    Ponyville, De mutsy Urban Rider als ik me niet vergis?
    Ben der zelf niet zo`n fan van, echter kwa uiterlijk zijn ze idd erg mooi 8)

Pooh ook voor jouw super dat echo goed is gegaan! Wij gaan ook naar de 9mnd beurs, echter wij gaan zaterdag, vertel je ff hoe het was?

wij mogen ook ene kinderwagen uitzoeken..Na lang wikken en wegen zijn we uitgekomen op de quinny buzz 2007 Black...Ik wil hem nu al hebben :)

http://www.babycare.nl/images/BuzwwBlack.jpg

En de reiswieg
    http://www.babycare.nl/images/Dreami-Black.jpg

het is al bijna donderdag... :confused:

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super gave wagen Claudia, die nemen wij ook. Ik zou zo graag zeker willen weten of het een meisje wordt, dan wil ik graag de oranje/roze, maar ik dat ik de turqoise wandelwagen neem en de geel/groene wieg. Dan nog een totaal ander kleurtje maxi cosi cabrio fix erbij en ik heb afwisseling zat!

Wat super dat de echo's van Brigitte en Mouschy helemaal goed waren! Ik heb zelf zo'n zin om te gaan...

Mijn kwaaltjes zijn een heel stuk minder geworden. Niet meer zo misselijk (eigenlijk haast niet meer) en wat minder moe. Ik heb nog wel zere (.)(.) en ben nogal emo. Ik voel me dus nog steeds wel zwanger,maar zou nou wel graag de bevestiging willen krijgen van de VK hoor.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Meiden, op pagina 201 van de juli mama's staat een bericht van cristel... Ben er niet helemaal zeker van dat het 'onze' cristel is, maar het komt er op neer dat ze eerst dachten dat ze een mk had, maar een dag later toch weer niet. Ze heeft momenteel geen inet, dus post ze via via...

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sophie: meid veel plezier vanavond met je echo... ik hoop dat je net zo blij terugkomt als wij

@Mrijn: ik zal eens kijken of het onze christel is..... maar raar dat we al zo lang niets van haar gehoord hebben.... maar misschien dus het internet.... ik kan haar zo snel niet vinden daar... maar goed hoop dat ze zich snel weer hier mag melden

5. Niet meer actief

Ik ga vrijdag naar de 9 maanden beurs met ons mam :) gewoon lekker kijken want shoppen is niet echt meer nodig, hoef alleen nog maar spullen voor bedje (1 deken nog erbij, 2 setjes laken, hoesklaken en 3 onderdekens) kruiken en een box (pak ik van marktplaats) en ik ben eigenlijk al klaar VALT ME REUZE MEE als ik erover terugdenk :) dan zullen er nog wel mini dingetjes overblijven maar in principe heb ik alles :)

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden!
    Zo even bijgelezen er is behoorlijk wat geschreven sinds zaterdag!

Brigitte & Mouschy: wat een mooie echo's!

Sophie: hoe was jouw echo?

Ponyville: gaaf hoor die wagen en de maxicosi!

Claudia, wanneer heb jij een echo?

Pooh, super dat jouw echo ook goed was! Hopelijk groeit het vertrouwen ook een beetje meer!

Verder met alle anderen ook allemaal goed?

Hier wel hoor. Moe moe, maar de misselijkheid wel redelijk onder controle vandaag. Heb een beetje ongigevoel onderin mijn rug. Herkennen jullie dat? Stom hoor, bij de tweede ben ik weer net zo onzeker, misschien wel nog onzekerder!
    Ga morgen de verloskundige bellen om een afspraak te maken, ben benieuwd of ik dan meteen een afspraak kan maken voor een echo in het ziekenhuis. (Werk in hetzelfde ziekenhuis als waar de echo's gemaakt worden, dus kan er misschien wel tussendoor tegen die tijd, zou leuk zijn!)

Liefs Noor

7. Niet meer actief

Ik heb ook ongi pijn maar zit net op een andere plek dan normaal en soms gaat het door naar mijn linkerbeen, ik kan soms geeneens rechtop lopen (maar dwing mezelf wel anders krijg ik last van mijn rug) ik heb zelfs op de dag dat ik ongesteld had moeten worden een ienieminie beetje bloed verloren (was wel weird!)

EEN TIP:

geen roze met witte wc papier gebruiken, ik was bij mijn oma en freakte helemaal omdat ik dacht dat het bloed was haha (je had me moeten zien) STOM WC PAPIER!

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Ponyville: da's inderdaad weird, maar je schijnt het wel vaker te horen!
    Maar weetje wat ik helemaal vaag vind? Dat het nog steeds gebeurt dat vrouwen zich met buikpijn melden op de Spoedeisende Hulp, denkend dat ze een blindedarmontsteking hebben en die dan aan het bevallen blijken te zijn!?! Da's ook heftig trouwens! Maar het gebeurt echt nog regelmatig! Bizar he?

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi ponyville, Ik heb dezelfde wagen als jij, de urban rider. Alleen een andere kleur. leger of mosgroen. Mijn schoonzus heeft hem ook en vond hem erg fijn, Ik ook rijdt lekker, alleen mijn moeder kan er niet mee overweg. Zij zegt dat hij voor geen meter stuurt. Maar ja, dat is gewoon ff wennen. Groetjes, Brenda

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wij twijfelen nog over de kinderwagen:
    of de koelstra flexx of de mutsy 4rider (urban rider ziet er gaaf uit, maar negatieve dingen gehoord over het rijden met de wagen...)
    We hebben nog tijd zat en daarom kijken we nu eerst nog wat rond! :D

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lin volgende url is erg duidelijk in wat wel/niet mag :) http://www.gezondvgz.nl/%7B44a1c079-e1da-4674-8a6d-948687517220%7D/%7Bfb0f58f7-0667-4824-b623-ce8d69023150%7D

die zegt du s ook dat je best 1x per week tonijn mag eten.
    Alleen niet te vaak.. want het zou evt. teveel kwik kunnen bevatten.

deze kenden we al...
    en al heb ik het gevoel dat ik me echt 3 slagen ind e rondte eet.. kom ik er echt niet aan volgens mij?
    en deze over vis dus:
    zoals je ziet erg uitgebreid.. erg prettig :)

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    Heb niet alles teruggelezen. Zag wel Pooh, dat ik je berichtje niet gelezen had. Wat fijn dat de echo goed was :p

Hier ook alles heel goed. Joehoe! :p Zijn zo blij. Heb telkens al heel goed gevoel, maar toen gisteren echo dichterbij kwam pfoeh.
    Kindje was gisteren 10 weken en 1 dag. Lag heerlijk te spartelen met armpjes en beentjes, erg beweeglijk. En t hartje klopte (zag t knipperen).
    We waren echt helemaal beduusd, ik lag met verbazing naar t scherm te kijken. Konden direct al heel duidelijk t kleintje zien :D
    Alles zag er heel goed uit. Wel gaaf, ze liet zo ongeveer m'n hele buik zien en gaf uitleg.
    Gisteravond in bed lag ik ook weer helemaal beduusd, net of ik in 1 keer besefte dat er een mensje in me groeit. Nu voelt t idd veel werkelijker.

Tot vanavond
    x een blije Sophie en man

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Sophie, gelukkig alles goed. Mooi he zo'n echo, dan wordt het direct een stuk "echter" Heb je ook foto's gekregen? Zet ze even in je album, wij zijn ook nieuwsgierig.

Liefs Moons

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.175
    113
    @ponyville: dat is ook echt iets voor mij om zo te schrikken van roze wc-papiertje.

Ik ga ook vrijdag met mijn mams naar de 9 maandenbeurs, heb er erg veel zin in. Donderdagavond eerst nog naar de vk, hopelijk het hartje luisteren als alles goed is en dan ben ik 12 week!

Kan niet meer wachten, maar vind het ook wel eng, ben bang dat ze hartje niet vind ofzo..Ook al heb ik vorige week het hartje wel duidelijk zien kloppen op de echo.

groetjes!

15. Niet meer actief

Ik ga toch woensdag want bij ons bedrijf zijn er donderdag en vrijdag te belangrijke dingen om weg te gaan dus gooien we even de planning om :p

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik moet Morgen werken voor Wij jonge ouders. (visagie) Bij de 9maanden beurs. Ik ga vrijdag ook lekker shoppen en koekeloeren, maar dan lekker voor mezelf en niet voor werk.

P.S. Voelen jullie je een beetje zwanger allemaal? Of vergeten jullie het weleens? En messteekjes opeens in je lies die komt en gaat, is dat de beruchte bandenpijn?

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm die messteekjes heb ik ook af ent oe ja

erg raar gevoel..

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

iedereen gefeliciteerd met de echo. Brigitte super dat het allemaal goed is.

Hier gaat het wel iets beter dan gisteren maar nog steeds misselijk.

Ik heb ook af en toe last van een messteek. is wel even schrikken.

19. Niet meer actief

Ik heb de echo foto's van 07.02 EINDELIJK erin gezet met uitleg e.d. erbij :p

Ja pijn in mijn buik die beruchte band maar goed hoort erbij he?

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

heb weer even alles nagelezen in vogelvlucht. Grappige gedachte dat er zaterdag meiden van het september-forum net als ik op de Negen Maanden Beurs rondlopen - en dat we elkaar misschien passeren, zonder te weten dat we elkaar al kennen :)

Had gisteren mijn intake bij de verloskundige - lekker nuchter, stevig mens dat uitgebreid de tijd nam voor ons. Mijn bloeddruk was prima, mijn BMI ook (ik was voor de zwangerschap al 13 kilo afgevallen) en ik voelde me zeer welkom.

Via haar hebben we nu een echopraktijk in de buurt gekozen - de termijnecho is pas 16 maart. Tja, ik mankeer niks, heb een keurige cyclus en dus met dit alles geen reden voor een vroege echo.

Toch zijn we heel ongeduldig en hebben we, op eigen kosten, een echo-afspraak voor vrijdag a.s. Dan ben ik ruim 8 weken. Ponyville, dit heb jij toch ook zo gedaan (als ik goed kijk naar je foto's), een eigen pretecho?

Ik hoop dat het allemaal uitwendig goed te zien is. Ik hoop in elk geval op een goed kloppend hartje en dan hopelijk minder slapeloze nachten...

Deel Deze Pagina