september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Whauw Lievebeesje!
    Super meid! Het is je zo gegund!
    Heerlijk genieten nu en duimen dat het nu goed blijft gaan!

Zelf heb ik gister ook tegen mijn directeur verteld dat ik zwanger ben.
    Ik moest namelijk een lijst invullen van uren/ eventueel welke groep/ eventueel een andere basisschool erbij etc. voor volgend schooljaar.
    Ja dat is voor mij dus allemaal onzeker, nu ik zwanger ben.
    Ik had dus een functioneringsgesprek en dus de gelegenheid om het te vertellen.
    Nou hij was dol enthousiast, hihihi, zo leuk!
    Ja zegt hij: Dan ben je de eerste die ik mee maak als directeur!
    Wat leuk joh en hoe ver ben je nou etc. etc.
    Hij pakte er ook gelijk een boek bij om te kijken hoeveel weken ik dus mag opnemen en welke weken het dan worden.
    Nou wij beginnen hier het volgend schooljaar in het oosten op 21 augustus weer.
    En ik ben 20 september uitgerekend, dan 4/5 weken terug(4/5 weken van te voren opnemen) is dus ongeveer 21 augustus en dan 12 weken na mijn bevallen is de week voor de kerstvakantie.
    Dus ik begin straks pas weer na de kerstvakantie met werken haha!
    En dit jaar dus tot juli werken en dan zomervakantie!
    Kan niet beter, bijna een half jaar vrij straks, heerlijk! :)

2. Niet meer actief

lekker marsab goed geregeld!
    en leuk dat ie zo positief reageerde, je hoort weleens anders!

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Flower, gefeliciteerd en welkom hier. Je loopt gelijk met mij, ben ook 22 september uitgerekent.

Liefs Moons

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He Lievebeesje, super zeg dat je gelijk weer zwanger bent. Toch nog gelijk met je dochter. Gefeliciteerd.

Liefs Moons

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @lievebeesje: gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel is gegaan en dat je het nog met je dochter kan delen....

6. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hello!

Heb vandaag weer een echo gehad, mijn eerste uitwendige echo, maar was weer zo fijn om te horen dat alles goed was :) en hoe druk hij/zij aan het bewegen was met die armpjes en beentjes, je zou wel een uur willen blijven kijken! Ik heb de echo in mijn album toegevoegd, maar zo op de foto ziet het er toch weer onduidelijker uit...

Volgende week mag ik weer en krijg ik bloedonderzoek & urine-onderzoek. Weet iemand van jullie trouwens of het ochtendurine moet zijn die je mee moet nemen, was ik vergeten te vragen namelijk..

Liefs,

Angela

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @gonzo: geen idee wat betreft die urine..... bij mij deden ze geen urinecontrole.. maar anders moet je je VK even bellen om het te vragen!
    Je hebt trouwens al lekker veel echo's gehad..... leuk hoor!

8. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Tja...ik heb die vele echo's "te danken" omdat dit mijn vierde zwangerschap is en er al drie zwangerschappen zijn misgegaan (miskramen en een keer een molazwangerschap).

Mijn ontzettend lieve gynaecoloog weet hoe ongerust en onzeker ik nu ben dus mag ik van haar lekker vaak langskomen voor een echo en als ik me weer onzeker voel mag ik er zelfs dezelfde dag al tussen...supermens he?

Liefs,

Angela

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee meiden!

Zo weer een dagje gewerkt, nu uitgeput ;)

Sophie: wat fijn dat je echo goed was! Leuk hoor! Nu kan het echte genieten zeker gaan beginnen!

Flower: gefeliciteerd en welkom!

Lievebeesje: wat super dat je toch gelijk met je dochter zwanger bent! gefeliciteerd!

Leuk hoor, weer wat echofoto's!
    Ik probeerde vandaag de vlk te bellen om een afspraak te maken, maar helaas was net na 16.00 en ze waren al "dicht" Morgen ook, dus dan wordt het donderdag. Ben benieuwd! (Terwijl ik ze op een na allemaal al ken, maar in een tweede zwangerschap is het toch weer minstens zo spannend!)
    Verder alles goed hier, ga lekker met een kopje thee op de bank liggen en vroeg naar bed vanavond! Morgen en donderdag lekker vrij!
    Vrijdag lekker uit eten met 3 meiden die ik nog ken van het yogaclubje van mijn vorige zwangerschap. We spreken regelmatig af met kids erbij, maar nu is het mama-night! Lekker aan de tapas!
    En dan alweer weekend! Kijk er nu al naar uit!

:) :)

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Gonzo: da's wel super voor je! Fijn zo'n gynaecoloog! Helpt je denk ik een stuk relaxter je zwangerschap door!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Gonzo: fijn dat er zo goed op je gelet wordt... heerlijk! Maar nu ziet het er allemaal goed uit meid!

@Sophie: weet niet of ik je al gefeliciteerd had met je mooie echo

12. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    @ Saskia: Dat is idd een hele duidelijke link, thnx! Had het vanmiddag toevallig gevraagd aan de VK, en die zei ook dat het gewoon mag!

@ Flower en Lievebees: Gefeliciteerd meiden! Geniet er lekker van!

Heb vanmiddag weer een echo gehad, in 1 woord geweldig!
    Wat apart om te zien, het is echt gewoon een mini mensje....
    Het kindje bewoog met de armpjes en beentjes en zo nu en dan hupste het een beetje omhoog....wat ontzettend mooi om te zien! Heb wel 5 fotootjes meegekregen hihi

Ga even snel het laatste stukje van GTST kijken...

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik hoop zo dat ik dat gevoel met jullie kan gaan delen a.s. Donderdag...

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Komt zeker wel goed Claudia! Kan niet missen!
    Ik duim voor je hoor!
    Liefs Noor

15. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Tuurlijk Claudia! Wat duren de dagen dan lang he?

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heej, ff snel vraagje.

mag je nu wel of geen gerookte kip?
    ik had nl salade maar begon toch te twijfelen

groetjes

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Het is gerookt, dus niet rauw, dus no problemo! Trouwens, kip moet je nooit rauw(ig) eten, salmonellagevaar. Kip is dus ook nooit een probleem, tenzij het rood (roze) is van binnen.
    Bye!

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jeetje even 3 dagen niet gelezen op de site en weer een heleboel pagina's erbij. Heb het even vluchtig doorgelezen.

In ieder geval weer nieuwe septembermama's erbij. Gefeliciteerd en geniet ervan.

En de rest van de meiden die een echo hebben gehad. Gefeliciteerd. Ik zal dat alle echo's goed waren. Super zeg. Nu allemaal maar heerlijk genieten en je echt zwanger voelen.

Voor de meiden die deze week voor hun echo gaan. Heel veel succes en laat zeker horen hoe het geweest is :)

Jullie allemaal heel veel plezier op de 9maandenbeurs. Ik ben zo jaloers wil ook heel graag heen, maar ja is iets te ver voor mij. Laat in ieder geval weten hoe het is geweest en of er misschien leuke/interessante dingen waren die even gemeld moeten worden. Ik hoor het graag.

Hier gaat verder alles goed. Ben nog steeds hevig misselijk, duizelig en moe. Heb heel weinig fut. ik heb ook veel problemen met eten. Yoghurtjes en vlaatjes vind ik heerlijk, dus aan de zuivel ligt het niet. Probeer wel iedere dag mijn fruitjes te eten, groente is wat moeilijker. En brood helemaal. Stond vanmorgen op de weegschaal ben sinds ik zwanger ben ook al 3 kg afgevallen. Is dit wel goed?
    Moet pas over 2 wkn naar de gynaecoloog, maak me toch wel beetje zorgen. Ga straks even kijken of ze hier vitamine tabletjes hebben voor zwangere vrouwen, wil wel zeker zijn dat ik mijn vitamientjes en mineralen binnen krijg. Heeft de uk toch zeker nodig, nu die zo hard aan het groeien is.
    Sorry voor mijn gezeur, maar maak me een beetje ongerust. Uk groeit wel, want ik krijg al helemaal een klein buikje. Dus dat zit wil goed. Toch weer een pluspuntje :p

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    o ja nog een klein vraagje. Yoghurt en Vla mag je toch gewoon eten? Er staat in het engels op dat het gemaakt is van verse koeienmelk. Niet dat het gepasteuriseerd is. Maar dat moet toch wel?
    Ik wil het gewoon zeker weten, omdat ik bijna hele dag door yoghurt en vla eet.

20. augustus

augustus Niet meer actief

Good Morning meiden,

Ik was hier vorige maand ook te vinden, maar helaas dat is een miskraam geworden.
    Maar wat blijkt ik ben gelijk weer zwanger geworden!
    Succ6 met jullie zwangerschappen en ik schuif een maaandje door.

Liefs Marijn

Deel Deze Pagina