Ik ben gisteren samen met Ewout naar de 9 maanden beurs geweest. Was echt heel leuk. Ik heb ook een gratis echo laten maken bij de Kruitvat stand. Was een echto van hooguit 10 min. maar wel weer leuk om even te kijken. Eigenlijk was het niet nodig want ik krijg er vrijdag weer een hahaha. Maar ja als het gratis is is het wel erg uitnodigend, het was wel een 2D echo. Kindje lag nu meer gedraait, het keek richting navel. Dus we konden het babytje met het voor aan gezichtje bekijken. Ik heb ook 2 shirtjes laten maken bij Simplycolors. Die hebben leuke kleurtjes en zeer betaalbaar. En ze bedrukken het ook nog. Ik heb er op laten zetten; 50% Jan 50% Esther 100% SWEET En ik heb dat ook laten maken voor Ewout, maar dan geen sweet er op maar Ewout natuurlijk hahaha. Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel gekocht. Ik was er vorig jaar ook geweest en toen heb ik heel veel gekocht. Ik heb nog Mirna Goosen gezien met een camera ploeg en Rafaella (lekker belangrijk)... Wink Morgen dus echo ronde nr 2 omdat die vorige week niet door kon gaan met oog op de nekplooi meting. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ FunnyMe; wat erg voor jullie meid... heel veel sterkte de komende tijd, kop op he!
funnyme,wat kan het toch allemaal oneerlijk zijn. Ronde 28, 4e iui en dan ben je zwanger en dan gaat het mis. Heel veel sterkte meis, dikke knuff.
Nog toevallig een fotoshoot laten maken bij Wij Jonge Ouders? Ik was er ook maar om te werken, ik was helemaal gesloopt zeg! Ik ga vrijdag lekker wandelen. Ik wil zo graag een Echooo.. Ik wil weten of alles goed is met mijn Pindatje
Leuk te horen dat de 9 maandenbeurs top is. Ik ga er vrijdag of zaterdag heen, moet nog even kijken hoe het uitkomt. Ik heb 12 maart een termijnecho in het ziekenhuis 's ochtends en 's middags een afspraak bij de VK. Dus ik kan echt niet wachten... Ik ben inmiddels al 2 kg aangekomen en mn broeken zitten echt strak Ik heb 1 zwangerschapsbroek gekocht die heerlijk zit, wat een verademing, hahahaha Voor de rest nog steeds heel erg moe en heel de dag door misselijk. Erg vervelend en vermoeiend, maar het is voor het goede doel! Ik werk nu momenteel 40u, maar mag nu tijdelijk 32u gaan werken, omdat ik het gewoon niet trek. En ik denk dan toch echt aan mezelf en de kleine beeb. Zijn er hier nog meer die minder zijn of willen gaan werken tijdens de zwangerschap? Gr. Joyce
funnyme sterkte deze tijd ik zal jullie ook weer even op de hoogte stellen. vorige week was ik voor een intake bij de vk en bleek mijn urine niet god te zijn en moest ik een week rust nemen. deze week ben ik nog steeds thuis want het drinken gaat erg moeilijk duur een hele ochtend over glas limonade. ben nu veel aan het waterijsjes eten is toch weer vocht he! ik mag 6 maart voor een termijnecho en aankomende vrijdag moet ik weer naar de verloskundige, en dan maar weer afwachten.... groetjes Annemiek
Hallo Meiden, Hoe gaat het met jullie? FunnyMe heel veel sterkte. Ik ben dinsdag naar de vk geweest kreeg een hoop vragen. Over 2 weken krijgen we onze termijn echo. Owww wat duurt dat lang. Ben nog steeds er misselijk en moe. Ook heb ik een beetje een dip. Weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet pfff. Groetjes
Ik heb dit keer een fotoshoot gehad bij Volgens Mama bij de Zwitsal stand Vorig jaar heb ik wel een shoot gedaan bij Jonge Ouders, maar daar heb ik een uur voor in de rij moeten staan, en uiteindelijk niet de foto gekregen want het was veel te druk. Ze zouden m toe sturen later, maar ik heb dus de verkeerde opgestuurd gekregen, die heb ik terug gestuurd, maar ik heb dus nooit de goede foto gehad... De foto die ik nu heb laten maken kreeg ik meteen mee en die komt ook nog op internet En waarom ben je zelf in de pauze naar de Kruidvat stand gegaan? daar kan je ook een echo laten maken gratis! heb ik ook gedaan hahaha.
Hallo hallo allemaal! Nou, lees goede ervaringen over de 9-maanden-beurs. Leuk hoor! Ik ga niet want moet helaas werken dit weekend, maar is misschien ook wel goed, want heb eigenlijk niks nodig en ken mezelf..... @Funneme: jeetje meid, wat een teleurstelling! Hoop dat jullie samen de tijd kunnen nemen om het te verwerken. En hopelijk voor jullie in de toekomst een goede zwangerschap met een beregezond kindje! @Miek: balen meid dat je nog steeds niet erg bent opgeknapt! Hoop dat je je vlug wat beter voelt! beterschap! @Claudia: ik ben ook benieuwd! @Flower: balen he, die vermoeidheid en misselijkheid. Soms is het echt even behoorlijk klote. Laten we maar goed voor ogen houden dat het voor een goed doel is en dat we er hopelijk met een paar weekjes helemaal van af zijn! @Joyce: gelukkig werk ik al maar 26 uur, maar toen ik zwanger was van mijn dochter werkte ik 90% en dat vond ik in combinatie met de wisseldiensten die ik toen draaide al erg pittig. Als je je over een paar weekjes wat beter voelt heb je weer energie voor tien, dus dat komt vast wel weer goed! @de rest: alles goed met iedereen? Liefs Noor PS Heb eindelijk de afspraak met de verloskundige en de afspraak voor de echo gemaakt! Nog drie weekjes geduld.....
Ik wou ook heel graag een gratis echo maar het was al vol en ikhad maar heel even pauze, moest gelijk were terug komen bij wij jonge ouders. Pff inderdaad die rij was lang, dat heb ik geweten. Heb echt uit mijn naad gewerkt.[/quote]
Meiden echo was super! Beebje doet het goed! Heb het zien bewegen, en het hartje klopt erg sterk! Kortom de beeb maakt het prima! Geweldig gewoon om te zien! Volgens de echo ben ik 2 dagen langer zwanger, maar ach iklaat mijn banner gewon zo staan.... wat ene opluchting zeg....pfff Lief trouwens dat jullie zo mee leven
Wat super gaaf voor je! Ik moet vanavond dus ik ben er vandaag erg mee bezig en had al een paar keer aan je gedacht. Nu maar hopen dat 15 februari een geluksdag is...
@Sophie: wat een leuke foto's... ook al zo'n droppie.... lief he @Speetje: ik vind het heel raar want als je zo'n test wil dan moet je tussen 9 en 11 weken al bloed laten prikken en je nekplooimeting moet dan tussen 11 en 14 weken... dus als jij pas met 12 weken mag komen kun je al niet eens meer voor de prenatale screening als je dat zou willen... heel raar... Kun je ze daar niet over opbellen? @FunnyMe: jeetje meid wat een afschuwelijk verhaal... sterkte de komende tijd! @Claudia: geweldig he zo'n echo.... geniet er maar lekker van (enneh ik was deze keer ook 1 dag verder maar laat het ook lekker zo staan) @Mrijn: geniet er vanavond maar van.. je gaat vast ook een mooie echo krijgen @Iedereen die naar de 9-maandenbeurs gaat... veel plezier... hier helaas niet.... kan het even niet opbrengen om tussen zoveel mensen te sjouwen.. ben al moe bij de gedachte... Ik werk nu ook even wat minder... neem lekker een middagje in de week vrij van mijn uren van vorig jaar.... dus straks even lekker relaxen... ben ook moeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ik kan trouwens een box met kleed en speeltjes van een vriendin overnemen... ideaal!