september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    @brigitte: is idd erg vervelend dat ze het zomaar verteld hebben, ik heb bij mijn (schoon)ouders ook moeten vertellen dat ze het ABSOLUUT nog niet aan iemand mochten vertellen. Ondanks dat hebben er een paar zich toch al voorbij gepraat *zucht* :rolleyes:

Wij gaan waarschijnlijk op zaterdag naar de 9 maanden beurs en een echo klinkt erg aanlokkelijk...

Alleen straks zie je het niet goed of iets dergelijks en dan ben je nog een week ongerust! Bovendien wil ik het niet horen op een 9 maandenbeurs als er iets mis is....

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    stom he..... :rolleyes: ..... maar goed we doen er nu niets meer aan.... maar excuses zijn wel op zijn plaats.... nog niet gehad.... hoop wel dat ze komen...

3. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    he Darcy veel plezier morgen meid! het komt vast goed, gewoon lekker genieten, het is zo geweldig zo'n echo!

Brigitte balen meid dat ze het al verteld hebben, zou ik ook niet leuk vinden.

Gisteren ben ik bij de vk geweest en heb het hartje gehoord, ze wist niet zeker of het ging lukken omdat het nog best vroeg is, ik heb zelf een babysound en daar had ik het hartje al mee gehoord dus ik zat er niet zo over in maar het was wel weer leuk om te horen.

Mijn buikje begint ook al aardig te groeien, een foto staat in mijn album ;)

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Funnyme, meid, wat een rotnieuws. Dikke knuffel

Liefs Moons

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.421
    36.287
    113
    hee brigitte, wij hebben mijn schoonouders ook nadrukkelijk gezegd niks te vertellen, bellen ze nog dezelfde avond op dat het ze het aan mensen hebben verteld, grrr..

Ik ben net naar de vk geweest en dat ging heel anders dan de vorige keer. Er was nu iemand die nauwelijks tijd voor me nam. Ze wilde naar het hartje luisteren, maar hoorde niks. Bij mij zit de schrik er dus goed in! Ik dus vragen of ik voor de zekerheid dan nog een echo mag, wilde ze wel voor me proberen te regelen. Zou ze nog even bellen, vervolgens stuurt ze me zonder verdere uitleg naar huis. weet dus niet of het volgende week misschien te horen is, of dat het duidt op een miskraam. Belt ze me daarnet op dat ze er niet aan toe is gekomen om te bellen! lekker dan, weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben.
    Dus heb ik zelf een echobureau gebeld en daar kan ik zaterdag nog terecht voor een pretecho. Als het niet goed is, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Mocht het wel goed zitten, dan ga ik naar een andere vk. Mijn vriend vond het ook schandalig zoals ze ons behandelde. Ze had gewoon haast, erg vervelend voor ons.

Ik zou morgen naar de 9 maandenbeurs, maar staat mijn hoofd niet echt meer naar. Dus eerst maar afwachten wat ze zaterdag nog zien? Vind het echt heel eng. Vooral omdat de vk helemaal niks heeft gezegd.

sorry voor het lange verhaal, maar ik ben best wel geschrokken en maak me een beetje druk.

groetjes!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Oooh ik heb echt een beetje een baaldag vandaag: onoverkomelijk moe en de hele dag tegen het misselijke aan....
    Morgen gaat het vast beter!
    Ik vind het echt onwaarschijnlijk hoe moe ik kan zijn: Om 21-30 naar bed, slapen tot 8.00 uur en eigenlijk meteen alweer moe zijn. Slapen van 14.00 tot 15.30 en nu alweer moe?!? Nouja, ik geef er maar aan toe en vertrouw er maar op dat ik me over een paar weken weer topfit voel! (Ben wel blij dat onze dochter een goede slaper is, dat scheelt! Die slaapt van 19-30 tot 8-00 en 's middags meestal ook nog twee uur, dus dan doe ik ook maar mee ;) ) Bleh morgen en het weekend werken, hoop dat ik er een beetje doorheen kom! Zijn jullie ook zo gigantisch moe?
    Liefs Noor

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Suus: jemig wat een rotervaring!
    Het kan inderdaad best zijn dat ze het gewoon nog niet kon horen, dat kan best met 12 weken, maar de manier waarop?!?!
    Ik duim voor je dat je gewoon een goede echo hebt zaterdag en je hebt groot gelijk dat je een andere verloskundige zoekt als inderdaad alles goed is!
    Ik zou haar overigens wel laten weten dat je erg baalt van haar manier van doen, wie weet was het een eenmalig iets en wordt ze zich er nu dan van bewust, waardoor anderen er in ieder geval geen last van hebben.
    Ik ben zelf verpleegkundige en natuurlijk heb ik ook weleens een rotdag, maar ik weet 100% zeker dat ik dat nooit aan patienten heb laten blijken, daar is toch je professionele beroepshouding voor!
    Succes zaterdag! Ik duim!
    Liefs Noor

8. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik ben 20 september uitgerekent:)

9. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden,

sophie wat een te gekke foto :D

funny my even een knuf van mij en heel veel sterkte.

suus wat een klote viool.
    Je laat toch niet iemand zo naar huis gaan!

Moons hoe gaat het bij jouw?

groetjes las

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    He Las, hier alles goed hoor, heb alleen hele zere borsten en heel erg last van moeheid. En jij?

Zal nog even een niewe buikfoto maken, hij is echt al enorm!

Liefs Moons

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    bij mij gaat het goed.
    Alleen misselijk en moe maar ja.
    Ben wel blij als het volgende week vrijdag is want dan krijg ik mijn eerste echo.
    Weet ik of alles goed zit

groetjes las

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    o heb je die nog niet gehad? Is natuurlijk ook normaal met 12 weken. Ik had hem eerder ivm met mk vorig jaar. Ben nu wel blij dat ik hem al gehad heb hoor, ben je toch iets zekerder. Nu mag ik 7 maart nog een keer, dan ben ik bijna 12 weken. Heb jij ook al een buik? Ik maak morgen even een foto, mijn batterij is leeg, shit.

Liefs Moons

13. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    ja vindt hem eigenlijk heel groot kan me niet herinneren dat ik dat ook bij de andere drie heb gehad

groetjes las

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Dit heb ik ook Las, iedereen zegt het ook dat mijn buik al zo enorm is. Het kan niet door het kindje komen, die is nog maar zo klein. Misschien toch veel lucht en de darmen die omhooggedrukt worden ofzo.

Misschien krijg jij wel 2! Bij ons is het er maar 1.

Ga nu slapen, ben doodmoe.

Liefs Moons

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    moons doe me dat niet aan :confused: :confused: :confused:

groetjes las

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ook!
    Maar ik ben dus al 9 weken en 1 dag hoor!
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 10 december 2006!
    Dit zeg ik omdat jouw banner op 8 weken en 6 dagen staat! ;)

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Helaas meiden, mijn echo was niet zo'n succes... Op de echo zag ik zelf ook meteen al dat er geen hartje klopte.Wel heel bizar om een heel compleet kindje te zien met armpjes en beentjes... Alleen dat hartje dus niet en daar draait het dus allemaal om. Het kindje is volgens de meting niet ouder geworden dan 9 weken en 4 dagen.

Ik heb er wel vrede mee. Ik voelde me vanaf het weekend al helemaal niet zwanger meer en had me er al helemaal op voorbereid. Nu de medische molen in om, daar zie ik nog het meest tegenop.

Ik blijf (voorlopig) nog meelezen en -leven hoor, tot ik weer zwanger ben voel ik me toch een beetje een septembermoeder.

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Mrijn, nee meid, weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Liefs Moons

19. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Dag allemaal, ben een tijdje weg geweest en ik loop alweer 30 pagina's achter... :confused:

Ik mag volgende week naar de echoscopist, maar moet nog wel eerst een afspraak maken.

20. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Lieve Mrijn, de wereld zit zo oneerlijk in elkaar!
    Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, schrik er enorm van....
    Heel veel sterkte gewenst, en neem er wel de tijd voor om het een
    plekje te geven want dit is niet niks!

Knuf Lin

Deel Deze Pagina