september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey ladies, wat hebben jullie een hoop gekletst vandaag, is gezellig hier!

hebben jullie ook afentoe van die pijnlijke steekjes in je buik, rem steeds naar de wc toe om te kijken of er bloed is, erg vervelend!
    en ik verlies veel "witachtig slijm" :oops: hebben jullie dat ook?
    denk steeds dat ik ongi voel lopen, maak mezelf een beetje gek haha

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Bianc,

ik heb daar geen last van. Maar ik heb ook echt nergens last van. Lijkt wel of ik helemaal niet zwanger ben. ik heb gisteren nog een test gedaan om te kijken en er zaten 2 super dikke strepen op, positiever kan echt niet. Dus zwanger ben ik 100%.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Bianc: ik heb wel last van die buiksteekjes... eigenlijk de hele dag door alleen niet als ik net uit bed kom..... en ook het idee dat er van alles uit komt daar beneden maar helemaal noppes

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhh dan ben ik gelukkig niet de enige, steekjes zijn de hele tijd links onderin...heel raar...
    ohhh ja heb ook het idee dat ik leegloop erg he!

maart, wel lekker hoor dat je nergens last van hebt, hopelijk blijft dat zo!
    en je hebt een dikke vette positive test, nou helemaal goed toch!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hebben jullie dat ook dat je soms denk goh zal ik nog een test doen... gewoon omdat je het niet kan geloven..... ik kan me er nog van weer houden hoor en door alles wat ik voel weet ik het ook wel zeker maar toch.... hahahaha

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha ik ga zaterdag nog een test doen, morgen is mijn nod pas... ff voor de zekerheid haha

7. Niet meer actief

ohh bianc spannend hoor, ik moet naar de verloskundige de 24e januari voor een intake :)

Ik houd trouwens niet mijn mond, een positieve instelling werkt voor mij alleen, als ik ook maar 1% negatief denk (dus voorzichtig ben) werkt het niet voor mij, ik ben een alles of niets persoon, gisteren had ik mijn twijfeldag en nu ben ik gewoon heerlijk zwanger :)

Bij ons in de familie weet iedereen het, vader, moeder, zusje en haar vriend aan zijn kant nog niemand. Twee tantes van mij weten het ook al en mijn oma (die word overgrootoma en aangezien ze 84 is moet je daar geen maanden mee wachten) ze moest huilen en was zo blij nu kon ze het iedereen in het verpleegtehuis vertellen (de zusters waren al op de koffie bij haar haha) dus moest ik automatisch aan mijn tantes vertellen want mijn oma kan niets voor zich houden.

Ik zie het punt niet om mijn mond te houden tegen iemand, ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, wel voel ik me heel stom als ik vertel hoe "jonge" zwangerschap ik heb haha maar de vrouw van mijn huisarts kwam me meteen feliciteren en kussen die was meteen zo van; helemaal geweldig, DAT vond ik zo leuk dat ik zoiets had van ja waarom ook niet, gewoon lekker gek doen en genieten van elke dag.

Ik heb in elk geval 1 ding zeker en dat is dat ik zwanger KAN raken DAT was voor mij al heel belangrijk (weet niet waarom eigenlijk) dat idee stelt me al zo gerust!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey ponyville, wij houden het ook niet geheim hoor, vertel het nog niet tegen iedereen maar de naaste vrienden wel, mijn moeder is maandag jarig en ja dan heb je de hele fam. dus bij elkaar, kan niet de een wel en de ander niet, dus dan maar iedereen! :)
    dan heb ik zaterdag hopelijk een dikke vette 2e streep, zie bij iedereen van die duidelijke streepjes en bij mij zijn ze licht!

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat heb ik ook. elke keer komer er 2 dikke strepen te voorschijn.

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @maart stom is dat he.... heb nu 3 testen gedaan maar geloof het eigenlijk nog steeds niet.... heb ze ook in mijn album staan... hahahaha

11. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    maart bij jou zie je al een buikje, wat leuk!

12. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Bianc, ik heb dat ook! Heb ook steeds steekjes in mn buik, en dan weer een soort van buikpijn wat ik ook heb als ik menstrueer....
    En "witachtig"slijm heb ik ook een beetje last van :oops:
    Ik ga dan ook steeds naar de wc om te kijken.
    Vandaag had ik het wat minder, maar gister ben ik wel 8x wezen kijken ofzo.....

Maart, wat leuk dat we op dezelfde dag naar de VK moeten.
    Ik heb dan een echo omdat de vorige keer is misgegaan,
    en omdat ze niet precies weten hoelang ik zwanger ben.
    Dat was op aanraden van de HA, dus vandaar die echo.

13. Niet meer actief

ja dat van dat testen ken ik maar ik houd nu op hoor :p

Ik heb met 3 verschillende testen en in totaal 6 keer getest ALLEMAAL positief natuurlijk maar goed hoe maak je jezelf gek he?

van dat slijm en steken in mijn buik (loopt uit naar mijn been) heb ik ook maar mijn moeder had dat elke maand tijdens haar zwangerschap dus zal wel normaal zijn :p

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja die steekjes...ze horen erbij denk ik....
    wel vervelend, is geen pijn maar wel zeurderig...

15. Niet meer actief

ach ja het herrinert me er steeds aan dat ik zwanger ben dus vind niet zo erg :)

16. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha dat is helemaal waar meid!
    en ik zie spoken, moet me er ff overheen zetten om niet angstig te blijven!

17. Niet meer actief

haha ik ken dat gevoel maar al te goed! ik had mezelf voorgenomen om het als een positief sein te zien en dus geniet ik elke keer nu (klinkt achterlijk maar goed het werkt)

Jij hebt al een MK gehad ik ook maar daar wist ik waarvan het kwam dus ben ik denk ik minder onzeker dan jij.

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    bijna de hele fam weet het nu, en op mijn man's verjaardag weet zeker iedereen het want dan doe ik Ewout een shirt aan met de text; Ik ben stoer want ik word een grote broer! :D Ook heb ik mijn 1e afspraak; Vrijdag 19 januari om 12 uur!!! :D

19. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hey Lin, ik doe ook mee met Moeders voor Moeders! Jij ook? Ik heb de eerste fles al vol, hihihi! De mevrouw van Moeders voor Moeders is hier afgelopen dinsdag geweest en ze deed eerst even en test. Nou, een vettere streep bestaat er niet, hihi! Ik was dus "goedgekeurd" en mocht cadeautjes uitkiezen, zo leuk! Het is voor mij maar een kleine moeite om de komende paar weken niet op het toilet maar in een maatbeker te plassen, haha. Een vriendin van mij is al heeeel lang bezig met zwanger worden en die heeft helaas de hulp van de medicijnen nodig. Ik weet dus waar ik het voor doe!

Ik ga morgen de VK bellen. Ben heeeel benieuwd wanneer ik komen mag! Ik geloof pas echt dat ik een kindje in mijn buik heb als ik het hartje gehoord heb!

Alleen mijn familie weet nog maar van mijn zwangerschap. Vooral op mijn werk probeer ik het angstvallig geheim te houden (ik moet namelijk eerst begin maart mijn vaste contract nog in de wacht slepen!) maar ik ben zoooooooo moe dat het soms best moeilijk is om het te verbergen. Gelukkig ben ik niet misselijk, dus dat scheelt.

20. Niet meer actief

oja ik wil mijn volgende week ook gaan aanmelden voor moeders voor moeders lijkt me het minste wat ik kan doen :)

Deel Deze Pagina