Meiden... Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik ga bewust afstand nemen van deze site (en de andere sites)...Ik maak mezelf alleen maar helemaal gek..Mede daardoor laat ik me neus hier niet meer al te vaak zien...Jullie zullen het vast wel begrijpen.... succes allemaal met jullie zwangerschap! Liefs CLaudia
jeetje balen johg Mrijn, echt zwaar kl*te. veel sterkte ! ik moet dinsdag voor het eerst naar de verloskundige, hoop dat alles goed is en niet zoals jij Mrijn dat je zulk slecht nieuws krijgt !
slaat echt nergens op ik heb best wel wat marshmellows om mijn buikje maareh gewoon bij 7 weken al uitwendig, vaak doen de dokters het meer voor hun eigen gemak (ze hoeven minder te zoeken) dat heb ik weleens gehoord in elk geval. AAARRGGHH ik heb zo'n jeuk (wat help goed tegen de jeuk dames?) haha wat ik hier lees mogen ze VK's en schoonouders in hetzelfde potje stoppen haha allebei soms vervelend Bij ons weet iedereen het al (heel de familie, alle vrienden en kennissen e.d.) al vanaf dat ik 6 weken ben, ik vind het niet erg als het misgaat kan ik erover praten met hun.
Blijf je dan ook 24 uur per dag zonder tv want lieverd de wereld is nu eenmaal hard, je kan kiezen; je steekt je kop in het zand of je steunt elkaar. Vind het een beetje raar eerlijk gezegd want zelfs buiten het forum hoor je niet leuke dingen dan kan je maar beter wat vriendinnen hebben die je kunnen steunen. Het spijt me zo Mrijn vind het zo mega klote voor je (ik kan er gewoon een beetje boos om worden ipv verdrietig) de wereld is zo niet eerlijk soms! DIKKE KNUF enneh voor mij ben je gewoon een beetje september mama hoor, dus als je kan en je hebt zin om te kleppen ben je altijd welkom!
Claudia Wat is de reden dat je weggaat? Mrijn Heel veel sterkte,wat klote zeg... het is niet eerlijk! Strekte meiss.
Ik begrijp Claudia wel, je leest hier zoveel over miskramen/afwijkingen tijdens een zwangerschap. Als iemand dan net zover is en dat gaat mis dan raakt dat je toch. De tv vind ik veel afstandelijker en ik vind het absoluut niet de kop in het zand steken als je hier wat minder komt. Soms kan je er wat minder goed tegen en trek je het jezelf teveel aan. Ieder zijn keus en ieder op haar eigen manier van de zwangerschap laten genieten. Niemand is hetzelfde.
Mrijn, wat een afschuwelijk bericht Ik leef erg met jullie mee. Ben er heel erg van geschrokken. Ontzettend veel sterkte xxx Sophie
Mrijn, heel veel sterkte... Ik volg Claudia, ik ga ook wat meer afstand nemen. Je weet wel dat er altijd kans is op een miskraam, maar ik vind dat er hier bij de September mama's toch al best veel mis is gegaan... Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap.
Funny me, heel erg veel sterkte meid xxxxx Berbel, ben het helemaal eens met je woorden. Laten we respect voor elkaar houden alsjeblieft. Iedereen is anders, heeft andere ervaringen en gevoelens. Claudia, veel succes met je zwangerschap en hopelijk lezen we nog eens van je. Brigitte, heb je al excuses gekregen? Niet echt tactisch nee van je schoonouders. Ponyville, sterkte met je jeuk. Lijkt me heel vervelend. Danique, leuk dat je t hartje gehoord hebt Suus, ik duim voor je. Wat een %^%$# mens Noor, ik ben ook zo moe, herken t helemaal Las en anderen ik duim voor jullie echo! Moons, ben benieuwd naar je buikfoto Ik heb vannacht enorme last van mn gebit gekregen. Tandarts werkt niet op vrijdag. Kan met spoed bij vervanger terecht vanmiddag. Geen idee wat t is, dan lijkt t weer ontstoken kies, dan weer of al m'n tandvlees ontstoken is aan 1 kant. Trekt helemaal door m'n kaak...Auw x Sophie
bah mrijn weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. ben wel blij dat je het zelf goed kunt plaatsen. @claudia: laat je af en toe eens weten hoe het gaat? hmm ik besefte vandaag.. dat ik me eigenlijk helemaal tiptop voel das ook voor het eerst lijkt het ben benieuwd hoe lang het duurt.. zo eerst maar eens een broodje happen
Jullie zijn lief, maar dat wist ik al.. Claudia: ik kan het wel begrijpen en het is natuurlijk je goed recht dat je afhaakt, maar ik vind het een beetje dubbel dat we wel met jou mee mogen juichen op het moment dat je een goede echo hebt (en begrijp me goed, daar ben ik echt blij om voor jou) en dat een naar verhaal blijkbaar niet welkom is. Ik heb vanmorgen lekker gejankt om lieve berichtjes van mijn baas en collega en voicemails van mijn vriendinnen en zusje en ben nu wel even uitgejankt. Ik ga nu weer even lekker lijnen en me weer slank voelen en dan op voor de volgende keer. Ik hoop alleen wel dat de miskraam een beetje snel vanzelf komt. Ik wil de natuur zoveel mogelijk haar gang laten gaan, maar het moet wel een beetje redelijk blijven.
Claudia Als jij je daar goed bij voelt om afstand te nemen moet je dat lekker doen.. Je bent zwanger en je moet gewoon dingen vermijden wat je bang, of onzeker maakt. Als je maar wel blijft genieten van je zwangerschap dat is het belangrijkste. Hoop wel dat we wel wat van je horen.. @ Saskia78 Kweet het niet, ik ben er pas net.
Mja het is niet vervelend of confronterend bedoeld verder.. maar was ineens nieuwsgierig. lijkt trouwens wel of iedereen om me heen ineens spontaan zwanger is. collega begint net uitgebreid te vertellen over ivf enzo... en andere collega is al gelijk zwanger met mij en vriendin van een collega ook en wat mensen die ik online ken ook al... vruchtbare periode lijkt het
Zo begin rond de feestdagen he, als het weer koud word.. Ik ken ook veel mensen die eind maart, en april moeten bevallen. Dat is net begin van de zomer. Misschien hebben mensen dan meer zin hahaha.
@Mrijn, begrijp mij ook goed dat ik je niets anders wil wensen dan een gezonde en goede zwangerschap/kindje, maar vindt jouwn reactie niet echt passend...sorry... Ik heb gewoon het karakter dat ik me teveel van andermans narigeid aantrek. Zelfs zo erg dat mijn bloeddruk bv niet goed is, alleen vanwege de "wat als"..En daar helpen alle nare berichten naturlijk niet aan mee... Als sommige mensen niet kunnen begrijpen dat ik daarom kies voor mijn eigen lichaam en daarom niet meer actief ga mee doen op dit forum, nou jammer dan ... Fijn om te lezen dat sommige mensen mijn mening wel kunnen waarderen... en natuurlijk laat ik zo af en toe wat van me horen ... Het ga jullie goed meiden!