september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

succes claudia!
    en je niet te veel opwinden he :)

2. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    o wat een vreselijke verhalen allemaal je wordt er niet vrolijker van bah.
    ik wilde gisteren ook zo graag het hartje horen bij de vk maar dat doet ze pas bij 12 weken je leeft in z`n onzekerheid en dat vind ik erg moeilijk. en dan hoor je allemaal die vreselijk verhalen bah.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Mrijn: meid wat ontzettend kloten zeg... bah... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... hele dikke knuffel en sterkte.....

@claudia: hoop dat je over een tijdje weer mee komt kletsen... maar neem de tijd en de ruimte die je nodig hebt; de een is daar toch anders in dan de ander.... ook voor jou een dikke knuf

@sophie: nog niets gehoord van mijn schoonouders..... maar mijn mannetje heeft ook meteen toen ze het gisteren aan de telefoon zeiden gezegd dat ie het absoluut niet leuk vond... Komen ze met de ***reden dat ze hun mond niet meer konden houden..... argh! Dan ben ik geneigd om dus bij een eventuele volgende het pas veeeeeeeeeeeeeeel later te vertellen.... En dan moeten we morgen ook nog bij ze langs.. was al gepland maar nu even helemaal geen zin in eigenlijk......

En dat er bij de septembermama's al veel lijkt mis te gaan valt volgens mij wel mee..... de eerste 12 weken zijn gewoon het meest kwetsbaar en denk dat we rond de "normale" 10% zitten waar het misgaat......

4. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    @ Claudia: Rustig aan doen meisje, het is de bedoeling dat je ervan gaat genieten. Ik snap dat je even afstand wilt nemen, misschien is dat dan ook maar beter voor je ivm je bloeddruk etc....
    Heel veel succes, en laat nog eens wat van je horen!
    Knuf Lin

5. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Of je nu 50 kilo weegt of 120 kilo daar zit dus echt wel een verschil in.. Je hebt dus meer vet waar je doorheen moet.. Ik heb het zelf dus ook mee gemaakt.. Ik had een echo met 8 weken en ze konden dus uitwendig het allemaal niet zo goed zien en inwendig allemaal veel beter.. en ze gaf zelf ook al dat wanneer je molliger bent het moeilijk is om in de vroege zwangerschap een uitwendige echo te maken! Dus het slaat echt wel ergens op :)

Liefs Marjan

6. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    @ Mrijn.. Heel veel sterkte meid.. Hou je taai! Ben heel blij voor je dat zoveel mensen met je mee leven en ik hoop dat ze ook allemaal steunen in de moeilijke tijd..

Liefs Marjannie

7. Hoi meiden,

Ik kan jullie nauwelijks bijhouden aangezien ik ook gewoon aan het werk ben en er word hier zoveel gepost. Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en jullie raden het nooit. Het zijn er 2. Dit had ik totaal niet verwacht en ben dan ook helemaal de kluts kwijt op dit moment. allebei de hartjes klopte en het zag er allemaal super goed uit. Ik moet volgende week voor het eerst naar het ziekenhuis voor controle.

Liefs Danielle

8. Saskia78

gaaf hoor :)

ben je er zelf ook blij mee?
    het lijkt me dat het wel echt even schrikken is!

9. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zal ook niet vaak meer te vinden zijn bij dit topic. Ik denk dat mijn zienswijze op sommige punten erg verschilt van jullie. Ik ben ook van mening dat je niemand je mening kan opleggen, niemands waarheid is de absolute waarheid. Als iemand besluit afstand te nemen van dit topic, heeft niemand het recht haar te veroordelen.
    Meiden fijne zwangerschap nog en ik hoop dat er niet meer septembermama's afvallen !

10. Niet meer actief

WOWIE das wel effe wat anders he! wat leuk voor je!

He Marjannie ik weet niet wat jij met mollig bedoel maar ik heb maar 46 genoeg spekkies denkt dat het meer te maken heb met de ligging van de baarmoeder e.d. als het spek daar duwen ze zo doorheen, of je moet wel heel erg mollig zijn het kan wel zijn dat je baarmoeder achteraan ligt of anders. die van mij is echt supergroot (mijn baarmoeder hihi) dus die konden ze meteen heel goed inzien... al met 7 weken heel erg duidelijk terwijl ik een vriendin heb die net een lopend skelet is (ja dit zeg ik ook recht in haar gezicht haha ze probeert dikker te worden maar lukt gewoon niet!) en daar moesten ze een inwendige doen tot 11 weken.

11. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    idd zeg kom op mensen laten we iedereen even in zijn waarde laten!

mrijn heel veel sterkte meid, wat een verschrikkelijk nieuws! dikke knuffel van mij...

Claudia doe je rustig aan meid!

Secret gefeliciteerd meid! 2 beebs! dat is nog eens een verassing!

12. Saskia78

hmm tja je moet het zelf weten denk ik :)

ik negeer het maar als mensen te hard hun mening op leggen vrees ik

vind het gekakel hier verder wel gezellig eigenlijk

13. Saskia78

en zitten hier voor de fun verder toch?

voor al dat gezemel over buikkrampjes, zenuwen en misselijkheid waar je de wereld niet hele dagen mee lastig wil vallen.. maar waar je verder toch moeilijk je mond over kan houden :)

14. Niet meer actief

Sorry hoor jemig wat een hormoontjes, je mag toch wel gewoon je mening geven (of leven we in een land waar dat niet meer mag?)
    Ik mag toch wel zeggen dat ik het niet snap? IN de wereld en ook om je heen gebeuren allemaal nare dingen (een vriendin van mij heeft 3 maanden geleden een miskraam gehad bv) dus daar gebeurt ook van alles je kan geen stress weghalen door van het forum weg te blijven , mij is geleerd dat je met dingen moet leren omgaan en niet wegschuilen en dan nogmaals is het HAAR beslissing en als dat voor haar werkt moet ze dat doen maar het is niet DE manier om met het leven om te gaan, gesproken door iemand die als ze dat had gedaan nooit meer uit bed was gekomen.

Ik hoop dat claudia haar rust vind dat gun je iedereen maar denk niet dat het DE manier is en blijf toch altijd mijn mening uiten alhoewel sommige mensen daar niet tegen kunnen (meer hun probleem als de mijne)

15. Saskia78

Niet bekvechten dames... :)

zoals jij mag zeggen dat je het er niet mee eens bent.. mag een ander het daar niet mee eens zijn.

en weglopen is normaal gesproken niet de manier maar soms wel heel verstandig
    bijv. ter voorkoming van grote discussies enzo

16. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    precies !

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gezellliiiggg..

Ik vind dat je best je mening mag geven, maar dat je ook een beetje rekening met anderen kan houden en ook een beetje in diegene te verplaatsen.

Ik zou ook niet weglopen dat zou niet mijn keuze zijn. Maar ik begrijp het hartstikke. En dan zeg ik liever dat ik dat begrijp dan dat ik erachter nog schrijf dat ik het geen nut vind hebben en dat je met je kop in de zand gooit. Het is maar hoe je iets formuleert..
    Soms hoef je iets niet te zeggen.

18. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden,

Laat iedereen in zijn waarde.
    De een denkt zus en de ander zo.
    Een mening/verhaal moet je kunnen vertellen daar is dit forum voor.
    Dat mensen een andere mening hebben en het dan zeggen.
    Moet je ook respecteren.
    Maar volgens mij zijn we allemaal oud en wijs (en bijna mama) genoeg omdat te weten.
    Mrijn vindt het zwaar klote voor je en een dikke knuf van mij.
    Claudia en seetje jullie beslissing en die moeten we respecteren.

En ik wil dat het volgende week vrijdag is!
    MIjn mening!

groetjes las

19. Saskia78

@las: als je het niet erg vind.. wil ik de week ertussen niet overslaan :)

hele week vrij.. plus 9maandenbeurs plus zelf naar de VK.. dus eh.. kassie an he :p

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Jeetje, ik heb nu zo'n 4 pagina's bijgelezen en ik zit met grote ogen te kijken! :confused:

Mrijn: ten eerste heb ik geen woorden voor jou situatie, wat verschrikkelijk....Heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken!

Claudia/ Ronnie en Seetje: Ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen en ik vind het knap dat je besloten hebt om afstand te nemen, als je denkt dat dat het beste voor je is! Iedereen is anders dus iedereen gaat hier op een andere manier met situaties om!

Ik ben het er mee eens dat je je eigen mening mag geven, maar ga een ander niet beoordelen op zijn gedrag, dan ben je verkeerd bezig denk ik!

Hopelijk kunnen we het wel gezellig houden...... ;)

Deel Deze Pagina