september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    dan mag jij die week hebben maar ik wil dat het vrijdag is.
    Eigenlijk pas vanaf maandag is nog even polonaise doen.

groetjes las

2. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    marsab gezellig waar! :)
    Hier echt niet :) :) :)
    Vanaf zondag zeker!

groetjes las

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik wil dat het 4 uur is dan ga ik lekker naar de beurs. Pff heb er zo zin in. Ik hoop zo erg dat in in aanmerking kom voor een echo. Ik wil niet wachten tot 6 maart!

Nog meer ongeduldigen hier!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik had nog een vraagje voor je Mrijn:

Hoezo voelde je je niet zwanger meer dan?
    Ik bedoel, had je geen pijnlijke borsten meer, was je niet meer misselijk...?

Fijn dat je mee blijft kletsen, kan ook helpen bij het verwerken....
    Nogmaals sterkte...

5. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    @mrijn,

Hier wilde ik toch nog wel even op reageren.... wat een rotbericht zeg... Ik wens jullie heel veel sterkte en wellicht zitten we wel weer tegelijk in een ander ouder topic binnenkort.

groetjes,

Ouder

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm als ik de zondag erbij mag.. neem ik ze graag van je over :)

kun jij meteen doorstomen naar vrijdag :)

7. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    saskia zondag delen?

groetjes las

8. Saskia78

voor deze keer dan las

maar niet te veel drinken he :D

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @secret: dat is nog eens een verrassing! Gefeliciteerd.....

@ouder: zie de banner bij jullie nog staan maar hoe is het nu?

Zo is hier even een beetje heftig aan toe gegaan soms... maar ja komt vast door onze hormonen dat we allemaal wat extremer kunnen reageren. Kan me voorstellen dat mensen afstand willen nemen van het forum als het je teveel negatieve dingen brengt.... maar dat je hier uberhaupt bent is ook je eigen keuze geweest en ik vind wel dat we best een eigen mening mogen hebben.... Maar genoeg hierover... Iedereen die weggaat heel veel succes en ook een fijne zwangerschap gewenst ... enneh misschien zou het leuk zijn om in september nog eens te laten weten hoe het met de uk is.... En voor de rest... wij blijven lekker doorkleppen!

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ponyville

Sorry, maar laat aub mensen in hun waarde. Dat jij tegen iedereeen al met de 6 weken zegt dat je zwanger bent moet je echt helemaal zelf weten. Er zijn hier al vele voorbeelden dat het mis kan gaan. Ook ik ben er erg bang voor. Dat lijkt me heel realistisch. Dat het ook niet jouw manier is om door het leven te gaan is jouw ding, misschien ook wel een beetje naief.
    Ik ben het helemaal met seetje eens en als zij er anders over denkt, so be it.
    Dus laten we aub elkaar een beetje respecteren. Ik heb ook besloten dat ik pas weer iets van me horen als de 12 weken om zijn.
    Succes iedereen en ik hoop dat het voor iedereen heel goed blijft gaan met neit al te veel kwaaltjes.

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    meiden zullen we nou even op houden en iedereen in zijn waarde laten want dit is niet meer leuk!

groetjes las

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    jeetje meiden laten we ophouden met dit negatieve gedoe... we zien een ieder wel als ze het leuk vinden om mee te kletsen en anders niet..... niemand dwingt je hier te zijn ;)

@las: zag net dat je hetzelfde gepost hebt.... :D

13. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    brigitte we lopen niet alleen gelijk we denken ook nog het zelfde.
    RAAR :) :)

groetjes las

14. Niet meer actief

Tuurlijk wens ik iedereen een voorspoedige en gezonde zwangerschap toe, "bad things happen..." alleen iedereen gaat daar inderdaad anders mee om, ik confronteer alles, anders had ik nooit zover gekomen in mijn leven (chronisch ziek e.d.) ik WEET dat dingen niet kunnen lopen hoe je wilt (heel mijn leven loopt al niet hoe ik het wil) ik snap alleen die negatieve gedachtes allemaal niet alsof dat goed is voor je beeb, geniet lekker, alsof er NA die 12 weken niets meer kan gebeuren we zien hier op het forum en verhalen om ons heen dat er na de 12 weken nog genoeg kan gebeuren (je kan immers net zo makkelijk onder een bus lopen morgen) je gaat toch daar niet de hele tijd aan denken? Dan heb je echt geen leven. En levert alleen maar meer onnodige stress op bij je beeb.

Kan je beter met behulp van leuke vrouwen een gezellige tijd van die onzekere tijd maken.

Maar ik snap wel dat iemand niet sterk genoeg is om alles zoals mij te confronteren, dat zit in je of niet, is alleen jammer voor jezelf (een leuke tijd kan je zo wel niet leuk maken voor jezelf)

Maar goed ik zal er niet meer over beginnen ik zit blijkbaar gewoon heel anders in mekaar...misschien wel omdat ik al zoveel heb moeten vechten in mijn leven kan ik niet tegen negativiteit.

15. Saskia78

dan is nu alles wel gezegd denk ik

zullen we er over ophouden en gewoon weer verder gaan waar we waren gebleven? :)

16. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    wie van jullie gaat er carnaval vieren?

groetjes las

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Amen! :D

Nee ik ga geen carnaval vieren. Is niks voor mij!
    Heb het wel altijd gedaan.
    Toen ik klein was met mijn ouders naar de optocht kijken en toen ik een puber was na van die feesten.
    Maar nu, moet er niet aan denken, die muziek alleen al! :pale:

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nog heel even dan, jaaazeker, carnaval, maar dan voor de eerste keer zonder alcohol... zal wel ff wennen zijn. Gister al begonnen

19. Niet meer actief

jep is goed sas!

@las28

Nope geen carnaval voor mij, zoiezo ben ik geen carnaval gek (ik kom eigenlijk uit spijkenisse) maar dit jaar zoiezo geen energie over... er is van de week bij ons een vrouw aangereden en daardoor word er in ons dorp ook express geen carnaval gevierd (als soort van rouw ofzo)

Ik ben geloof ik de enige die vind dat dat belachelijk is want die vrouw stak ergens over waar ze niet over MAG steken en ze heeft daarbij nog de bestuurder (die probeerde uit te wijken) in het ziekenhuis gebracht ook (ik vind het zielig voor de bestuurder, die voelt zich vreselijk terwijl die er niets aan kan doen!) of ben ik nou achterlijk ofzo dat ik zo denk... ik vind het zielig voor haar familie dat wel en snap dat ze daarom een low profile willen houden met carnaval in ons dorp... (1000 inwoners)

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    @ mrijn heel veel sterkte meid, echt heel vervelend!

durf nu bijna niet mijn goede nieuws te melden, maar doe het toch maar..

vanochtend om 08.00 uur belde de vk waarmee ik de 1e keer een gesprek had. ze had het hele verhaal gehoord en vond het vervelend voor me dat ik zo lang moest afwachten, ze had voor deze ochtend een echo voor me geregeld, zo lief! Ik heb dus nog een echo gehad en hummeltje deed het nog helemaal goed! Hartje klopte lekker, hebben we nu via de echo ook gehoord en hij is nu 6.2 cm! ga niet meer naar de 9 maandenbeurs, maar die goede echo was het echt wel waard, ben zo opgelucht. Heb ons hummeltje nog lekker zien zwaaien. en omdat mijn vriend op die korte termijn niet mee kon, heb ik mams meegenomen en die zat met tranen in de ogen bij de echo. Ik ben zo blij! Heb meteen allerlei rompertjes gekocht.

Nog bedankt dat er gister zo meegeleefd werd! Ik snap wel dat sommigen bang worden van de negatieve verhalen, maar ik heb ook steun gehad via deze site.

Groetjes suus

Deel Deze Pagina