@darcy haha ik lig helemaal dubbel hier ; barbapappa (daar had ik nog niet aan gedacht maar is wel een beetje toepasselijk inderdaad!) leuke benaming Mijn eerste echo was onze wurm 1,85 cm en de tweede (een week later) 2,14 cm ben benieuwd hoe lang die 5 maart is (zullen ze daar ook naar kijken bij de nekplooi echo?
pony je krijgt alles vergoed zelfs de eigen bijdrage. Vindt het alleen raar dat de uren aangepast worden naar wat zij denken dat jij nodig hebt. Nu zeggen ze 44 uur en dadelijk als jij naar 2 dagen alweer rond loopt kunnen het er zo minder worden. Zoals ik het begrepen heb. groetjes las
@Las, tja misschien beetje laat. Maar ja Wipneus en Pim moesten ook carnaval vieren in NL. Dus dan maar iets later voor ons in Dubai. Geen problemen mee hoor. Feest is Feest. Niet waar
wipneus en pim is erg leuk. marloes ik vindt het nog langzaam gaan! Maar dat ligt aan mij wil dat het volgende week vrijdag is. groetjes las
Hoi hoi, Het gaat stap voor stap beter... thanks for asking... De reden waarom ik de banner nog niet heb weggehaald is omdat ik me er eigenlijk niet toe kan zetten... Ik had voor mezelf bepaald dat ik hem ging weghalen als het vruchtje ook daadwerkelijk eruit is. Gisteren zijn we er in het ziekenhuis achter gekomen dat na dagen bloden en dingen verliezen het er nog steeds inzit. Aanstaande dinsdag zal er nu een curretage plaatsvinden. Dan haal ik de banner dus ook echt weg. groeten, Ouder
afgelopen woensdag de 2e echo gehad, bij de 1e echo (bij ong 6 weken) was er alleen een vruchtzakje te zien. waren dus wel een beetje ongerust, maar afgelopen woensdag was het helemaal goed ben nu 8 weken, en beeb was 1,3 cm helemaal te gek dus ! heb me meteen aangemeld voor moeders voor moeders, en werd al meteen door de vk op allerlei dingen gewezen mbt voeding, regelen kraamhulp ( nu al !) etc etc. wordt waarschijnlijk weer een ziekenhuisbevalling ivm mijn schildklierproblemen en bloeddruk, maar daar had ik me al op voorbereid. ga nu vooral genieten, en dit weekend de ouders en zussen op de hoogte stellen (tenminste diegenen die het nog niet zelf geraden hadden....haha)
Ouder weer klote nieuws het zit jullie ook niet mee. Wil jullie graag heel veel sterkte wensen aankomende dinsdag. En een hele dikke knuffel BBtje voor jouw was het wel goed nieuws. Super meid klim maar op die wolk en blijf er maar leker nog 7 maanden op zitten. En meiden zo zien we maar geluk en verdriet staat op deze pagina heel kort bijelkaar. En dat is nou een van de mooie dingen van dit forum. Je kunt er alles kwijt. groetjes las
O wat speciaal, gefeliciteerd. Vind je het wel leuk een tweeling? Goed dat beide hartjes kloppen. Liefs Moons
meiden er was hier toch ook iemand uit amerika? Weet haar naam niet meer. Heeft iemand nog van haar gehoort groetjes las
He las, ja ben nog wakker, heb gewerkt van 1 tot 9, ben dus net thuis. Heb mijn nieuwe buikfoto gemaakt en geplaatst. Kijk maar even. Hoe ist met jou? Liefs Moons
Zo dat is met recht al een BUIK bij mij is het net zo. Kan me niet herinneren dat dat bij die andere ook zo was. Maar we hebben aankomende vrijdag een acho en dan zullen we wel zien. Denk jij dat het er twee zijn? Zit echt te twijfelen het is zo anders als bij de rest. groetjes las
Bij mij is het maar 1 hoor, heb al een echo gehad, maar denk dat het ook komt omdat het de derde is, alles is natuurlijk al een keer uitgerekt. Het is bij mij heel veel lucht. Als ik op mijn rug lig en zachtjes op mijn buik tik is het net een trommel, haha. Denk toch dat het door mijn darmen enzo komt. Maar daarom kunnen het bij jou nog wel 2 zijn toch? Zou je dit leuk vinden? Bij de septembermama's net wel iemand die vandaag gehoord had dat ze 2 kreeg. Spannend. Liefs Moons
nou weet niet wat ik daarvan vindt. Schrikt me eigenlijk een beetje af. Dan zijn het er 5 in het totaal moet er niet aan denken. Maar ga dat trommelen straks eens uit proberen groetjes las
Goedemorgen meiden! Blij te lezen dat de rust weer een beetje is teruggekeerd! Iedereen lijkt zich wel op te maken voor Carnaval! Hier in NoordHolland niet hoor, moet zelfs werken ... W.b. kraamzorg, hier kunnen we kiezen uit wel tien instellingen geloof ik, maar je moet je wel tijdig aanmelden (Randstad), zo ook voor het kdv. Bij onze eerste zijn we op een paar kinderdagverblijven die ons aanspraken gaan kijken, beetje de sfeer proeven en toen voor eentje aangemeld, kon gelukkig meteen na mijn verlof terecht. Nu krijgen we straks voorrang, omdat we al een kleine hebben die erheen gaat. Waar je wel over na zou kunnen denken is of je meer voelt voor een horizontale groep (alle groepen hebben kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd: babygroep-dreumesgroep-peutergroep) of voor een verticale groep (alle groepen hebben een paar baby's, een paar dreumesen en een paar peuters). En of je liever klein-ofgrootschalig wilt. (Als je een keuze hebt natuurlijk) Onze dochter gaat naar een kleinschalige horizontale groep (momenteel max 10 dreumesen op twee leidsters- babygroep was geloof ik 7/8 baby's op 2 leidsters) en dit bevalt erg goed. Gisteren heerlijk tapas gegeten met 3 meiden van het yogaclubje van mijn eerste zwangerschap. Was supergezellig! heerlijk geouweneeld! Wel moe daarna, maar ach, mag de pret niet drukken! Ga me opmaken voor een lange dag. Meiden allemaal een goed (feest)weekend en tot gauw! Liefs Noor