volgens de echo was ik die dag precies 11 weken dus 1 dagje voor maar laat het gewoon zoals het was... die ene dag zegt ook niet veel... hihihi gisteren bij mijn collega gegeten.... erg gezellig maar wel vermoeiend... je bent altijd later thuis dan je zou willen.... hihihi.... heel langzaam begint hier zich een buikje te vormen, maar nog geen buikfoto waardig... @ouder: jeetje zeg het zit jullie niet mee... heel veel sterkte dinsdag.... Zat me net te bedenken dat wij hier over 9 weken gewoon als getrouwd stel zitten....
oja dat moet ook al allemaal ik wist nier dat dat zo vroeg moest haha, ben blij dat ik me daarom geen zorgen hoef te maken, die kleine blijft lekker bij mama.... ja brigitte klinkt raar he dat je over 9 weken getrouwd bent!
He secret gefeliciteerd! je bent de eerste september tweelingmama Er wordt de laatste dagen zoveel geschreven dat ik het nauwelijks nog bij kan houden, dus iedereen met een positieve echo; gefeliciteerd! Voor iedereen die er nog even moet wachten: ik wacht gezellig vol spanning met jullie mee. Bij deze ook nog even mrijn, funnyme en ouder heel veel sterkte wensen (ook al heb ik dat al een keer gedaan) we zullen aan jullie blijven denken mochten we niet meer van jullie horen Wij zijn vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest maar ik vond het een beetje tegenvallen. Misschien kwam het omdat het heeel erg druk was en ik daar best slecht tegen kan... we hebben dus ook helemaal niets gekocht en waren na iets meer dan een uur ook weer weg, jammer. Ik heb nog wel even bij de kruidvat stand staan kijken maar zou het toch niet aangedurfd hebben en wacht dus geduldig nog 1,5 week. Nu ga ik zo maar weer eens in bad liggen en iets proberen te eten.... ale:
haha ik vond het veel te lang wachten bij de kruidvat (was echt mega druk) anders had ik het wel gedaan... nou vandaag weer wat bijgeshopt nu effe mijn huishoudelijke klusjes doen en dan ga ik in prison break duiken (nog nooit gezoen en mijn zusje zegt dat het geweldig is (zoiezo de mannen) dus ik geef toe aan de hype) Je wilt trouwens niet weten hoeveel geld ik het uitgegeven al ECHT VRESELIJK ZIJN WIJ (lees moeder en ik) haha mijn vriend vind toch alles best Ik heb trouwens bij mijn kinderwagen een leren handsvat laten zetten want dat schuim word met het gooien in de auto nogal lelijk (en gaat dan plakken enzo als het loslaat) voor 20 euro kan je dat erop laten zetten, misschien hebben jullie er wat aan?
maandagavond heb ik een echo want het lijkt er heel erg veel op dat ik geen miskraam heb gehad maar een tweeling ben verloren mijn baarmoeder ligt al best hoor morgen weet ik meer of ik toch een september mama ben .......spannend hoor helaas om 17 30 pas
Spannend Lievebeesje, hoe weet je dat dan van je baarmoeder, heb je dit zelf gevoeld? Misschien dan toch nog een septembermama en direct 4 weken erbij, zou erg leuk zijn of niet? Liefs Moons
Mijn zus was hier vanavond, had me een week niet gezien, en die vond ook dat mijn buik alweer gegroeid was. Heb vandaag even mijn buikomtrek opgemeten, zo kan ik elke week even meten en kijken of hij inderdaad groeid. Was al 86 cm, kan me herinneren dat ik bij onze eerste of tweede, weet ik niet meer op het laatst een omtrek van 1 meter had, denk dat ik als dit zo doorgaat dit wel in ga halen. Liefs Moons
nou bij die andere drie konden ze me op heteinde van een berg rollen zo rond was ik. En het was heel leuk op het vrijthof maar wat wil je met zo'n mooi weer. groetjes las
ponyville, wij hebben gewoon een schuimhandvat en het valt wel mee met lelijk worden e.d. en we gebruiken hem al meer dan 2 jaar, maar leer is natuurlijk wel mooi. lievebeesje, dat zou toch wat zijn, toch een septembermama, spannend hoor. Wie heeft gezegd dat je misschien langer zwanger bent, de verloskundige, gyn?
Las, ik bedoelde het trommelen op je buik, wist niet dat je vanmiddag weg ging. Ik ben bij beide niet echt dik geweest, een mooie buik, maar dat was alles, verder nergens dik. Heb toch het idee dat mijn buik deze keer een andere vorm gaat krijgen, misschien wel een meid, heb nu 2 jongens dus zou natuurlijk erg leuk zijn, maar ga er niet vanuit. Doei lieverd, welterusten en kom morgen wel even weer spieken.
oo sorry moons ben moe heb vanochtend nog geprobeert maar hoor geen hol geluid. Het volt ook vol aan en hard. Heb jij dat ook ? truste en groetjes las
9 maandenbeurs here we come \o/ al had ik graag wat langer geslapen dan tot kwart over 6 netjes wat extra geld op de rekening gezet.. just to be sure hoe meer we kinderwagens kijken en dergelijke.. hoe meer we toch overtuigt raken van de stokke dus maar hopen dat ze een fijne aanbieding op de beurs hebben want we blijven het helaas ook gewoon duur vinden. maarja.. als je gister dan weer iemand ziet knoeien om zn kind uit zn jasje te krijgen terwijl het nog in de wagen ligt.. dan denk ik toch weer "tja.. hij IS wel heel nice" *zucht* tot vanavond denk ik
saskia bij ons is die stokke 878 euro. jullie hadden het de vorige keer over 1100 euro. Kan zijn dat het een ander model is dat weet ik niet. groetjes las
Iedereen naar de 9 maanden beurs dit weekend? Hier even relaxen vandaag... gisteren op stap geweest voor een trouwpak voor mijn mannetje en geslaagd! Leuk hoor...... En nog even bij mijn schoonouders langs om wat spullen voor de skivakantie op te halen... En mijn schoonmoeder heeft zich nog verontschuldigd voor het verspreken.... oke... nou klaar dan maar he Vanavond nog uiteten met mijn beste vriendin... gezellig
Lekker rustige zondag hier, niet veel doen. Vandaag 11 weken Brigitte, wat voor een kleur trouwpak is het geworden? Nog met een vestje of zonder. Wanneer ga je op skivakantie en ga je zelf ook skien?
Hoihoi allemaal! Lekker rustig hier! Inderdaad iedereen is vast of naar de negenmaandenbeurs of naar Carnaval! Hier heerlijk rustig! Vanavond nog een avondje werken en dan lekker vrij! Hoera berbel: 11 weken! Jeetje Lievebeesje, spannend! Laat je het ons weten? Groetjes Noor