Het is een klassiek zwart pak geworden met een heel klein streepje erin met ook zwart.. en dan een mooi wit overhemd.. ook een vestje inderdaad en een stropdas in de richting van de tweede kleur in mijn trouwjurk.... het staat hem echt super! We gaan over 2 weekjes en ik weet nog niet echt wat ik zal doen met skien.. denk dat ik wel een beetje probeer te skien... heb er wel zin in maar ligt er ook aan hoe het gaat..... en hoe druk het is....
Klinkt goed dat pak brigitte. Wij gaan ook skien maar ik denk dat ik oversla, ik wil het risico niet nemen.
lekker zo'n vakantie, ben ik ook wel aan toe zzzzzzzzzz.... Hoewel ik maar 30 uur werk ben ik toch behoorlijk moe, ook door het vele kokhalzen, krijg er buikpijn van Wij zijn nu aan het bedenken waar we straks op vakantie zullen gaan, ik wil graag nog een uitgebreide vakantie maar ik ben dan al 6 mnd... weet niet of het dan nog erg handig is : heeft er iemand nog leuke vakantie tips? En nog even een ander vraagje: hebben jullie nog meer kwaaltjes dan moe en misselijkheid? zelf heb ik erg veel last van moodswings, ruik ik opeens alles en vind mezelf erg vies ruiken Bovendien droom ik ontzettend veel en heeeel erg realistisch
han ik heb dat dromen ook gehad, erg vermoeiend, maar het is nu wel weer over. Niet alles ruikt lekker maar het is nog wel te doen. Vervelend voor je dat je zo loopt te kokhalzen, hopelijk gaat het snel over.
ik heb ook erg last van een slecht humeur! ben echt niet te genieten en heb nergens zin in! voor mijn man absoluut niet leuk
nou ik heb een wisselende stemming dan ben ik super chagerijnig en dan weer niet erg vreemd. ik werk in een verpleeghuis en ik vind nu inco materiaal zo vies ik ga er spontaan van kokhalzen bah. vind veel dingen stinke. als we op bed liggen dan mag mijn vriend niet met zijn gezicht naar me toe slapen want dan ruik ik z`n adem ook al heeft ie z`n tanden gepoest. bah. hoort er allemaal bij zeg ik dan tegen hem. groetjes joepie
Las: punt is dat je niet alleen de stokke kinderwagen koopt.. maar dat je dan de reiswieg wil.. maar ook gewoon een zitje en omdat de maxi cosi er gewoon op kan wil je ook zo'n adapter nahja.. die maxi cosi zelf is ook weer 150e vervolgens krijg je er nog een tas bij... en je neemt er een winterslaapzak bij i mean.. september geboren is.. dus dat is fris enzo al met al waren we met 15% beurskorting idd 1100 euro kwijt maarja.. we zijn nu wel helemaal compleet en erg blij (en de ergste uitgave en moeilijkste keuze is in ieder geval dgedaan) slaapkamer uitkiezen is makkelijker dan iets waar je heel veel mee rond zal crossen en hoogst waarschijnlijk ook een stuk goedkoper
oke dan had me ook niet zo verdiept in de stokke. Dacht alleen als hij bij ons goedkoper was. Je dan misschien goedkoper uit was. Scheelt altijd. groetjes las
Ik vond een nadeel aan de stokke dat je baby altijd een stang tussen zijn of haar baby heeft (dus je kan de rieswieg minder lang gebruiken omdat dat de bak kleiner maakt of je baby mag maar in 1 houding liggen. Ook als je de buggyzit naar je toe draait heeft je baby ALTIJD een stang tussen zijn benen, ik wilde hem eerst ook graag maar dat hield mij toch wel erg tegen. Wel jammer want ik vond het zo gaaf dat ie zo hoog is!
Mja dat hoge.. en het verstelbare waren bij ons absoluut de doorslag okm toch maar zo'n berg geld uit te geven. @las: de stokke alleen is goedkoper ja.. maar je wil er allerlei zooi bij en dan zit je toch al gauw weer op een heel hoog bedrag. geloof dat hij in de folder voor 890,- staat en bij prenatal bijv. krijg je standaard 10% korting als je meer dan 500e uitgeeft. dus dan zit je rond 800 maarja.. nu arm en blij beter dat dan rijk en depri he
altijd beter als rijk en depri klopt helemaal sas! ja wij hebben ook 10% korting gekregen (normaal hadden we dat niet gekregen maar ik heb er gewoon om gevraagd haha lekker brutaal!) Leuk he zo'n eerste aankoop he ?
goedemorgen allemaal Morgenochtend hebben we de echo voor de nekplooimeting.. ben erg benieuwd... vind het wel weer een klein beetje spannend... maar als morgen alles op de echo er goed uitziet met de kleine uk gaan we het woensdag vertellen op het werk..... benieuwd naar de reacties... hier en daar volgens mij al wel wat vermoedens Vanmorgen wat trekkerig gevoel in mijn liezen en baarmoeder... denk dat de kleine de behuizing weer wat klein vindt.... moet weer een serre worden bijgebouwd ofzo
ja we hadden allebei helemaal glimkoppies begreep ik uit betrouwbare bron die mensen hadden zelf vlak daarvoor ook glimkoppies want die hebben exact hetzelfde gekocht enneh.. brutaal mens heeft de halve wereld he van het weekend ook al goeie actie bij onze favokoffietent we gaan eigenlijk bijna elk weekend daar wel even een kop koffie doen.. en ik baalde nogal omdat die koffie ZO lekker is.. en ik braaf aan de choco of thee mocht. dus afgelopen zaterdag de stoute schoenen aangetrokken en maar eens gevraagd of ze de specials ook toevallig decaf konden maken nahja.. dat kon wel maar dan zouden ze ietsje anders smaken... dus eens geprobeerd en ikw as weer helemaal blij en happy smaakte inderdaad minder sterk.. maar nog steeds heerlijk
spannend hoor! hier nu 3 dagen niet misselijk geweest \o/ was al aan het juigen.. maar vancohtned was het toch raak
de huisarts vertelde dat mn baarmoeder erg hoog lag en ze dus dacht dat ik geen miskraam had gehad maar een helft van een tweeling ben verloren vind zo spnnend wou dat het al half 6 was ...... ben maar een beetje met jullie aan het meelezen en ook in oktober weet eigenlijk niet zo goed waar ik nu thuis hoor....... pfff rothormonen
spannend hoor lievebees en tja.. je bent hier in ieder geval welkom hoor ook als je per ongeluk toch nog oktobermamma blijkt te worden hoop dat alles goed is verder succes om half 6!
Succes Lievebeesje, ik zou het leuk vinden als je hier kan blijven, ben je ook gelijk een stuk langer zwanger. Liefs Moons
Jeetje Lievebeesje, spannend hoor! Zou wel een aangename verrassing zijn denk ik! Lekker een paar weekjes voorsprong opeens! Laat je het weten? Liefs Noor
Hallo allemaal, Ik kom gezellig met jullie meeschrijven. Ik heb mij net aangemeld op het forum want ik ben als het goed is 19 september 2007 uitgerekent. Ik heb a.s. donderdag 22 februari mijn 1e echo . En 12 maart de 1e afspraak bij de verloskundige. Ik ga nu op mijn gemak alle pagina's (wat veel!) doorspitten en hoop verder gezellig met jullie mee te kletsen. Groetjes Lenn