september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik ben ook niet zo misselijk meer. Gelukkig maar! :D
    Morgen heb ik waarschijnlijk ook mijn eerste echo, wel mijn intakegesprek, dus we gingen er een beetje vanuit dat we ook een echo zouden krijgen.
    Maar nu begin ik te twijfelen.... :(
    Ik hoop het zo, weg met die onzekereid! ;)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

welkom! :)

en eh.. we zien je over paar daagjes wel weer want het is al aardig wat leesvoer :p

3. Saskia78

same here.. dus ik heb vanochtend gewoon gebeld om te vragen heo het zat

dus nu ga ik gewoon alleen even.. scheelt weer vrije middag voor mijn wederhelft en echt spannend is het niet ben ik bang

gewoon even bellen :)

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Allemaal.

Heb het even niet gevolgd. Had een drukke weekend..

Alles goed hier met iedereen. Ben zo blij ik ben vandaag 12 WEKEN!:D :D :D

Wou dat ik nu ook een echo kom krijgen zodat ik weet dat alles goed is...

XXXX Nog nieuwtjes

5. Niet meer actief

keileuk, gefeli miss X 12 weken is toch een mini mijlpaal! ik ben er eind van deze maand ook!

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

vanaf vorige week donderdag hier niet mer geweest, ik was lekker een lang weekend in frankrijk.

Jeetje wat moest ik bij lezen en af en toe ook geschrokken, heftig. :confused:

Ik had zo gehoopt dat er geen mama's meer zouden afvallen maar helaas, Mrijn, heel veel sterkte en hopelijk ben je weer snel zwanger.

Jammer dat een aantal mama's niet meer mee willen kletsen.

@Secret, wow, leuk hoor dat er bij de september mama's ook een 2ling tussen zit. Gefeliciteerd.

@Las, Hopelijk is het heeeel snel vrijdag. ik heb dan ook mijn eerste echo... Sannend!

Veel van ons hebben ook al een aardige buik.

Nieuwe mama's welkom!

7. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    @ Lenn.. Mooie datum 19 sept.. Dan wordt mijn zoontje al weer 2 jaar!

@ Miss x GEFELICITEERD met je mini mijlpaal..

Ik ben vandaag ook 12 WEKEN zwanger.. Jippie jee!

Liefs Marjan!

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja nu maar hopen dat er niemand meer afvalt!

MissX en Marriane, ik ben ook 12 weken heerlijk he, nog een weekje en we zijn door de 3 maanden heen!
    Is zo'n heerlijk gevoel vind ik! met mijn vorige zwangerschap was ik ook zo blij toen ik 3 maanden zwanger was! :D

We hebben afgelopen vrijdag een echo gehad en de nekplooi meting. En alles is goed! het nekje is 1.1 mm en het mag niet meer zijn dan 3.5 mm. Dus we zitten ruim onder het gemiddelde!

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik dacht dat je met 12 weken 3 maanden voorbj was. Maar ik moet dus nog een weekie wachten.

Leuk en spannend allemaal.

MARJANNE. Dan ben jij ook 3 september uitgerekend.

XXX

10. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Hallo allemaal!

Iedereen een fijn weekend gehad?

@Secret: Wat gaaf zeg een tweeling! Speciaal hoor!

@Lenn: Gefeliciteerd en welkom!

@Mouschy: Gefeliciteerd, wat een geweldige uitslag he? Toch wel een geruststelling ofniet?

Heb niet helemaal alles teruggelezen, dus als ik iemand vergeet doe ik het niet express haha

Hier mag ik nog steeds niet klagen...klop het snel weer af!
    Ben alleen maar moe en heb soms last van mn liezen. Heel af en toe moet ik een keertje kokhalzen maar daar blijft het ook bij!
    M'n buikje begint ook al aardig te groeien! Hihi, ben er dan ook harstikke trots op!

Manlief en ik zijn vorige week naar de Prenatal geweest, zoooo leuk!

Ben vandaag een dagje vrij, maar heb nergens zin in....kan niet van mn kont af komen hahaha

11. Niet meer actief

@lin84 komt me bekend voor van dat niets willen doen :p

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee, helemaal nik smeer gehoord van Christel.

Hopen dat alles goed met haar gaat.

13. Niet meer actief

oja daar heb ik inderdaad ook meer niets van gehoord zal ik haar eens PM-en?

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoera vandaag zijn we 9 weken zwanger. :)
    Ik ben al heel erg aan het aftellen totdat we 12 weken zijn, dan mogen we voor de 2e echo. Het lijkt soms zo langzaam te gaan. Bah.

@Lievebees. Heel veel succes met je echo vanavond. Ik duim voor je.

@Lenn. Gefeliciteerd jij wordt ook een september mama. Geniet ervan.

@Mouschy. Fijn te horen dat de uitslag van de nekplooimeting goed was. En dat het goed is met de baby. Zal wel een heel fijn gevoel geven.

Ik nog steeds errug moe. Val iedere avond voor de tv op de bank in slaap. Heel schandalig. En 's nachts slaap ik slecht. Veel aan het draaien. Heb ook wat last van mijn darmen, waarschijnlijk omdat ik niet zo gevarieerd eet. Misselijkheid ging vorige week beter, maar sinds gister niet. Vooral vandaag voelde ik me zeer beroerd. Ach ja het hoort er allemaal bij, maar soms is het toch een beetje lastig. Vooral doordat mijn collega's het niet weten, en mijn collegaatje maakt zich helemaal zorgen om mij. Ze zegt dat ik er niet zo goed uit zie, ik moet maar snel een afspraak maken bij de huisarts. Tja ik weet waarom. Dus zeg maar iedere keer dat het wel mee valt. Zo vervelend dat liegen. Ach nog ruim 3 weken en dan mag de hele wereld het weten. Dus nog ff geduld hebben.

15. Saskia78

Hie roo nog 3 weken wachten
    job wilde het met de wereld delen op het moment dat de echo was geweest.. maar die is dus precies wanneer ik exact 12 weken ben

*mok*

anyway.. verder was ze wel aardig *grin*

16. Niet meer actief

waarom wachten gewoon lekker laten glippen haha OEPS :) KNAP hoor dat jullie allemaal zo kunnen wachten!

17. Saskia78

hmm dat kan ik niet :)

maareh... moet wel :(

job gaat in ieder geval vrij nemen voor een echo.. ipv een doktersbezoek *grin*

18. Saskia78

Hmm net een huzarensalaatje op
    je weet wel.. zo'n kant en klaar bakje uti de winkel.. maar mijn honger gevoel knaagt nog exact even hard

niet handig :/

19. Niet meer actief

ik mag 5 maart weer dan gaat vriendjelief ook eindelijk mee bij de andere 2 echo's is ons mam meegeweest maar omdat dit op maandagmorgen vroeg was kon hij was later beginnen (hij werk in breda namelijk, is dik uur rijden en dik uur terug dus kan niet zomaar even vrij nemen helaas)

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb net een brief binnen gekregen over de nekplooi meting, ze hebben ook een bloedtest gedaan en daar is een berekening uitgekomen. En dit is de uitslag;
    Kans op Down syndroom is 1 op 9600 ! Dat is dus heel goed nieuws :D

Deel Deze Pagina