Ik ben ook niet zo misselijk meer. Gelukkig maar! Morgen heb ik waarschijnlijk ook mijn eerste echo, wel mijn intakegesprek, dus we gingen er een beetje vanuit dat we ook een echo zouden krijgen. Maar nu begin ik te twijfelen.... Ik hoop het zo, weg met die onzekereid!
same here.. dus ik heb vanochtend gewoon gebeld om te vragen heo het zat dus nu ga ik gewoon alleen even.. scheelt weer vrije middag voor mijn wederhelft en echt spannend is het niet ben ik bang gewoon even bellen
Hoi Allemaal. Heb het even niet gevolgd. Had een drukke weekend.. Alles goed hier met iedereen. Ben zo blij ik ben vandaag 12 WEKEN! Wou dat ik nu ook een echo kom krijgen zodat ik weet dat alles goed is... XXXX Nog nieuwtjes
Hallo mama's vanaf vorige week donderdag hier niet mer geweest, ik was lekker een lang weekend in frankrijk. Jeetje wat moest ik bij lezen en af en toe ook geschrokken, heftig. Ik had zo gehoopt dat er geen mama's meer zouden afvallen maar helaas, Mrijn, heel veel sterkte en hopelijk ben je weer snel zwanger. Jammer dat een aantal mama's niet meer mee willen kletsen. @Secret, wow, leuk hoor dat er bij de september mama's ook een 2ling tussen zit. Gefeliciteerd. @Las, Hopelijk is het heeeel snel vrijdag. ik heb dan ook mijn eerste echo... Sannend! Veel van ons hebben ook al een aardige buik. Nieuwe mama's welkom!
@ Lenn.. Mooie datum 19 sept.. Dan wordt mijn zoontje al weer 2 jaar! @ Miss x GEFELICITEERD met je mini mijlpaal.. Ik ben vandaag ook 12 WEKEN zwanger.. Jippie jee! Liefs Marjan!
Ja nu maar hopen dat er niemand meer afvalt! MissX en Marriane, ik ben ook 12 weken heerlijk he, nog een weekje en we zijn door de 3 maanden heen! Is zo'n heerlijk gevoel vind ik! met mijn vorige zwangerschap was ik ook zo blij toen ik 3 maanden zwanger was! We hebben afgelopen vrijdag een echo gehad en de nekplooi meting. En alles is goed! het nekje is 1.1 mm en het mag niet meer zijn dan 3.5 mm. Dus we zitten ruim onder het gemiddelde!
Ik dacht dat je met 12 weken 3 maanden voorbj was. Maar ik moet dus nog een weekie wachten. Leuk en spannend allemaal. MARJANNE. Dan ben jij ook 3 september uitgerekend. XXX
Hallo allemaal! Iedereen een fijn weekend gehad? @Secret: Wat gaaf zeg een tweeling! Speciaal hoor! @Lenn: Gefeliciteerd en welkom! @Mouschy: Gefeliciteerd, wat een geweldige uitslag he? Toch wel een geruststelling ofniet? Heb niet helemaal alles teruggelezen, dus als ik iemand vergeet doe ik het niet express haha Hier mag ik nog steeds niet klagen...klop het snel weer af! Ben alleen maar moe en heb soms last van mn liezen. Heel af en toe moet ik een keertje kokhalzen maar daar blijft het ook bij! M'n buikje begint ook al aardig te groeien! Hihi, ben er dan ook harstikke trots op! Manlief en ik zijn vorige week naar de Prenatal geweest, zoooo leuk! Ben vandaag een dagje vrij, maar heb nergens zin in....kan niet van mn kont af komen hahaha
Hoera vandaag zijn we 9 weken zwanger. Ik ben al heel erg aan het aftellen totdat we 12 weken zijn, dan mogen we voor de 2e echo. Het lijkt soms zo langzaam te gaan. Bah. @Lievebees. Heel veel succes met je echo vanavond. Ik duim voor je. @Lenn. Gefeliciteerd jij wordt ook een september mama. Geniet ervan. @Mouschy. Fijn te horen dat de uitslag van de nekplooimeting goed was. En dat het goed is met de baby. Zal wel een heel fijn gevoel geven. Ik nog steeds errug moe. Val iedere avond voor de tv op de bank in slaap. Heel schandalig. En 's nachts slaap ik slecht. Veel aan het draaien. Heb ook wat last van mijn darmen, waarschijnlijk omdat ik niet zo gevarieerd eet. Misselijkheid ging vorige week beter, maar sinds gister niet. Vooral vandaag voelde ik me zeer beroerd. Ach ja het hoort er allemaal bij, maar soms is het toch een beetje lastig. Vooral doordat mijn collega's het niet weten, en mijn collegaatje maakt zich helemaal zorgen om mij. Ze zegt dat ik er niet zo goed uit zie, ik moet maar snel een afspraak maken bij de huisarts. Tja ik weet waarom. Dus zeg maar iedere keer dat het wel mee valt. Zo vervelend dat liegen. Ach nog ruim 3 weken en dan mag de hele wereld het weten. Dus nog ff geduld hebben.
Hie roo nog 3 weken wachten job wilde het met de wereld delen op het moment dat de echo was geweest.. maar die is dus precies wanneer ik exact 12 weken ben *mok* anyway.. verder was ze wel aardig *grin*
waarom wachten gewoon lekker laten glippen haha OEPS KNAP hoor dat jullie allemaal zo kunnen wachten!
hmm dat kan ik niet maareh... moet wel job gaat in ieder geval vrij nemen voor een echo.. ipv een doktersbezoek *grin*
Hmm net een huzarensalaatje op je weet wel.. zo'n kant en klaar bakje uti de winkel.. maar mijn honger gevoel knaagt nog exact even hard niet handig :/
ik mag 5 maart weer dan gaat vriendjelief ook eindelijk mee bij de andere 2 echo's is ons mam meegeweest maar omdat dit op maandagmorgen vroeg was kon hij was later beginnen (hij werk in breda namelijk, is dik uur rijden en dik uur terug dus kan niet zomaar even vrij nemen helaas)
Ik heb net een brief binnen gekregen over de nekplooi meting, ze hebben ook een bloedtest gedaan en daar is een berekening uitgekomen. En dit is de uitslag; Kans op Down syndroom is 1 op 9600 ! Dat is dus heel goed nieuws