Ik heb ervoor gekozen om geen combinatie testen te doen en nekplooimetingen. Maar wel lekker dat je nu een beetje kan genieten nu je weet dat je kans heel klein is
cool moushy! ik heb ook gekozen vooralsnog niets te doen hoor ik wil job er nog even stem in laten hebben maar als het aan mij ligt gebeurd er niets volgens de vk was het ook niet perse nodig omdat ik op geen enkele manier in een risicogroep zit en tja.. als je zo'n test laat doen.. moet je ook nog wat met de uitslag he vind ik erg heftig vooral als ie niet zo mooi is als die van mouschy
dat is lekker.... ik heb morgen de nekplooi... en 2 weken geleden is het bloed afgenomen..... maar eh wat doen ze allemaal bij de echo van de nekplooimeting? is het inwendig of uitwendig?
... zo is het inderdaad.. ik bijt iedere keer op mijn lip... vandaag ook weer, laat ik iemand op mn werk via msn een linkje zien van de uberkoele kinderwagen, en dan moet ik m snel wegklikken. Nog erger: collega verteld dat ik ergens mn auto had neergezet. zegt ie: "huishoudbeurs ?" dus ik: nee, we moesten ergens anders voor in amsterdam zijn. Wat denk je dat hij zei? "oh 9 maandenbeurs ?" nou ja... toen was ik rood als een tomaatje nog 3 weken... ik tel echt af
Goedemorgen allemaal! Wat is het hier rustig zeg. We hebben gisteren alvast namen uitgezocht voor de baby, we waren er heel snel uit. Ga ze niet vertellen hoor, haha. Liefs Moons
Lievebeesje, ben benieuwd naar je echo! Brigitte, veel succes vandaag. Han, in mei gaan wij naar Andalusië, Zuid Spanje. Misschien een idee Lenn, welkom Sommigen al 12 weken, gaat hard zeg Mouschy gefeliciteerd met je goede uitslag! Zat. zijn we naar de 9 maanden beurs geweest. Ben normaal erg in voor dat soort dingen, maar tjee wat viel t tegen. Vond t gewoon schandalig dat ze daar zoveel geld voor vragen. Troost is wel dat je ook op de Huishoudbeurs rond mag lopen. Maar daar hadden we t ook weer heel snel gezien Ach ja, uiteindelijk best gezellig gehad met zn tweetjes, zal de moeheid wel zijn! En ik heb bij Vida Vita een leuk zwangerschapsjurkje met hesje voor de zomer gekocht Ik vind t zo knap hoeveel jullie al over kinderwagens weten. Kan nu nog door de bomen t bos niet zien, dus lees graag jullie bevindingen x Sophie
@Sophie Ik weet in elk geval waarom ik geen quinny wilde; daar loopt half nederland al mee rond en ik haat meelopen dus daarom wilde ik geen quinny, wilde daarna een stokke MAAR die stang vond ik niets maakt de reisweig kleiner en je kleine zit ermee.. Dus aangezien mijn moeder vroeger een mutseart had ben ik gaan kijken voor een mutsy en die was lekker hoog, ruime bak en liep comfortable (luchtbandjes)
Ik neem wel een quinny Buzz. Niet omdat heel nederland ermee loopt maar omdat ik dat de handigste kinderwagen vind. Heb ze allemaal getest op hard gebrokkeld grond. En de quinny was het stabielst. Dat heel nederland ermee loopt kan mij niks schelen en dat ik meeloop vind ik ook niet. Ik kies gewoon wat ik het fijnste vind.
Nog niets van lievebeesje gehoord? Wij zijn ook al aardig uit de namen maar ze kunnen ook nog veranderen hoor. Het duurt tenslotte nog wel een tijdje.
hallo meiden, hoe gaat het hier? Ik heb vandaag de magische grens van 12 weken gepasseerd. Ben eigenlijk best opgelucht moet ik zeggen. En nog maar 3 dagen he! groetjes las
he meiden hier terug van de nekplooimeting.. weer een leuke echo gehad en uk is inmiddels van billen tot hoofd 6,5 cm (en volgens de statistiek van het echoappartaat ineens 13 weken ipv 12 weken)... alweer 2 cm gegroeid sinds vorige week...... zal straks weer even de fotootjes in mijn album plaatsen..... zo lief die uk van ons..... en we hebben een risico van 1:11613....... lijkt ons klein genoeg straks naar de gemeente om in ondertrouw te gaan
Het gebeurt uitwendig, alles vanaf een week of 10 Ze kijken de baby goed na, of alles aanwezig is enzo. En er word wat bloed afgenomen. Een week later krijg je de uitslag Goed zeg dat alles goed ging met de echo! en meteen al de uitslag! Wij hebben ook al de namen voor de baby
Hallo allemaal, Hier ook alles goed. Nog wel steeds erg moe en misselijk. Zondag hing ik ook over de pot omdat ik waarschijnlijk te snel opstond en toen was het snel foute boel. Wel zit ik mezelf steeds in de weg, ik voel me zo leeg eigenlijk en heb nergens puf in, echt erg. Ik herken mezelf helemaal niet meer. Vanochtend heb ik me aangemeld voor kraamzorg via mn verzekering en a.s. maandag hebben we een afspraak bij de kinderopvang staan voor een intake. Ben erg benieuwd hoor... Brigitte, goed nieuws zeg! Wij mogen over 3 weken naar de VK voor een termijnecho dus ik ben erg benieuwd! Ik ben inmiddels al 3 kg aangekomen en jullie? Groetjes, Joyce
tja wij wisten het van die kinderwagen ook niet maar zijn goed geindoctrineerd door wat vrienden helaas... konden we hun argumenten ook niet ver genoeg onderuit krijgen om een andere kinderwagen te kopen meneer van de winkel nog eens om zijn mening gevraagd nadat we besloten hadden wat we gingen doen.. (bon maken duurde ff.. dus dan babbel je wat) en vertelt dat we de quinny buzz ook cool vonden.. maar dat vond hij 100% geen match voor een stokke zelf had hij een bugaboo en een stokke... maar toch wel veel meer fan van de stokke dan van de bugaboo nahja.. wel arm dus ben blij dat we het kunnen missen op zich en we doen er natuurlijk nog jaren mee.. dat praat een deel van de prijs wel weer goed
bugaboo wagens vind ik echt helemaal niets (alleen als je zelfs onder de 160 cm bent misschien) ik vind ze veel te laag en als ik ze in het zwart vind ik het erg onprettig gezicht als een baby erin ligt...ze mogen dan misschien populair zijn maar ik zie het niet. Zeker niet voor lange mensen..
Hallo allemaal, Hier gaat alles goed. vrijdag onze eerste echo. super spannend. las, gefeliciteerd met de 12 weken. morgen ben ik 12 weken ver. Brigitte, super dat alles goed is en dat de beeb goed groeit. Wij zijn nog niet bezig met kijken naar spullen en wagens. eerst afwachten of alles goed is en na de echo meteen aan de slag al alles goed is.