september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders maar nog niets gehoord... maar las dat ze in dit gebied niet ophalen dus ben bang dat ik niet mee kan doen......

ja de pijntjes en ongemakjes herinneren mij er hier ook aan dat er in ieder geval iets aan het gebeuren is.... Maar spannend blijft het zeker..... dat zal het ook nog wel even blijven.... Maar goed meestal gaat het goed dus daar gaan we nog maar even vanuit

2. Niet meer actief

ja ik merk alleen dat ik moe ben echt super maar is misschien bij mij wat erger omdat ik al ME heb (Chronisch Vermoeidheidsyndroom)

Ik zie nu eindelijk (haha was ik heel de tijd in de gaten aan het houden) mijn tepels wat verkleuren, leuk hoor al die kleine veranderingen.

Toch vind ik mijn buik al vrij gezet maar ik denk gewoon dat er zich daar heel wat afspeelt en alles zich daar opstapelt ofzo? krijg mijn broeken nu al niet meer goed dicht (wat moet dat worden haha)

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    duidelijk positief!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahahaha erg he.....

5. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ik weet sinds vanmiddag dat ik zwanger ben! Volgens de calculator komt het kindje rond 10 september. Ik ben dolgelukkig. Ik wil het alleen nog niet aan iedereen vertellen, vind het ergens "beter" om dat rond week 12 te doen. Wat vinden jullie?

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey pomme,

gefeliciteerd meid, helemaal super! 2007 begint goed he!

ja het is moeilijk... wij hebben het wel gelijk verteld, niet tegen iedereen hoor maar wel tegen vrienden en ouders...
    had zoizo met oud en nieuw een hoop uit te leggen, waren met veel vrienden en ja ik dronk geen drup...
    maar kan het ook wel heel goed voorstellen om het pas met de 12 weken te vertellen....

liefs

7. Niet meer actief

ja niet een klein beetje ook niet haha

8. Niet meer actief

hoi meiden ik zie nu pas dat er al septembermama´s zijn wat goed zeg
    van harte gefeliciteerd allemaal
    hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap hebben
    liefs

9. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Hej goedemorgen allemaal!

Ik heb over 2 uurtjes een echo....ze willen even checken of mn vorige keer toen ik een MK had, wel echt een MK is geweest. Dat hebben ze toen nooit onderzocht, de HA zei dat het toen zo was en daarmee klaar.

Nu kon ik vanmorgen bij de spoedafspraken terecht! Spannend!

Heb al best een opgezet buikje, maar denk zelf dat het echt nog maar 5 weken is....(anders zou het nu 9 zijn)

Vind het wel hartstikke spannend! Afwachten....

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Spannend Lin, kom je snel vertellen hoe het was.
    Heel veel succes straks.

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hoi pomme,

Gefeliciteerd!
    Er komen steeds meer januari NOD'ers bij!
    Er is nog genoeg plaats voor meer!

Heb vandaag maar laatste zwangerschapstest gedaan- positief -
    Had er 3 op deze site besteld, maar toen hield ik het niet meer en heb ik een cb gehaald, maar vond het zo zonde!
    Nou ja, ze zijn nu op en waren alle 3 positief (verassend..)

Ga vanmiddag toch maar even langs HA.
    Zit een beetje met wat ik wel en niet mag eten,of ik nou calciumtabletten moet innemen blablabla
    Heb de afgelopen dagen braaf vita-pilletjes ingenomen,zit daar weer vita A in en dat mag je weer niet (thanks,brigitte! ;) )
    Ingewikkelde zaak, dat zwanger zijn...

12. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    @ brigitte 22:

Hoi,

Ik heb het idd ook nog steeds, voornamelijk door dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik... omdat het erg doet denken aan menstruatie pijnen...

Maar ja vanavond komt er iemand van Moeders voor Moerders en die gaan ook nog een keer een test doen... dus nog een test kopen vinnik beetje zonde..

veel liefs,

Marlene

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heb vanmorgen heel klein beetje rood bloed.... ben nu dus wel even erg bang... zeker omdat mijn VK en huisarts er allebei niet zijn..... Ik hoop dat het een gesprongen adertje is maar vrees toch wel... snik snik snik

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mag me ook aanmelden bij de september mama´s.
    Vanochtend getest en zie het resultaat!
    Ik sta echt te janken van blijdschap :cry: :D

Ik voel me zo blij!

Alle zwangere, veel suc6 en geniet ervan!

Liefs Joyce

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    joyce82, gefeliciteerd met je positieve test

brigitte22, wat vervelend nou dat bloedverlies, een heel klein beetje rood mag maar het moet niet meer worden. Je wordt er gelijk zo onzeker van he.
    Sterkte meid.

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @berbel: het is maar een heel klein beetje.... maar dat kan dus nog niet veel kwaad? heb ook helemaal geen buikpijn ofzo... maar maak me wel heel veel zorgen.. Vanmorgen nog kotsmisselijk en hoge temperatuur en zere boobies.... maar ben wel bang!

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pomme en Joyce,

Gefeliciteerd!

Welkom bij de september mama's en geniet ervan.

----

brigitte,

Wat vervelend, het is toch ff schrikken als je bloed ziet. maar het hoeft niks ernstigs te zijn.

----

Ik had tot gisteren toe helemaal nergens last van. Maar vanochtend werd ik duizelig wakker. ik was misselijk en wilde zo lang mogelijk in bed blijven liggen. Ik had ook meer honger dan normaal.

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ lin, hoe was de echo?

@ brigitte, hoe is het nu, geen roze slijm meer gehad?
    wanneer zijn de vk en de dokter erweer?

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @bianc: VK en huisarts zijn er na het weekend pas weer. Wel even met vervangend HA gebeld en die zeggen dat zolang ik geen buikpijn heb het niets zegt dat het misgaat.... het kan ook gewoon een bloedinkje zijn. Ze snapte mijn onzekerheid wel maar kunnen toch niets doen. Het is ook niet veel rood maar heel miniem maar wel schrikken....... ik bid en hoop

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja tuurlijk is het ff schrikken!
    en idd zolang je geen buikpijn hebt kan het heel erg goed een gesprongen adertje zijn!
    doe het vandaag lekker rustig aan meis!

Deel Deze Pagina