Nou ene kinderopvang heeft wachtlijst van anderhalf jaar en andere is failliet gegaan... maar weer verder zoeken
hmm zie de reclame van kol.nl hierboven als het goed is is elke kdv in .nl erop ingeschreven... en je kan zoeken op postcode best handy
is idd erg handig saskia! Helaas kan ik daar nog niets voor gaan regelen, ik heb dan namelijk geen baan en weet niet hoe snel na de bevalling ik er een kan vinden Ga zo maar even de verzekering bellen, het wordt nu toch echt wel tijd.
@saskia: heb ik in eerste instantie meteen ook op gekeken maar daar staat helaas nog niet alles op hier in de woonplaats en ook de failliete stond er nog op..... Maar inmiddels 2 gevonden waar nog wel plaats is... we krijgen informatiepakketjes dus het is nu even afwachten.... pff wat een geregel zeg
ja leuk he dat zwanger zijn.... regel me suf ook omdat we nog willen verhuizen ook natuurlijk maar er lijkt maar geen einde aan te komen
mja een 2kamerwoning is ook niet alles als je een kind verwacht *grin* babykamer? eh doe maar in de schuur! dat kan niet
nee daar heb je helemaal gelijk in.... maar hadden jullie nou al een huis op het oog of in de bouw? ik weet het niet meer...... wij hebben gelukkig wel wat ruimte in huis voor een uk... moeten wel even een kamer uitruimen en gaan opruimen maar goed..... dat is niet zo heel veel werk.....
niet geheel onbelangrijk Ik woon nu in een soort Bungalow (lijkt op vakantiehuisje) met 1 grote slaapkamer en een kleintje 2,25x2,25 (word de mini babykamer) lekkere badkamer met ligbad en open keuken / woonkamer met serre. OP zich best lekker maar word met een kleine al snel te klein straks wij zitten te wachten op bouwkavels en tot die tijd blijven we hier wonen
klinkt zeker met zn 2en echt niet vervelend en het eerste jaar zal je kleintje er toch voornamelijk slapen en anders in de box liggen *grin* wij wilden nieuwbouw echter.. de enige nieuwbouw die wij echt leuk vonden.. bleek al opgeleverd te zijn dus gaat nu ineens hard
hallo dames ik heb net even op marktplaats gekeken voor een schommel stoel ik wil er graag eentje voor op de babykamer. heb 2 keer een bod uitgebracht nu maar afwachten. wie heeft er van jullie een angelsound. ik zit er over na te denken om er ook een aan te schaffen. groetjes joepie
dat is altijd handig birgitte mijn tante belde me om te zeggen dat ze allemaal nog babyspulletjes had voor me. is altijd welkom
Ik had de verzekering zilveren kruis verleden week woensdag al gebelt. Zei ze dat ik goed op tijd was en dat er in augustus een ware babyboom was. Dus snel aanmelden meiden. groetjes las
He meiden, Las, gefeliciteerd met je 12 weken Brigitte, gefeliciteerd met je goeie echo en uitslag. Nog niets gehoord van Lievebeesje? Vreemd. Liefs Moons
Wij kunnen via mijn zussen heel veel krijgen en krijgen dan zaterdag ook al het eerste mini bedje. In dit bedje heeft mijn vader nog gelegen en is zo klein dat ze er maar ong 3 mnd in kunnen liggen. Verder had ik al een schommelstoel, heb ik net 3 tassen kleren gekregen en staat er al heeel wat op zolder klaar. Dit scheelt ontzettend.
Lievebeesje heeft wel een banner inmiddels, heb even teruggelezen, gisteren stond er geen banner en nu 1 van 5 weken en 1 dag. Ze wordt dus een Oktobermoeder, zal even daar gaan kijken naar haar berichtje. Moons
vandaag was het zover... curretage is gebeurd en dus nu officieel september ouder af... Banner inmiddels weggehaald.. Ik wens jullie allemaal veel succes de komende maanden... Geniet er voluit van en vooral ook met elkaar (door dik en dun). groeten, ouder
Hé jakkes ouder, Wat een narigheid! Ik hoop voor jou nog veel positiviteit in te toekomst. Geef de moed niet op. Groeten, Miranda