september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje72

Miertje72 Lid

21 jan 2007
    15
    0
    0
    Dames wat gaat het hard hier, er wordt druk gepraat zie ik wel.
    Ik kan een paar dagen niet komen kijken en ben dus meteen de draad kwijt :confused:
    Meer als 20 pagina's erbij, hoe kan ik dat in vredesnaam zo stiekem nog bijhouden?

Hier nog geen interessant nieuws, geen afspraak bij gynae of vk. Geen aanmeldingen bij kinderdagverblijf (is ook niet nodig) of kraamverzorging.
    Al moet ik het niet lang meer gaan uitstellen.
    Wil alleen dat Roël de belangrijkste chemo achter de rug heeft.
    De laatste van dit schema is over twee weken, dan is er min of meer rust.
    klinkt raar maar dan is dit kindje aan de beurt.
    Niet dat is het nu vergeet, daar krijg ik de kans niet voor :pale: :)
    Maar ik heb het met het geregel een beeeeetje gehad de laatste maanden.

Ik denk dat ik over twee weken ook minder stiekem hoef te posten en kan ik lekker relaxed meer meekwebbelen.
    Heb ik wel zin in.

Groeten, Miranda

2. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    mierly ik hoop dat de laatste chemo dan ook echt de laatste is en je lekker samen met je gexin kunt genieten.
    Heel veel sterkte en hoop je snel hier heel vaak te zien

groetjes las

3. Niet meer actief

MOI en ik heb nu al het hartje gehoord ermee! wowie wat gefet dat een goed gevoel! :)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Het hartje klopte bij de echo van gister! :)
    We zijn zo blij!
    Over 2 weken weer een echo, omdat mijn uitgerekende datum op dit moment erg afwijkt van de datum die ik zou hebben bij een cyclus van 28 dagen.
    Kom nu op 21 september (kindje was 9 weken en 4 dagen) en anders zou ik 16 september uitgerekend zijn, wat hun dus eerst dachten.
    Dus nog 1 echo voor de zekerheid om de daadwerkelijk uitgerekende datum vast te stellen!
    Ben ik ook wel blij mee, dan ben ik ook 12/ 13 weken, dus als het dan goed is ben ik door de 1e 3 maand heen!

Wat een heerlijk gevoel geeft dit!

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ouder, hopelijk zijn jullie weer snel zwanger. veel sterkte.

Miranda, hopen dat dit de laatste kuur is en dat jullie de rest van jullie zwangerschap lekker kunnen geniet.

JOEPIE, vandaag 12 weken!

Ben wel steeds moe, en moet ontzettend veel plassen hebben jullie dit ook?

6. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Voor wie het nog niet weet: Ik heb 74% kans op een meisje! :D

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Ouder: Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie weer snel zwanger worden.

@Miranda: Ik duim voor je dat het de laatste chemo is en dat het daarna allemaal wat beter gaat. Ik hoop dat jullie snel van de zwangerschap kunnen genieten. Veel sterkte en succes.

@Iedereen gefeliciteerd die de 12 weken bereikt heeft. Hier moeten we nog 3 weken wachten, we zijn aan het aftellen.

@Marsab, gefeliciteerd met je goede echo. Fijn he om het hartje te horen. Over 2 weken opnieuw een echo. Super zeg. Geniet ervan.

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ouder, veel sterkte.

Marsab, mooi, hartje gehoord, en nog een echo binnenkort.

Ik mag 7 maart weer voor de echo, heb 8 februari ook al 1 gehad, hartje klopte, maar mag dus nog een keer, joepie, ze stelde het zelf voor omdat je dan veel meer kunt zien. Ben ik wel blij mee.

Liefs Moons

9. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb het ook gedaan ik heb 66% procent kans op een meisje grappig zeg

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik heb het ook gedaan, maar tis eigenlijk nog te vroeg om de vragen in te vullen.
    Veel dingen weet je gewoonweg nog niet!
    Wel heel grappig, ga ik even onthouden voor over een paar maanden!
    Ik had trouwens 66% kans op een meid!

11. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    het lijkt me ook helemaal geweldig heb jij er een van internet gekocht?

12. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik moet zo werken van half 3 tot half 11 heb er helemaal geen fut voor. voel me zo moe. heb ook last van mijn rug en mijn staartbotje. bah
    ik ga het vanmiddag aan mijn leidinggevende vertellen. vind het wel erg eng hoor, ze heeft de planning van de zomervakantie al klaar en dan kom ik er nog eens aan. kan ze alles weer veranderen. balen. maar ja.
    ben opgelucht als ik het vertelt hebt, want er zijn bewoners die gewoon te zwaar voor me worden, dan heb ik een goede reden om ze niet te hoeven doen.

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb het vanmorgen op mijn werk verteld... alleen maar leuke reacties! En sommigen hadden al een klein vermoeden ;)

Zat nog even bij oktobermama's te kijken maar lievebeesje is in ieder geval geen septembermama; ze konden op de echo nog niet zo veel zien...

Ook even bij bakerpraatjes gekeken maar ik heb evenveel kans nog op beiden... maar sommige dingen kan ik ook nog niet invullen..... we moeten het nog even afwachten

@ouder: heel veel sterkte! Dikke knuffel

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ouder, een hele dikke knuffel voor jullie en dat jullie maar snel gezond zwanger mogen zijn xxx

Miertje heel veel sterkte! en net als Las hoop ik je hier veel te zien.

Marsab, gefeliciteerd met je goede echo. Is zo fijn heh zo'n bevestiging :p

Kon inderdaad niet alles invullen bij bakerpraatjes test. Heb 62% kans op meisje :) Tot nu toe bij iedereen meisje, wel opvallend ;)

Moons, fijn dat je nog een echo krijgt!
    Las, voor jou schiet t nu ook op :D

Joepie, succes vanmiddag!

Ben net in ziekenhuis bloed gaan prikken. Mevrouw die bloed afnam begon me gelijk te feliciteren en heel geïnteresseerd vragen te stellen. Zo lief! :p Wat nemen ze trouwens veel buisjes bloed af. 4 of 5 (was zo druk aan t praten dat ik t niet zeker weet)

x Sophie

15. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    sophie moest je niet nuchter bloed prikken. ik moet namelijk nuchter dat wordt nog wat bij ons in het mediche centrum kun je van half9 tot 9 uur. zolang kan ik niet nuchter blijven. als ik wakker wordt moet ik eten hebben anders wordt ik misselijk.

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik hoefde vanwege het suiker niet nuchter te prikken... als het bij mij niet nuchter te hoog zou zijn dan zou ik eventueel een keertje nuchter moeten prikken.... dus dat scheelt weer

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, ik hoefde niet nuchter (stond volgens mij ook zo op mijn formulier aangevinkt)
    Lijkt me niet fijn als je niet mag eten nee....

18. Niet meer actief

Ik heb hem toevallig van iemand hier op het forum gekocht :) er staan er ook op marktplaats en anders als je een nieuwe wil geloof ik bij de kijkshop.nl of in de shop zelf, genoeg kansen :p en het is echt super maar een limiet voor jezelf stellen (1 keer per week) anders lig je elke avond te genieten haha het kan je rg geruststellen zeker als je volgende echo weken ver weg is MAAR PAS OP; het kan je ook ongerust maken wanneer je niets kan vinden, dus het werkt beide kanten op...

19. Niet meer actief

IK HEB NIEUWE FOTO'S

Van mijn eerste buikbandje (gekregen) en een leuke blauwe (met voetjes erop)

en natuurlijk van mijn buikje zonder band, begint al heel wat te worden (ben benieuwd hoever je me kan rollen als ik 30 weken ben haha)

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hellohello,
    zo weer even bijgelezen. Twee dagen gewerkt en druk druk gehad.
    Al een paar daagjes niet misselijk geweest (begin me dan meteen zorgen te maken dat het niet goed is, is dat herkenbaar?) Maar vandaag een klein beetje misselijk.
    Zie erg uit naar de echo: over twee weekjes! Duurt eigenlijk nog wel lang, maar goed, volgende week druk, het weekend de verjaardag van onze dochter vieren en dan is het al bijna zover.
    Wel leuk hoor zo'n angelsound. Is dit net als het apparaatje bij de verloskundige ook met doppler? Of hoe werkt zoiets?

Vergeet door alle spanning en verwondering (en kwaaltjes) bijna dat we over iets meer dan twee maanden de sleuteloverdracht hebben van ons nieuwe huis (Er ging toch nog iemand verhuizen binnenkort?) Ook weer spannend. En niet al teveel klussen voor mij gezien de verf etc. Nou, ik geloof dat ik het niet zo erg vind om broodjes te smeren, koffie te zetten en aanwijzingen te geven (en ohja, af en toe zelf iets te doen ;)) Dus volgens mij gaan de komende maanden snel voorbij!

@Joepie: voor je nuchtere labcontrole mag je wel een beschuitje eten en een kopje thee drinken hoor. En anders gewoon zeggen dat je niet nuchter bent, het is inderdaad om je suiker te bepalen, maar die kan je ook gewoon niet nuchter laten prikken, dan zijn de uitgangswaarden gewoon iets anders.

Hihi bij mijn vorige zwangerschap had ik volgens bijna alle bakerpraatjes een jongetje moeten krijgen en ik kreeg een dochter! (Had ik trouwens ook heel sterk het gevoel, ik had het echt raar gevonden als ik een meid op mijn buik had gekregen!)

Liefs Noor

Deel Deze Pagina