hallo dames, als het goed is word ik ook een september mama, romy 12-12-05 hoopt dan een brusje te krijgen heb woensdag weer een echo voor twee weken terug kon de gyn het nog niet goed zien en gaaf me eigelijk niet veel hoop omdat het kindje wel te zien was maar het hartje niet maar me moeder ik en me schoonmoeder zagen het hartje wel. Denk nu eindlijk zelf wel dat het goed komt ben zo misselijk en moe. groetjes patricia
De bakerpraatjestest ga ik me morgen maar eens over buigen denk ik, ben heel benieuwd. Fijn Marsab dat je nog een extra echo krijgt, die bij 12, 13 weken zijn altijd zo mooi. Bij mijn oudste kon ik toen kootjes en ribbetjes tellen. Echt prachtig! Maart en Las, beide gefeliciteerd met deze mijlpaal! Op naar de volgende. De laatste chemo gaat het zeker niet zijn voor Roël, bij leukemie wordt er altijd 2 jaar behandeld en we zijn bezig vanaf oktober '06 dus we hebben nog een rit voor de boeg. Maar er komt er nog een waar hij voor opgenomen wordt in het ziekenhuis. De rest van de chemo's krijgt hij 'gewoon' thuis in pilvorm en is er alleen bloedafname nodig eens per twee weken en eens per drie weken controle door een oncoloog. Het had veel heftiger kunnen zijn namelijk. Hij blijkt de mildste vorm te hebben. Dus we zijn er nog niet, maar het lijkt mee te vallen allemaal. Het genieten kan dus ook weer voorzichtig! Groeten, Miranda
De bakerpraatjestest ga ik me morgen maar eens over buigen denk ik, ben heel benieuwd. Fijn Marsab dat je nog een extra echo krijgt, die bij 12, 13 weken zijn altijd zo mooi. Bij mijn oudste kon ik toen kootjes en ribbetjes tellen. Echt prachtig! Maart en Las, beide gefeliciteerd met deze mijlpaal! Op naar de volgende. De laatste chemo gaat het zeker niet zijn voor Roël, bij leukemie wordt er altijd 2 jaar behandeld en we zijn bezig vanaf oktober '06 dus we hebben nog een rit voor de boeg. Maar er komt er nog een waar hij voor opgenomen wordt in het ziekenhuis. De rest van de chemo's krijgt hij 'gewoon' thuis in pilvorm en is er alleen bloedafname nodig eens per twee weken en eens per drie weken controle door een oncoloog. Het had veel heftiger kunnen zijn namelijk. Hij blijkt de mildste vorm te hebben. Dus we zijn er nog niet, maar het lijkt mee te vallen allemaal. Groeten, Miranda
De bakerpraatjestest ga ik me morgen maar eens over buigen denk ik, ben heel benieuwd. Fijn Marsab dat je nog een extra echo krijgt, die bij 12, 13 weken zijn altijd zo mooi. Bij mijn oudste kon ik toen kootjes en ribbetjes tellen. Echt prachtig! Maart en Las, beide gefeliciteerd met deze mijlpaal! Op naar de volgende. De laatste chemo gaat het zeker niet zijn voor Roël, bij leukemie wordt er altijd 2 jaar behandeld en we zijn bezig vanaf oktober '06 dus we hebben nog een rit voor de boeg. Maar er komt er nog een waar hij voor opgenomen wordt in het ziekenhuis. De rest van de chemo's krijgt hij 'gewoon' thuis in pilvorm en is er alleen bloedafname nodig eens per twee weken en eens per drie weken controle door een oncoloog. Het had veel heftiger kunnen zijn namelijk. Hij blijkt de mildste vorm te hebben. Dus we zijn er nog niet, maar het lijkt mee te vallen allemaal. Groeten, Miranda
brr vervelend hoor miertje echt lekker blijft het nog steeds tenslotte niet dan @noor: hier nog een verhuizer ja! en vandaag cursus vor nieuwe baan... geen zin
Miertje, sterkte en hopelijk is het snel over. Ponyville, het is nu duidelijk te zien. mooi buikje hoor. Vandaag een beetje duizelig wakker geworden. Morgen eindelijk dan mijn eerste echo.
PonyVille Geweldig buikje heb je, ik ben zo jaloers op je. Hier bijna 13 weken en nog niks te bekennen!! Maart Spannend!!! Nog 1 nachtje slapen. Heel leuk, ik kan ook niet wachten, ik wil gewoon nu met de 12 weken weten of alles goed is hihi. Ik moet nog 2 weekjes wachten hihi.. Ik dacht na de 12 weken dat het allemaal minder werd. De moeheid slaat nog steeds erg toe, ik lig al om half 10 te slapen op de bank. En het lijkt of misselijkheid nu heviger word en duizeligheid. Wat ik nu wel krijg is dat ik meer het gevoel heb dat er wat is benee. Het voelt allemaal een stuk gevoeliger aan.. Bij jullie ook? P.S. Mijn reukgeur is wel sterker geworden trouwens. En ik heb wat nieuws.. Limoentjes eten haha heerlijk zuur.. P.S. Hoofpijn Elke dag.. Hoort erbij hoorde ik
Miertje, nogmaals veel sterkte! Meiden die echo krijgen, veel succes alvast! Gisteren m'n navelpiercing eruit laten halen. Is wel kaal hoor en even wennen, maar vind een zwangere buik met piercing ook niet mooi. Heb ook de Angelsound besteld. Ben benieuwd x Sophie
echt wel haha ik zie zeker verschil tussen je "voor" en na foto hahah misschien omdat ik al wat marshmellows had zie je het sneller maareh die buik van jou word keimooi hoor want je ziet hem nu al!
Miss X ik heb ook meer het gevoel dat er kindje in me groeit. Had ik na de echo gevoelsmatig al veel meer en nu ook lichamelijk. Gisteren had ik best wel vaak steekjes, denk door t groeien van baarmoeder. En m'n buik wordt nu snel dikker. Buik is normaal gesproken eerder ingevallen, nu lijkt t constant of mn darmen etc. ook erg opgezet zijn. Als ik buik ontspan is ie al heel bol. Maar goed, anderen valt t niet op als ik kleding aan heb. Pas m'n broeken nog makkelijk. x Sophie
danke Ik wou gewoon dat ik al een herkenbare buikje had dat ik ook een buikbandje kon kopen hihi. Vooral vanavond heb ik een babyshower van een vriendinnetje. Die is al 36 weken ofzo, en het leek me zo leuk om binnen te stappen met ook een buikie.. Maar helaas. Bloot zie je het wel, maar met kleding aan zie niks Straks piep ik anders
Ben t helemaal met Ponyville eens! Zie bij jou ook al een mooi buikje hoor miss X En Ponyville bij jou zie je t inderdaad al erg goed x Sophie
Miss X dat heb ik dus ook, bloot zie je t goed, in kleding niet. Vind ik ook wel teleurstellend x Sophie
Ik kan trouwens mn bh's nauwelijks meer aan. Geen idee wat ik nu moet gaan kopen. Maatje groter of meegroei bh? Ben er echt helemaal niet in thuis Heb beugelbh's die niet eens mn tepels meer helemaal bedekken, past niet meer ziet er niet uit haha Zijn jullie al op bh jacht geweest?
ik zou iets van een meegroei beha kopen ben je meteen klaar, zoiezo zijn ijzeren beugels niet goed voor je borsten tijdens je zwangerschap.
Moet ik ook doen ja, geen gezicht zo'n behatje wara een halve tepel uit komt haha. Ik ga denk ik ook een meegroei bh kopen. Ik ben al minstens een cup gegroeid en het blijft groeien. Net als dat ik mijn broek helemaal niet meer aan kan. Ik krijg het gewoon niet dicht. Ik heb al via hm.com leuke kleidng besteld.
Hier ook nog niet echt een herkenbaar buikje... maar had ook altijd een enorm strakke buik... maar gisteravond met alleen maar strak shirtje aan zag je toch echt al wat.... jippie! Zal binnenkort ook eens kijken of ik een fotootje kan maken..... Gisteravond ook skibroek gepast.... lukt nog wel maar denk dat het skieen wordt met knoop los hahahahaha Zal binnenkort denk ik maar alvast 1 broek gaan kopen want deze gaat wel steeds krapper zitten... En op het werk iedereen heel enthousiast! Leuk... heb al paar sokjes gekregen...