Ik ben in tweestrijd, voor mijn vader hoop ik op een jongen (hij heeft altijd een jongen gewild maar omdat mijn moeder op sterven heeft gelegen bij mijn zusje mocht ze niet meer bevallen) en ik wil graag de naam van zijn vader geven (omgehusseld dat wel) voor mezelf maakt het niets uit als het maar gezonder is als mij! Ik ben altijd al vanaf baby af aan ziek geweest en mijn vriend nooit dus ik hoop dat hij of zij op mijn vriend lijkt!
He maart.. Ik heb al 2 echo's achter de rug. Ik krijg mijn 3e echo 6 maart. Nog 2 kleine weekjes wachten. Precies een week na mijn verjaardag (ben dinsdag jarig) Hoop echt dat ik ene leuk kadotje krijg hihi
P.S. Maart wat een mooie echo's heb je. Mijn 2e echo was zo onduidelijk. Straks met min 3e echo ben ik 14 weken dus ik hoop echt dat ik zulke mooie echo's krijg. Enne las dan mag je bij mij ook wel even kijken (als dat stomme wijf een keer beetje mooie foto's kan schieten hahah) PonyVille..Wat een schattige poppetjes allemaal ik ga daar zeker ook iets bestellen. En wat betreft de hypotheek ga ik zeker achteraan. Mijn auto moet ik verkopen en dan moet ik maar in een bak rijden van 1900 als hij maar veilig en betrouwbaar is voor ons en de beeb
volgens mij gaan ze met de 20 weken echo naar het geslacht kijken... en dan maar hopen dat ze het kunnen zien als je het wilt weten
Ik ga mijn vriend een kadootje geven als we 6 maanden officieel iets hebben en dat is een echo waar ze naar het geslacht gaan kijken (alleen effe kijken wanneer dat voor hem kan haha)
Wie van jullie wil trouwens het geslacht weten dan? Wij willen het niet, wij vinden dat dat bij de geboorte hoort.... Maar ben benieuwd!
Weet nog niet of we het willen weten.... misschien als ze het overduidelijk kunnen zien wel maar als ze het niet kunnen zien willen we in ieder geval geen pretecho... dan laten we ons verrassen.. Maar we hebben nog 8 weken om er over na te denken
Mja ik hoef ook niet zo nodig.. maar leef samen met een klein controlfreakje die nu al de oren van mn hoofd zeurt dat hij wil weten wat het word hij zei nog "tja dan vertellen ze het toch enkel aan mij?" tja alsof ie ooit zn mond er over gaat kunnen houden
haha datwerkt inderdaad niet, mijn vriend wilde het voor mijn zwangerschap NIET weten en nu wil ie het WEL weten, ik wilde het zoiezo al wel weten dus zijn we erover uit. Toevallig als we 6 maanden hebben ben ik een week later 20 weken ik kan niet wachten!
dat is beetje.. als het een jongetje word.. en je wil iets kopen dat toevallig roze is.. en dan zie je zo'n gezicht naast je vertrekken "nee dat is NIET leuk" of andersom met jongensspul voor een meisje dat gaat het echt niet worden
Wij willen ook weten wat het wordt. Het gevoel van mijn man en mij is allebei een jongen. Wat hebben jullie leuke echo's en wat duidelijk zijn ze.
hoi ik word ook een september mama en wil me graag aanmelden maar weet niet waar dus ik hoopdat ik hier goed zit. verder iedereen hier van harte gefeliciteerd liefs malika
Ik wil het absoluut weten. Niet zozeer omdat ik dat graag wil (dat ook natuurlijk) Maar omdat ik gewoon veels te ongeduldig en nieuwsgierig ben. Als ik die kans heb dan pak ik die ook. Maar het lijkt me ook gewledig om bij de bevalling te horen.. Gefeliciteerd jullie hebben een zoon/dochter.. Dat lijkt me echt een mooi moment. Maar helaas ben ik te ongeduldig en nieuwsgierig aagje.
Miss X, je krijgt veel te zien met 14 weken. Ik duim voor je dat een super echo krijgt. Wij willen het ook weten, ik ben ook zo ongeduldig en nieuwsgierig. Als ik weet wat het gaat worden kan ik ook meer spulletjes kopen.
Mja bij ons allebei het gevoel dat het een jongetje word ben benieuwd of dat moedergevoel dus echt zo goed is *grin* job wil graag een meisje tho.. maarja dat is dus nog even afwachten
Meiden ik heb net een hele mooie nieuwe duo wagen GEWONNEN! De wagen die ik graag wilde hebben maar veel te duur was Ik ben lid van het blad Kinderen, en daar kon je meedoen aan een bel wedstrijd! Ben zooooooooo HAPPY Dus nog liefhebbers voor de andere wagen? Wij willen het wel weten wat het word. Bij Ewout wisten we het ook
zo WAT GAAF! mazzelkont, ik maar denken van zou iemand ooit eens wat winnen of zijn het reclame stunts haha JIJ hebt dus gewonnen. Gefeliciteerd!