september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

gaaf mouchy!

sommige mensen hebben ook altijd mazzel :p

nahja.. vooralsnog ga ik er nog vanuit da thet 1 kind is.. dus heb ik weinig aan je andere wagen :)
    weet dat tweelingen erfelijk zijn tho.. dus misschien kom ik er nog op terug :p

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Bedankt voor de leuke reacties :D
    Dit is de 1e x dat ik iets win ;)

3. Saskia78

huh? :)

maareh.. beter 1 keer precies dat winnen dat je echt heel graag wilde hebben maar voor wat voor reden dan ook niet kon krijgen..
    dan dat je omd e haverklap van alles wint waar je niets mee doet he :)

het is je absoluut gegund hoor :)

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Welkom welkom welkom! Jij ook van harte gefeliciteerd!

@las: Hoe was je echo?

@saskia: hoe gaat het met je katten :)

Wij willen het geslacht ook dolgraag weten, zijn beide erg nieuwsgierig aangelegd en willen voor jongen/meisje een ander kamertje. Zijn niet van die roze blauw mensen hoor maar als het een meisje wordt gaan we een elfjes en vlindertejs kamer maken *zwijmel*

Verder ga ik dit weekend maar eens winkelen, pas nu echt nog maar 1 broek..... Nieuwe bh's had ik al, die paste ik in week 7 al niet meer. De beugelbh die ik toen heb gekocht zit al niet meer zo heel lekker, de beugel doet zeer dus loop ik nu steeds met een lelijke meegroeibh :(

5. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Dag lieve sep.mama's! Ik heb vanmiddag mijn EERSTE encounter gehad met mijn lieve baby. Hij/zij liet zich heel mooi zien. Het hartje klopte super hard en snel! Volgens de echoscopist zag het er allemaal goed uit. Armpjes en beentjes zitten er iig aan. Ik ben zo blij!

Het beebje is wel wat ouder dan mijn banner aangeeft. Het kleintje is vandaag 12weken en 3 dagen. Wat ben ik gelukkig!

liefs P. \:D/

6. Niet meer actief

whoohoo lekker weekje verder is toch lekker? heerlijk gezicht het je baby op dat beeldje?

7. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    echt helemaal fantastisch!

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :) :) :) :)
    Geweldig hoor, kan me voorstellen dat je in de wolken bent!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @pomme: heerlijk meid!

grappig want bijna iedereen zou volgens de echo verder zijn dan we zelf denken.... worden grote kids hahahaha

10. Niet meer actief

nou van mij hoeft het niet verder als 6-7 pond hoor (ik moet ook een beetje aan mezelf denken) vriendjelief was 10 pond, ik duim zo dat dat het niet word!

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook erg benieuwd hoe ver ik zal zijn, mijn banner is maar een schatting. Omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus was heb ik het maar hierop gehouden. Dinsdag weet ik meer :)

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik weet wel hoe ver ik ben... had namelijk mijn temp opgenomen om mijn eitje op te sporen dus weet eigenlijk wel zeker wanneer ik ongeveer mijn eisprong gehad heb.... maar volgens de echo in het ziekenhuis ben ik dus nu ineens een week verder.....

Denk dus dat onze uk de groeigenen van mijn mannetje heeft (die is bijna 2 meter).... maar hoop wel dat er een max op zit in die 9 maanden... hoef ook geen superbeeb

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gefeliciflappie Pomme.

Nee te groot hoeft niet hoor wel lekker gezond maar als hij 8 pond zou zijn zou hij er volgens mij bij mij niet tussen passen hihi

14. Niet meer actief

je wilt niet weten wat er allemaal doorheen kan :) maar inderdaad met jouw lengte en bouw zou ik er ook niet aan moeten denken en zal dit ook niet zo snel zijn, soms zegt je lengte van jezelf en je vriend ook helemaal niets, het is net een verrassingsei :p

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahahaha denk dat dat bij mij ook niet gaat lukken... volgens mij ben ik dan ook al topzwaar.. ben maar 1.60 m..... word ik zo'n tuimelpoppetje

lekker trouwens een verrassingsei

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
  17. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Wat een rete goed idee! Ga ik nu even kopen!

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    o lekker! jaloers hier! zit nu op mijn werk dus kan er helaas niet eentje halen...

19. Saskia78

hahaha een verrassingsei *rol stiekum even over de bank van het lachen*

@han: het gaat prima met de poezen
    net die druppels waar jij het over had gehaald
    (gister moest ik werken dus kon dat niet)
    meteen anti-vlo (advantage) erbij mee genomen.

dus straks gaan ze er aan geloven voor de eerste ronde
    en dan maandag ronde 2 :)

jij nog ideeen over wat handiger is om eerst te doen?
    (verder is dot eindelijk uitgekrolst en zijn ze samen zo adhd als ze maar kunnen worden.. dus gaat lekker :) )

net nog tafelkleed gesneuveld omdat er kwastjes aan hingen zegmaar.. poezen vermaken zich hier wel
    (en wie koopt er met 2 relatief jonge katten nou een tafelkleed met kwastjes :) )

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Jongens ik ga het zo aan mijn baas vertellen. Voordat ik wegga. Dus verslag krijgen jullie vanavond of morgen!

Ik kan totaal niet communiceren met mijn baas dus dat word wat :)

Deel Deze Pagina