september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Van harte.. de 3 maanden gepasseerd! Jippie jee!
    Ik ben maandag 13 weken.. wat gaat het toch allemaal hard..

2. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Wel een mooie datum hoor 15 maart voor je tweede echo.. Ik ben dan jarig en het leuk ervan is dat het dan 15-3 is en ik ben dan ook 15wk en 3 dg zwanger.. vond het wel grappig!

Liefs Marjan!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

dat bedacht ik me net over mn echo..
    ik ben op 12 maart dus exact 12 weken zwanger *grin*

die van jou is nog mooier tho :)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Haha, das idd grappig!
    Nou dan moet het goedkomen! ;)

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Pffff heb net een bezoek van 2 zussen, 2 neefjes en 4 nichtjes (varierend in leeftijd van 10 jaar tot 3 mnd) achter de rug..... Gelukkig worden ze niet zo groot geboren want dan houd ik geen huis meer over :)

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    oeffff, vermoeiend Han idd!
    En het scheelt dat je er zelf maar 1 tegelijk krijgt!
    hihihihihi :)

tenminste daar gaan we van uit!

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Las en Berbel gefeliciteerd met jullie echo. Super!

Ga maar ook een roze buikband bestellen. hihi

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb de roze buikband ook besteld, ik wil natuurlijk bij de septembermama's met roze band. ;)

Moons gefeliciteerd met je 10 weken, we zijn blij met elke week die er weer bij komt.

Han, benen onhoog en lekker uitrusten!

mouschy, dat je nog steeds zo misselijk bent, hopen dat het nu beter gaat.

Hier nog steeds nagenieten van de echo van gisteren :D

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop het ook, dinsdag zullen we het weten :)

Sommige mensen die mijn buik zien roepen vol verbazing uit: dat moet een tweeling worden, niemand heeft meteen zo'n buik bij de eerste... :(

Ik verkondig dan steevast: wel hoor, op het forum hebben er ook een paar dat, en die krijgen er ook maar 1 :)
    Bovendien heb ik het idee dat het voornamelijk mijn darmen zijn, de omvang wil nog wel eens wisselen namelijk

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Is trouwens wel altijd gezelli al die kids maar het is wel een gillende en krijsende bende, vooral als ze er alles 8! zijn. Ik heb ze toch liever per stuk (of per 2) :):)

11. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ik wilde dat ik ook al richting twaalf weken liep :( . Nou ja even wachten dan maar! :)

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallo daar!
    Jeetje inderdaad veel meiden die opeens de 12 weken zijn gepasseerd! Gefeliciteerd allemaal! Voor mij duurt dat nog even maar hoera: vandaag precies 9 weken! :)
    Heerlijk aan het genieten van het weekend, beetje jammer dat het weer (hier) een beetje tegenvalt, maar gelukkig nog heel wat mooie dagen voor de boeg!
    Ga even heerlijk in bad met een boekje en wat lekkers :)
    Tot krabbels!

13. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hmmm iedereen heeft de roze buikband, dan kan ik niet meer achter blijven.. Ga zo ook maar even op de site van VSM kijken haha.

Idd iedereen bereikt al bijna de 12 weken. Spannend hoor! Dan kunnen we er nog meer van genieten he?

Hebben jullie trouwens ook dat je niet snel kan eten? Heel strange, maar op de 1 of andere manier gaat alles een stuk trager... Komt miss wel door de darmen die omhoog gedrukt worden.

Bij helpt trouwens vanille vla tegen de misselijkheid. Miss een tip voor de ladies die ook zo misselijk zijn.

Brigitte, ik hoop dat ze t hartje wel kunnen horen hoor hihi. Krijg nl. pas. Dus please ff duimen voor me hihi.

Liefs Ief

14. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Heb ook net de roze buikband besteld. Eigenlijk houd ik in het algemeen niet zo van roze maar voor deze ene keer vind ik het wel leuk ;)

Morgen 10 weken en moet dan nog 2,5 weken wachten voor eerste echo. Het schiet al op. Ben er nu toch best wel kalm onder. 8)

Mijn zus is trouwens precies 2 maanden eerder uitgerekend...2007 wordt wederom een ware babyboom in de familie. :D

Liefs,

Modo

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen dames
    Zo gisteren maar eens op broekenjacht geweest en 2 mooie broeken gevonden.... en meteen bij het passen dacht ik hmm dit zit echt wel lekkerder dan mijn huidige broek.... En dat terwijl er nog niet eens echt een buik is..... Maar goed uk kan lekker doorblijven groeien want ik ben er op voorbereid....

Nog steeds verkouden hier.... denk dat uk af en toe denk mam hou eens op met dat hoesten en niezen ik wil chillen.... ;)

Hier nog 2 daagjes en dan ook de 13 weken.... Nog 3 weekjes wachten en dan mogen we weer naar de VK... hartje luisteren..... wel jammer dat je dan niet nog een echo krijgt... dat is wachten tot rond onze trouwdag.... grappig ook

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik ben vandaag 12 weken :D :D :D

Ik heb af en toe ook een zangerschapsbroek aan maar sla de bovenkant om, zit ook prima.

Modigliani, leuk dat je samen met je zus zwanger bent.

Ief, snel eten valt wel mee maar soms smaakt het gewoon niet.

17. Saskia78

Hmm ik neem vaak als ik me niet zo lekker voel.. sneetje roggenbrood met boter en suiker
    somehow is dat hetgene wat toch nog het beste smaakt merk ik

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    vanavond op canvas (belgie): negen maanden geborgen

Aflevering 1: Ik groei
    Zondag 25 februari 2007
    Tineke en Dominiek zijn zwanger. De eerste aflevering van 'Negen maanden geborgen' brengt het begin van een nieuw leven in beeld, op een manier zoals u het nog nooit gezien hebt.

Via computeranimaties kan u nu mee zwemmen met spermacellen, een eicel binnendringen en zien hoe DNA splitst.

De ouders voelen dat hun leven verandert en maken zich zorgen want er is misschien een probleem met hun baby.

19. Saskia78

klinkt cool.. helaas zit ik dan bij opa en oma :)

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    hier nog even en dan alweer 10 weken hihi heerlijk kan niet wachten tot de eerste 3 mnd voorbij zijn even een vraagje hoelaat komt dat programma op belgie?
    groetjes

Deel Deze Pagina