Goede morgen mama's Iedereen die de 12 weken gepasseerd, GEFELICITEERD! Wat grappig dat we straks allemaal een roze buikband hebben, laat die buik maar komen dan kunnen we hem om doen. (duurt nog wel even). Bij mij weten ze nu in de familie dat ik zwanger ben, iedereen was super blij. ik ben nu gelukkig helemaal niet meer misselijk, voel me eigenlijk heel goed. af en toe moe. @Joepie, toch altijd vervelend die bruine afscheiding, ik heb er zelf geen last van. maar zolang het bruin is en niet helder rood kan het geen kwaad. @darcy, lief hoor zo'n schoonvader. straks heeft jouw kleintje toch een opa.
Heb te hard geroepen, werd me toch net ineens misselijk, heb niet gespuugd, maar wel boven de pot gehongen. Bah, had dit bij de eerste ook, de eerste weken niets, pas later. Liefs Moons
Ja, dat weet ik, maar ik was nog helemaal niet misselijk geweest, en nu dan toch nog. Nou ja, niets aan te doen, gaat ook wel weer over. Had het met de 2e echt de 1e drie maanden, en met de eerste ook pas na een week of 10, raar toch? Liefs Moons
Ik ben er weer! Heel het weekend geklust (nou ja proberen vriendjelief mee te helpen haha) Ik ga zo het resultaat in mijn album zetten!
Hey, Het eten bij de Griek was heerlijk! Genoeg vlees gegeten! haha Ponyville, ziet er leuk uit hoor, het kamertje! Ik ben sinds een paar dagen ook ineens weer misselijk, daarvoor was het een week weg. Maar goed, nog even volhouden! Mijn (.)(.) doen nu af en toe ook minder pijn. Nog 2,5 week voor mijn 2e echo. Daarna mag ook iedereen het weten bij ons!
soms kan je zo'n onzekerheidsaanval krijgen, vreselijk ik heb zo'n dag vandaag het liefst zou ik meteen ergens een echo laten maken (best raar want normaal zit ik zo helemaal niet in elkaar) Ohhh lekker griekje lees ik net, heb ik vorige week gegeten (alleen maar vlees en vis) JAMMIE!
ah gaat nog steeds goed hier bij iedereen merk ik wij zijn gister bij opa en oma geweest even nieuwe huis laten zien en dergelijke alleen dus even niet opgelet dat op 1 vand e blaadjes een min of meer begroting stond van de inrichting inclusief kinderkamer dus! nahja.. maar 1 iemand heeft het kunnen zien.. en die heeft niets gezegd. hem kennende heeft hij het echt wel gezien tho... en is het straks als iedereen het officieel weet "oh ja.. want dat stond op jullie papieren van het huis" nahja.. komen we wel overheen uiteindelijk *grin* hij zegt toch niets... daar ken ik mijn oom inmiddels lang geneog voor. beetje dom was he twel natuurlijk en daarna nog even bij mn moeder & vriend geweest toch moeilijk hoor om niets te zeggen.. had ze al tijdje niet gezien maar willen wachten tot na de echo met vertellen en dergelijke en tja.. dan kan je dus moeilijk vertellen wat je met dat ene kleine kamertje wil gaan doen...
Jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen in een dagje... moest 3 bladzijden bijlezen.. dat wordt nog wat als ik volgende week een weekje naar de sneeuw ga..... Hier heb ik het gevoel dat ik me langzaam een klein beetje beter ga voelen, maar die test komt pas morgen natuurlijk weer als ik ga werken..... vandaag lekker vrij! Vanmiddag nog even langs een KDV om te kijken of het wat is....... Nog maar 1 dagje en dan ook de 13 weken...... Gisteren hele goede vrienden op bezoek en die hadden aan mij al gezien half januari dat ik wel zwanger moest zijn.... hihihi..... was erg verandert in mijn gezicht.. zeggen er meer... hahahaha Ze zouden gewoon moeten invoeren dat er een luikje in je buikje komt dat je altijd even stiekem mee kan kijken daarbinnen Trouwens ik weet even niet meer wie het vroeg (ja hier ook vergeetachtig) maar bruine afscheiding kan geen kwaad..... het misschien een klein beetje oud bloed... van sex of ontlasting ofzo
Goeiemorgen dames Ik had me 2 dagen helemaal toppie gevoeld (=maar een klein beetje misselijk) maar gister sloeg het weer in alle hevigheid toe. Vanmorgen weer snel op moeten staan om iets te eten wat ik vervolgens weer niet naar binnen krijg Hier heb ik ook ontzettend last van ben zoooo klunzig op het moment Die steken heb ik ook soms. loop ik gewoon en krimp vervolgens ineen van de pijn. Was er in het begin heel bang voor maar denk nu maar dat de beeb zich dan uitrekt en mijn baarmoeder te klein is of zo. Dat kan vast nog niet nu ze zo klein is maar ach een mens mag dromen 8)
Ik ben sinds week 6 al misselijk en nu nog steeds, maar sinds die echo vind ik het allemaal best, is voor een goed doel.
Ow ja heb trouwens morgen mijn echo en begin nu toch wel een beetje de zenuwen te krijgen, heb er ook zoo zin in. Is maar goed dat ik late dienst heb, kan ik mijn zinnen een beetje verzetten. (hoop alleen niet op weer een spoedgeval, hadden er vorige week 3 en was helemaal kapot aan het eind van de week, heb wel 1000 dingen laten liggen geloof ik )
@han: ik ben juist vooral misselijk (en soms zelfs duizelig) bij opstaan of gaan liggen.. dus ong. dagelijks als ik in bed kruip en toch minstens om de dag als ik op sta men adviseert ontbijt op bed dan job vindt het somehow onzin.. die vind dat ontbijt ontbijt is en tja.. als ik er overdag last van heb eet ik ook wel wat maar om nou naar bed te gaan met wat te eten savonds om 10 uur.. vind ik ook weer zoiets ga dan wel gewoon slapen *grin* (mepte net alweer bijna glas van de tafel.. ben normaal ook niet superhandig.. maar dit slaat echt alles)
Hier is ook de klunzigheid aanwezig... En naast mijn bed liggen nog steeds bisquitjes... als ik wakker word met hongergevoel moet ik nog steeds meteen eten anders word ik wel misselijk.... Ga nu ook snel weer wat pakken
Lekker he Brigitte dat je ook bijna 13 weken bent! En dat luikje lijkt me ook wel wat hahahaha, a woom with a vieuw Ik heb medicijnen gekregen voor mijn misselijkheid en spugen; Cyclizine. En het helpt gelukkig wel, want ik hoef niet meer over te geven sinds ik die pilletjes slik! @ Mooi kamertje heb je al gemaakt Ponnyvile! @ Han, veel plezier morgen bij de echo!
Dank je mouchy zal wel lukken! Heb het 1 keer geprobeerd om op bed te ontbijten (kwam remco het heel lief brengen) maar toen ben ik nog misselijker geweest dan normaal. Dus sta maar meteen als ik wakker ben op want ik kan dan ook niet meer blijven liggen want dan word ik weer misselijk Verder probeer ik de hele dag kleine beetjes te eten maar dat is heel moeilijk want ik heb totaal geen honger en ook nergens zin in.....
vreselijk zeg die misselijkheid voor jullie, zou ook helemaal gek worden, hoop dat het snel beter word voor jullie! dikke knuf!
Hmm miselijk vaak genoeg.. duizelig ook soms maar niet overgeven.. dus ik voel me wat mij betreft prima *grin* enige is dat ik net van job te horen krijgen dat mijn banner qua tekst aardig van toepassing is blij dat die medicijnen helpen mouchy iedereen hier trouwens ook aan de "moeders vor moeders"?