september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    mischien rare vraag maar hoe komen jullie toch allemaal aan pendelmieke en caruli?

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb weer een nieuwe foto van mijn buik in mijn album gezet. je begint het nu echt te zien.

Ik denk dat ik het morgen maar op het werk ga vertellen.

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    he hallo

ik ben vandaag zo happy heb het aan mijn leidinggevende vertelt ik zat er zo tegen op.
    wilde het vorige week al vertellen maar durfde niet. maar vandaag wel en ze reageerde gelukkig heel erg goed. we hebben er even over geklets en wat ik wilde met mijn uren of ik gewoon 24 uren wilde werken of wat minder. het was een fij gesprek. daarna liep ik helemaal te stralen er viel echt een last van me af. nu nog wachten tot volgende week want dan hebben we onze eerste echo. vind het wel heel erg spannend allemaal. ikheb ook een foto in mijn album van ons wiegje heb ik op mijn verjaardag gekregen van mijn vriendje. lief he

liefs joepie

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    He joepie gelukkig dat alles zo goed verliep, altijd fijn als er een last van je afvalt.

5. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey han we zijn even ver.

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Jeetje wat hebben jullie allemaal al een buikjes.... hier een beetje jaloers... Bij mij zie je nog zo weinig voor mijn gevoel... zal morgen ook eens een fotootje plaatsen.....

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Miss x gefeliciteerd :p :p

Ponyville, ontzettend leuk kamertje, helemaal mn smaak :D

Han, gefeliciteerd met je echo :D :D :D

Voor iedereen een dikke x
    heb wel alles bijgelezen maar ben beetje moe om overal op te reageren ;)

x Sophie

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    MissX: van harte! Hoop dat je een superdag hebt gehad! je eerste verjaardag als -aanstaande- mama!

Han: gefeliciteerd met je goede echo! Geweldig! Ik moet nog 1 weekje wachten..

Maart: mooi buikje al hoor! Leuk!

Joepie: geweldig het wiegje! En wat superschattig dat je dat voor je verjaardag gekregen hebt!

Ponyville: lekker toch ben je meteen een weekje verder!

Alles goed verder met iedereen?
    Hier wel hoor, misselijkheid niet meer zo erg als paar weekjes terug. (Maar moet geen zwangerschapsvitamines met yoghurt innemen 's morgens... ;)) Vermoeidheid nog wel flink aanwezig, maar laatste 2 dagen zo druk dat ik geeneens tijd had om me moe te voelen.
    Ga lekker onder de douche en dan nog even lekker bankhangen!
    Tot morgen weer!

9. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    Han gefeliciteerd met je mooie echo.
    helaas hadden wij niet zo'n mooie echo,
    ze kon het eerst al met een uitwendige echo bijna niet zien,
    dus toen maar een inwendige.
    geen hartje en het was veels te klein, het is met 8,5 week gestopt
    met groeien, snik snik.
    dus ik zal ook wat afstand nemen morgen belt de verloskundige over hoe nu verder.
    allemaal een fijne zwangerschap gewenst!
    groetjes ANnemie

10. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi miek78

ik heb hier geen woorden voor vind het echt heel erg voor je.

liefs joepie

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    o nee Miek, wat erg voor jullie, dikke knuffel.

Liefs Moons

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Miek 78, wat een naar bericht zegt. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. Dikke knuffel van mij

@Miss x nog van harte met je verjaardag. Hoop dat je genoten hebt.

@Han, gefeliciteerd met mooie echo.

@Maart, jeetje jij hebt echt al een mooi buikje. Super zeg.

Hier alles goed. Nog wel misselijk, maar minder dan afgelopen 5 dgn. Hebben vandaag opening van ons nieuwe kantoor. En ik heb alles geregeld, dus eigenlijk veels te druk voor me, maar wel heel erg leuk. Over een uurtje heb ik afspraak by de gyn. Laat later op de dag wel weten hoe het geweest is.

13. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Miek78, wat erg voor jullie! Leef met jullie mee. Heel veel sterkte!

Maart, idd wat een mooi bol buikje al. Hier begint ie ook steeds ronder te worden ;)

Han, gefeli met julliegoede echo! Lekker gevoel is dat als je het hartje ziet kloppen he?

Wij moeten vanmiddag om 16:00 uur het hartje luisteren bij de VK. Spannend. Het is natuurlijk kiele kiele of ze al wat kan horen, want ik ben net over de 12 weken heen. Duimen please ;)

Wat een rotweer vandaag he? Niks aan al dat regen. Kn niet wachten tot het lente is..

Liefs

14. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Miek78: Shit! Balen. Sterkte meid.

Ik moet eerlijk bekennen dat dat ook mijn grootste angst is. Ik heb 13 maart mijn tweede echo maar ik heb zo weinig last van mijn zwangerschap dat ik mij vaak afvraag of ik wel zwanger ben... Maar nu niet over mij. Dit is echt K*t voor jou. Gaan ze het nu weg halen?

15. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje miek....

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen! Heel erg veel sterkte!

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Miek: jeetje meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... heel veel sterkte en dikke knuffel

@Ief: veel plezier bij de VK

Hier nog 3 daagjes werken en dan vakantie... heerlijk! Ben nog steeds erg moe en af en toe wat last van mijn heupen/bekken....

Hoorde van de week dat iemand van mijn oude werk met 12-14 weken nog een MK heeft gehad... jakkie... wil ik niet over nadenken... zal blij zijn als ik over 3 weken bij de VK het hartje weer heb gehoord.... blijf het toch nog wel spannend vinden op sommige momenten

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Miek Heel mveel sterkte.

Han, Gefeliciteerd met je Echo (dubbel allemaal he?)

Joepie... Geweldig gevoel he? Heb het vrijdag verteld, ik kan nu gewoon lekker zwanger zijn heb ik het gevoel..

En iedereen nog BEDANKT voor de felicitatie's.

Ik heb echt een Top Verjaardag gehad. En ik heb vrijdag nog een feest met de hele family. Maar gisteren was lekker rustig en ik heb echt genoten. (mijn eerst verjaardag uit huis, woon net 3 maanden samen hihi)

Bij mij gingen ze al met 8 weken naar het hartje luisteren omdat ze dachten dat ik miscshien 12 weken was.

Hebben jullie zo'n angelsound? of gaan jullie die aanschaffen? Ik twijfel volgens mij is het niet goed.

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om te luisteren maar ach over een aantal weken kunnen we misschien onze uk ook wel al voelen.... En ben bang dat als ik niets hoor ik dan helemaal in de stress schiet.... dus ik ga het niet doen denk ik....

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Miek78, wat balen meid. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. wat is het soms toch oneerlijk. veel sterkte de komende tijd.

Miss X, ik hoef zo'n angelsound niet hoor. je hoort toch vaak dat het niet goed is voor de baby, ik neem liever geen risico's. over een aantal weken kunnen we als het goed is toch onze baby elke dag voelen.

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Het is zo vervelend joh..
    Ik kan niet wachten, heb A.S. Dinsdag een echo. En als ik die echo heb gehad dan kan ik pas genieten. Dan weet ik zeker dat alles goed is met 14 weken dan. (ben wel de 12 weken gepasseerd maar wie zegt dat het goed is allemaal, ik heb met 10 weken de laatste kiekjes gehad)

Ben ook heel blij als ik het kan voelen.
    Ik denk dat ik ook geen angelsound wilt aanschaffen. Je kan wel een leuk boek aanschaffen met spelletjes die je kan doen als de beeb in je buik zit. Leek mij wel grappig.

Deel Deze Pagina