september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    he marsab ik heb het ook vaker gehad maar dan niet echt roze bloed maar meer naar de bruine kant met afvegen. het komt vast allemaal goed. zo denk ik maar.

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Marsab: herkenbaar en je schrikt je rot... maar als het maar zo weinig is is het vast een adertje geweest.... Ik had net na toiletbezoek een drupje rood maar dat kwam volgens mij van achteren.... kan verder nergens wat bekennen

@anette: heel veel sterkte meid!

@funnyme: ik duim voor je... laat je het even weten

Vandaag erg druk op het werk door ziekte.... o wat was ik moe... gelukkig mocht ik anderhalf uurtjes eerder weg... Lekker even in een badje gelegen en vanavond met een dekentje lekker op de bank.... Nog 1 dagje werken en dan vakantie! Heerlijk

Begin langzaam niet meer in bepaalde broeken te passen.... denk dat ik na de vakantie echt aan de zwangerschapsbroeken moet... heb er dus maar alvast een paar gekocht!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik heb vanmorgen nog een test gedaan (met ochtendurine ook) en er stond net zo'n vaag streepje als gisteren. Misschien toch nog een nasleep van mn mk? Ik voel me iig al een dag of 5 ongesteld ik mis alleen t bloed. Ach misschien dat ik van t weekend nog eens test. Maar eerder zeker niet!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Anders even met je arts bellen... misschien dat ze volgende week anders een bloedtest kunnen doen.....

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Spannend hoor Funny me, duim heel hard voor je!

Annette heel veel sterkte, ook aan jou wordt gedacht..

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

zo voelt het hier ook joepie
    borrelpruttelfloepfloep enzo

ga ook vaak op mn zij beginnen met slapen
    en draai dan snachts op mn rug
    tot frustratie van degene die graag tegen me aan ligt.. want dat gaat dan ineens niet meer :)

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Marsab, he wat is dat naar he? Je wordt er zo onzeker van! Hoe is het vanmorgen? Heb je buikpijn erbij verder? En dat van je borsten.. Dus pin jezelf niet vast op je borsten hoor, want dat komt en gaat.. En als je het niet vertrouwd toch echt de VK bellen hoor. Zij zijn er voor om je gerust te stellen ;).

Anette, heel veel sterkte met het verwerken!

Hoofdpijn heb ik nog niet echt veel gehad, gelukkig. Lijkt er ook op dat mijn misselijkheid zo goed als verdwenen is. JOEPIE! Maar de moeheid is nog goed aanwezig! Naja liever dat, dan misselijk he?

Funnyme, jeetje spannend! Miss idd wat Brigitte zegt. Ff bloedtestje doen. Weet je het zeker. Ja toch?

Brigitte, lekker hoor, dus je gaat lekker bijna op vakantie... Skieen ging je toch? Heel veel plezier alvast. En wat je broeken verhaal. Heb ik ook ;) ik maak ze nu vast met een elastiekje bij de knoop. Heb ik iets meer speling haha.

Lvdwerf, maakt niet uit hoor. Altijd gezellig als er nieuwe mensen komen kijken :)

Nou werkse vandaag!

Liefs ief

8. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hmm zie dat mijn borsten verhaal aan marsab niet zo goed zijn overgekomen in de tekst. Mis een heel stuk whawha.

Maar ik heb ook vanaf mijn 8ste week veel minder last van mijn borsten. Heb dan meer last van mijn tepels gekregen, maar ook niet altijd. De kwaaltjes komen en gaan, maar dat ik mijn borsten nog moet ondersteunen als ik snachts naar de wc ga, dat heb ik gelukkig al heel lang niet meer. Dus pin je er niet op vast, dat je al ff niks gevoeld hebt, want dat is best normaal. Tenminste wat ik zo om mij heen hoor!

lfs

9. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Joyce probeer veel water te drinken, je zult zien dat het helpt.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm iemand nog handige tips voor snotverkouden en keelpijn/geen stem ? :)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    hee meiden, hier ff een berichtje vanuit thailand. Tis hier super mooi en warm, alleen kan ik niet zo goed tegen de hitte momenteel, maar goed het is lekker om er even uit te zijn.

groetjes suus

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey allemaal!

Nee ik heb geen bloed meer verloren, dus ik ben helemaal blij!
    Had ook geen buikpijn of krampen of zo....

Meiden de op vakantie zijn/ gaan: heel veel plezier, ik ben jaloers! ;)

Funnyme: ik duim voor je meis! [-o<

En hoofdpijn heb ik ook nog helemaal niet gehad, hopelijk krijg ik dat ook niet, lijkt me erg vervelend! Sterkte ermee!

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    hee Meiden

Goedemorgen. Zit weer op kantoor achter de computer en zit al aan de taart.
    En wat ben ik moe zeg, ik hoop dat dat snel voorbij gaat ik word er vooral sávonds heel chagarijnig van. Ik kan niks doen omdat ik alleen maar vooruit zit te staren rond een uur of 9 en dan val ik op de bank in slaap pff..

Hier nog steeds slechte eter in avond eten. Jullie ook, voel me daardoor zo ongezond, ik krijg gewoon even geen hap door mijn keel. Ochtends en smiddags en de hele dag door gaat goed maar die avond hap Bleeehh

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    gelukkig marsab! was vast een adertje

15. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    In mijn vriendinnengroep van zes meiden, zijn we met z'n drieen tegelijk zwanger, gaaf he! De ene is nu 21 weken, de ander 9 weken en ik 13.

Wie heeft ook zo'n mazzel?

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ben 13, vriendin van mij 35 weken, andere vriendin 36 weken, iemand anders die ik ken 10 weken dus mijn kleine krijgt veel vriendjes hhihihi

17. Niet meer actief

ja ik heb in de avond ook geen honger MIss X dus heel erg herkenbaar!

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Saskia: lekker uitzieken meid!
    @Marsab: goed om te horen dat het allemaal weer rustig is... vast een adertje geweest!

Hier weinig last van gebrek aan eetlust.... kan me nu trouwens al verhogen op de frietjes op de piste tijdens de lunch jammie jammie ;)

Zo nog een half dagje werken en dan lekker een weekje vrij... heerlijk! Heel veel zin in! Kom met daarna wel weer melden. Iedereen die in de tussentijd nog een echo heeft heel veel plezier en geniet er maar van....

Tot over een weekje

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Brigitte: veel plezier!

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Brigitte, alsvast een hele fijne vakantie!

Ik heb ook geen gebrek aan eetlust alhoewel ik met warm eten wel ineens helemaal vol kan zitten, dat had ik anders nooit zo.
    En veel trek in lekkere dingen, dat wel.

Deel Deze Pagina