Hey NOOR wat een geweldig mooi nieuws! een tweeling! heel veel geluk! ben ook wel benieuwd wat het gaat worden, 2 meiden of jongens of alle2 Ik heb nog geen idee wat het word. Met mijn vorige zwangerschap had ik ook geen idee.... afwachten dus, in April zullen we het weten
Hoi ponyville. Mijn voorgevoel zegt een meisje. Mijn man zegt een jongen. Is dus ook wel handig om het van te voren want we zijn er allebei stellig van overtuigd dat we gelijk hebben. En ja, met het van te voren inslaan van bepaalde dingen is het wel handig. We zijn het begin mei wel. \ Groetjes, Jikke
He... wat een leuke nieuwtjes, mooie foto's en fijne blije mensen op dit stukkie forum! Gefeliciteerd allemaal, wat een goeie berichten!
Gefeliciteerd Noor met de twins! dat is inderdaad nog eens een verrassing! Ponnyville, ik heb ook veel last van groeipijn, het lijkt af en toe wel of "babe" mijn baarmoeder aan het verbouwen is, misschien wil hij nu al een grotere kamer ! Mijn vriend denkt trouwens dat het een jongen wordt, vreemd genoeg heb ik nog geen idee... Groetjes, Angela
Ik denk dat het een meisje wordt en mijn man een jongen. Dames, mijn buik is trouwens de laatste week ontzettend veel gegroeid. het lijkt wel of ik 7 maanden zwanger ben . plaats zo een foto in mijn album.
Leuk al die voorgevoelens ben benieuwd Vanaf het begin heb ik een heel sterk gevoel dat 't een meisje is. M'n man denkt t ook, maar is volgens mij iets minder stellig in gevoel. Verstandelijk denk ik dat we (gezien dat de man geslacht bepaalt en samenstelling zijn fam.) eerder kans hebben op een jongetje. Ik droomde vlak voor ik wist dat ik zwanger was ook over babymeisje. Spannend heh Jongen is idd net zo welkom hoor. Lijkt me ook wel leuk allemaal stoere kleertjes te kopen.
Wij denken allebei ook dat het een meisje is! Als het een jongen is, is het een super leuke verrassing!
ik heb geen idee wat het wordt heb ook nog niet echt een voorgevoel. maar mijn familie denkt dat het een meisje wordt. ik wil het ook nog niet weten het moet een verrassing blijven vind ik dat hoort bj de geboorte. en bij mij is alles welkom. ben wel erg zenuwachtig voor morgen. groetjes joepie
Ik ben veel te nieuwsgierig om tot de geboorte te wachten Bovendien vinden we t wel praktisch zo. Maar snap t ook als je t nog niet wilt weten hoor. x Sophie
ik heb morgen om 11.50 een echo. vind het echt spannend hoor. mijn vriend zegt dat ie niet zenuwachtig is maar onder tussen. hij doet geen oog dicht vannacht. hahaha
Nog een nachie slapen Joepie! Spannend he ik zal voor je duimen,, MAART! Wat een buik zeg. Ik plaats morgen ook wel even een buikfoto extra maaruh bij mij zie je het niet zo goed allemaal. Even afwachten maar he! Ik verheug me zo op de zomer joh ppff.
Bedankt voor alle superlieve reacties meiden! Echt hartverwarmend! @Joepie: Who knows, zou wel leuk zijn, twee tweelingmama's! Liefs Noor Oh ja: wanneer zou je mij kunnen rollen dan? Ik ben niet zo groot (166-55kg) dus volgens mij word ik echt een buik op pootjes
inderdaad ponyville nog even en we gaan rollen. jeetje wat gaat het snel. joepie, suc6 morgen bij de echo.
Ik dacht dat Mouchy er gewoon 1 krijgt hoor! Maarreuh jij hebt ook nog geen echo gehad he Sas? Who knows! haha *tease*
hehehe het zou kunnen ja maandag...... maar als mijn buik een indicatie is... die is nog plat als een dubbeltje nahja.. als een eh. broodje.. maar dat is ie altijd al zegmaar dacht trouwens dat het mouchy was.. maar dan vergis ik me zeker
Zou ook wel heel toevallig zijn, maar je weet het nooit. Grootte van de buik schijnt geen indicatie te zijn voor de hoeveelheid kindjes! (Dus het kunnen er ook nog 3 zijn hahaha) Zou er maar gewoon vanuit gaan dat het er 1 is en dat alles er goed uitziet Sas!