september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    @Noor: Van harte gefeli, Dubbel gefeliciteerd zelfs.. :) :)
    Ik weet ook zeker dat er nog een tweelingseptembermama is maar weet niet wie (en heb nu geen tijd meer om te gaan zoeken :))

@ponyville: wij hebben vanaf het begin af aan het gevoel dat het een meisje gaat worden maar sinds een week weet ik het niet zeker meer....

@saskia: fijn dat je wat beter bent, jammer dat job nu weer ziek is... :(

Iedereen die verder de afgelopen dagen de echo heeft gehad: van harte! leuk he om (eindelijk) de kleine te zien!
    Ik vond het een beetje onwerkelijk, die kleine lag te bewegen maar ik voelde helemaal niets... weird.

Ik zal vast veel vergeten zijn.... jullie schrijven als ik veel thuis ben weinig en als ik weinig thuis ben veel... :(

grz Han

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Han: nou we zullen elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen, die andere septembertweelingmama en ik.
    Bedankt voor je felicitaties!
    Onwerkelijk idd he, zo'n echo?
    (Dat gevoel had ik nu ook, maar dan vermenigvuldigd met 1000!)

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    hahahahaha ja dat kan ik me voorstellen....

In mijn omgeving hadden 3 mensen gezegd dat ik ook een tweeling zou krijgen. Ik was overtuigd van niet maar hoe dichter ik bij de echo kwam.. hoe zenuwachtiger ik werd! Kon toen ik 1 hartje zag alleen nog maar genieten en onwerkelijk naar het scherm staren. Vond het zelfs niet erg meer dat het een inwendige echo werd, zag alleen ons kindje en mijn mannetje..... Helemaal in Love dus...

Ik ga naar mijn bedje toe dames.. het is een erg zware week geweest en ben nu zo doodmoe dat ik er erg mopperig van wordt.

4. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Noor van harte gefeliciteerd.. dubbel geluk.. Snap wel dat je even hebt moeten slikken..

Verder heb ik er een rotdag op zitten.. Super hard moeten werken last van migraine en mijn onderrug en schaam gedeeltje.. zucht. Er waren te weinig diensten dus heb de poten onder mijn lijf moeten lopen om op tijd klaar te zijn.

Verder veel gedoe over mijn rooster. Ik werk 4 dagen in de week voor 4 uur.. Ik zit de rest in de ziektewet. Maar ik krijg heel veel rotdiensten en nu heb ik samen met mijn teamleidster en een vrouw die probleem analyse maakt afspraken gemaakt. Worden ze weer niet na gekomen. Ik word er een beetje gek van. Ben er ook heel emotioneel onder en geeft veel stress..

Ps ik zit niet in de ziektewet ivm mijn zwangerschap.

Sorry voor mijn gezeur :oops:

Liefs Marjan

5. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
  6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Je zeurt niet hoor, je mag hier lekker ff je hart luchten.
    Is toch ook erg vervelend!
    Sterkte meis! ;)

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Maart, wat een lekkere buik al. En wat is ie gegroeid in die paar weekjes he?

Joepie, succes vandaag bij de echo! Ben benieuwd hoe je het ervaart :)

Wij denken heel sterk aan een meid, maar als ik dat chineze ding moet geloven, krijgen we een jochie! Of had ik dat al gezegd? hahaha val is herhaling dan!

Nou weer een dagje werken :(, maar wel bijna weekend jiehaaaaaaa.

Fijne dag allemaal!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ons gevoel en het chinese ding zegt hetzelfde.. een jochie :)

en job wil zo graag een meisje , een prinsesje *grin*

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi dames,

ik had toch een rotgevoel gisteren... al vrij snel had ik mijn directeur op school verteld over mijn zwangerschap, omdat ik niet eind augustus kan starten met een studie. Ondertussen sta ik prima voor de klas, gaat allemaal goed (hoewel doodmoe, maar dat snappen jullie zwangere kipjes wel... :) )

De afspraak was, dat ik het nieuws zelf aan mijn afdelingsleider en daarna aan mijn team zou vertellen - een van de teamleiden is een goede vriend van mij en mijn partner, dus hij en zijn vrouw zouden het 't eerst horen natuurlijk!

Enfin... word ik gistermiddag enthousiast door een vrouwelijke collega gefeliciteerd! Blijkt zij het te hebben gehoord van mijn afdelingsleider, die het heeft doorgekletst aan mijn collega... in de krokusvakantie!

Dus... ik gepraat met mijn afdelingsleider en een mail naar de directeur gestuurd (had hem liever gesproken, maar ja, hij was er niet.) Nu gaan ze het samen uitpraten, de heren, want MIJN VERTROUWELIJKE nieuws is in het Managementteam besproken.

Ach, dan weet de halve school het dus al... :evil:

Bah. Word ik gedwongen nog sneller het nieuws te vertellen, in plaats van op mijn eigen moment. Het gaat me er vooral om dat mijn vertrouwen beschaamd is. Mooi dat ik voortaan mijn mond hou!

10. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik kan me indenken dat je vertrouwen beschaamd is.succes ermee, want hier moet je het niet bij laten zitten. Is het trouwens niet raar dat de heren JOUW info gaan bespreken, Lijkt mij zo dat jij daar toch bij hoort te zitten.
    Nogmaals succes, Brenda

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Good Morning Momma's

Darcy wat lullig zeg! Kan begrijpen dat je een beetje veraden voel!

Hier de hele nacht hevig zitten dromen of het nou een jongetje of meisje werd. Ik kan niet wachten Joh, Ik wil het gewoon weten!

Mijn vriend vertelde dat ik zat te praten in min slaap en telken riep ''Ik zie het piemeltje niet, er was geen piemeltje'' Hahaha,
    Sinds mijn Echi dinsdag weet ik het gewoon niet meer. Ik had sterke voorgevoelens dat het een jochie werd maar sinds de echo dinsdag krijg ik zulke twijfels. Ik ben gewoon ongeduldig ppff nog een dikke maand wachten!

12. Niet meer actief

vreselijk he al dat wachten, wat ik al zei een klein kind voor zijn verjaardag gevoel is het, WAT ZOUDEN WE KRIJGEN? Ik vind het EXTREEM knap dat mensen kunnen wachten tot 9 maanden (R.E.S.P.E.C.T.)

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, wat gaat de tijd langzaam. September lijkt ook zo ver weg. Ik kan ook haast niet wachten tot ik weet wat het wordt.

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Darcy, wat ontzettend lullig idd! Kan me voorstellen dat je je nu niet echt blij voelt! gggrrr.... :(

Miss X: Whahaha, lig in een deuk hier! Dat lijkt me grappig als je dat van iemand hoort die slaapt: je bent er echt druk mee bezig dus! (en logisch!) ;)

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zooo ik kom ook weer eens even buurten, heb niet al te veel geslapen vannacht, maar dat zullen jullie vast begrijpen! Ben nog steeds helemaal in shock, en tegelijkertijd in de wolken! Ga zo nog even een nieuwe afspraak maken voor een echo.

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    pppfff...heb een afspraak gemaakt voor 20 weken echo....
    19 mei pas! :confused:
    Kon niet eerder, zo druk!
    Zijn we 22 weken, nou ja niks aan te doen!
    (en we hebben natuurlijk ook nog eisen dat het niet steeds overdag kan ivm ons werk)
    Nu is het op een zaterdag!

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes Noor28

Inderdaad wat een RESPECT voor de meiden die willen wachten tot de 9 maanden. Lijk mij ook fantastisch hoor om tot de geboorte te wachten. Maar die geduld heb ik niet.

September lijkt me heel ver maar eigenlijk gaat het snel hoor..wacht maar af.

Wel lekker dat we in de zomer zwanger zijn, kan je leuke positiejurken dragen, aan de andere kant kan het ook heel vervelend zijn in de hitte.
    April is een mooie tijd om te bevallen heb je de hele zomer verlof en lekker met je kindje wandelen buiten.

Ik heb trouwens steeds gedacht dat we 12 weken verlof krijgen maar dat blijkt 16 weken te zijn?

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hihi, ik weet zeker dat ik deze zwangerschap wel wil weten wat ik in mijn buik heb zitten, al is het alleen maar om praktische redenen. Het zou wel heel leuk zijn als het een jongetje en een meisje zouden zijn!

Bij mijn dochter wist ik het niet (althans niet officieel) maar ik was er echt van overtuigd dat het een meid was! Had het ook echt raar gevonden als het toch een mannetje was geweest! Maar het heeft wel wat hoor, zelf tussen die beentjes gluren!

Hihi, ben benieuwd of ik straks nog in positiekleding pas, of dat ik langs ikea moet voor kant en klare gordijnen! ;)

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is wel lekker 4 maanden verlof. Ik ga van 1 augustus t/m 1 december met verlof. Ik vind het wel een voordeel dat we in de zomer zwanger zijn, dan hoeven ze tenminste geen dikke winterjas aan met onze dikke buik, maar een lekker makkelijk jurkje. lekker naar het strand wandelen of in de tuin zitten.

20. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heerlijk he Maart.. Die gedachtes maken me al helemaal zomers blij. Ik ga ook 1 augustus op verlof tot 1 december.

Misschien dat ik 2 weken vakantie eind juli eraan plak.. Vakantie zit er dit jaar toch niet in..

Deel Deze Pagina