Ja je hebt 16 weken maar das meestal 6 weken voor en 10 erna (of soms 4 weken voor en 12 weken na) net zoals je wilt.
ja cute MIss X hij begint aardig te komen Op zich vind ik september wel wat hebben had liever juli-augustus gehad maarja helaas zo'n dingen plan je ook niet he? ziezo vind ik het sterrenbeeld helemaal niets (maagd) maarja wat doe je eraan? Ook nog het jaar van het varken geloof ik Op zich het makkelijke van de zomer, ik ga onder een parasol bij het zwembad liggen en rol me om als ik iets nodig heb hahaha (ik zie het al helemaal voor me!)
Ik heb werkelijk niet nagedacht welke maand "mooi" zou zijn om een kindje te krijgen. Ik was elke maand teleurgesteld en blij dat het daarna gelukt was.... Ik ben juf dus ik heb echt veel vrij. Vanaf 6 juli (zomervakantie) tot eind kerstvakantie! Dus pas weer in januari beginnen! Dan heb ik die 16 weken precies na de zomervakantie geplakt en heb ik dus een half jaar vrij! Heerlijk met ons kleintje!
nou dames ik zit nu ook helemaal op een roze wolk wat is dat geweldig zeg z`n klein ding die in je buik rond zit te springen en te doen. alles was goed. en er zit er maar 1 in gelukkig. het is wel allemaal onwerkelijk je ziet hem/haar springen en je voelt er nog niets van. het was super actief in begin en later lag ie rustig. het was echt geweldig hoor. liefs joepie
Hallo allemaal, Ben nieuw hier en zwanger van me 2e, uitgerekend 6 september, heb al een kleintje rond kruipen word 24 maart 1 jaar. Ga ff lekker rond kijken wat er hier allemaal gebeurt, en soms reageren. Succes allemaal
@Joepie: gefeliciteerd met je mooie echo! gaaf hoor! Enneuh: gelukkig he, dat er maar 1 in zit Geniet lekker! Liefs Noor
hallo allemaal vandaag was de de dag van de curretage, heb de hele dag in het ziekenhuis gelegen. dit was onze zwangerschap....... allemaal een hele fijne zwangerschap nog gewenst. groetjes Miek
miek heel veel sterkte en een dikke knuf. rian welkom en luister naar moons het is echt verslavend! Moons wat een leuke echo en duidelijk. groetjes las
Miek: sterkte meid! rian: welkom hier en klets gezellig mee! Moons: super echo, genietze meid! Las: jij was toch ook zwanger van een tweeling? net als noor? Jeetje, 2 bij septembermama's! leuk hoor
*troostknuffel miek* k* zeg sterkte! En voor rian natuurlijk welkom ook vrolijk nieuws hoeft niet vergeten. pff nog vrijdag.. zaterdag.. zondag... en dan is het maandag \o/ geloof niet dat ik vaak zo uitgekeken heb naar een maandag *grin* @noor: de planning is dat het er eentje word hoor
Miek, gedsie vind het echt zo rot voor jullie! Heel veel sterkte! Joep, wat fijn voor je dat het allemaal goed was. Lekker gevoel he? Marsab, oho wat heerlijk dat je zolang vrij bent.. Zal in januari dan wel ff moeilijk worden om het weer op te pakken Rian welkom! 6 september MOOIE dag, is nl. mijn verjaardag Hoeveel gaan jullie eigenlijk werken na de bevalling? Ik wil graag van 5 naar 3, nu nog overleggen met mijn bazen