september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Verklaart dit dan ook de druk op het schaambot? Die zit nl.af en toe te spoken...

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Migga: kan me je gedachten best heel goed voorstellen..... Ik dacht eerst al een aantal jaar (ook lang voordat we voor een ukkepuk gingen) dat het bij mij vast niet zou lukken om zwanger te worden... Nou daar hoef ik niet bang voor te zijn want ben in 2e ronde na stoppen met de pil dus al zwanger geworden.... En nu ben ik bang dat ik inderdaad tot die 10% hoor... Maar gelukkig vanaf 10 uur niets meer te bekennen op het wc papiertje en ben wel ieder uur naar het toilet geweest om te plassen dus ik denk dat het toch een adertje moet zijn geweest.....

Maar ook hier blij als ik de eerste echo heb gezien....

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat durf ik je niet te zeggen... hoe bedoel je spoken?

4. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Beetje een drukkend gevoel.

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Misschien bandenpijn? Of je baarmoeder die gewoon wat groeit... denk dat het erbij hoort....

6. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ja, dat denk ik ook ;)

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Beetje jammer dat er zo weinig op ELKAAR gereageerd word...... ik heb nu al een paar keer wat geschreven en er is misschien 1x op gereageerd... Ik zit al heel lang op dit forum, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Erg jammer. Als het zo doorgaat stop ik met schrijven bij de Sept. mama's..... :(

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    niet lief van ons... zijn wel benieuwd naar de foto... kun je hem anders al in je album zetten? Kunnen we nu al stiekem meekijken... weet namelijk niet zeker of ik hier de folder van Zeeman krijg....

9. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hey brigitte,

kijk eens op www.poobies.com daar kan je zelf online je eigen kaarten in elkaar flansen.
    Hebben wij ook gedaan! :D

ps: ben blij voor je dat het bloeden niet door is gegaan.
    Was vandaag bij HA en die zei dat dat wel eens kan gebeuren, zolang het met mate is en niet gepaard gaat met hele heftige buikpijn en bloedproppen (yuk) is er op zich niet zoveel aan de hand.

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Joos: daar ga ik ook eens kijken... dank je voor de tip.. En voor de info van de huisarts.... altijd fijn als je dat soort info via verschillende kanalen krijgt.. Ik ga het gewoon het weekend rustig aan doen en maandag ben ik ook nog vrij en dan zien we wel verder..... Maar kleine frummel zit nog op zijn plek.... Zal wel een bikkeltje zijn!

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    @ Brigitte

Gelukkig maar!

Kreeg van HA ook kaartje verloskundige daar moet ik wanneer ik een week of 8 ben even heen (duurt nog eeuwen!)
    3x raden welke de grootste is.....jawel de kobaltblauwe oogschaduw tent bij mij op de hoek!
    Moet er dus aan geloven naar die geitenharenwollensokkenzaak te gaan...

Nou ja, als ze hun werk maar goed doen! ;)

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik was dinsdag bij mijn HA en kreeg ook zo'n kaartje van de VK praktijk.. heb ze meteen gebeld en een afspraak voor 15 januari.. dan zit ik net in mijn 8e week.... Ik zou ze gewoon maandag bellen dan kun je vast een afspraak maken op een tijd die jou handig uitkomt.....

Ben heel benieuwd naar je VK..... kun je niet stiekem een foto maken en plaatsen hahahahaha....

13. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Denk dat mijn camera dat niet aankan!

14. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden had even problemen met mijn internet.
    maar ik ben er weer!:)
    meiden die nieuw zijn van harte gefeliciteerd.
    en mouschky ik denk dat iedereen nog overrompeld is door een posi test.
    dus neem het ze niet kwalijk.
    maar ik vindt het wel heel erg leuk voor je en zal meteen kijken volgende week bij de folders

groetjes las

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @joos: hahahahaha dat moeten we niet riskeren natuurlijk.....

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    hee mouschy, lees net je berichtjes en wat ontzettend leuk moet het zijn dat je eigen zoontje zo kunt zien! Heb je hem daarvoor opgegeven via modellenbureau ofzo?

Ben het wel een beetje met je eens hoor. Heb ook een paar keer het idee gehad dat ik berichtjes voor jan met de korte achternaam schreef, hihi. Maar misschien komt het idd doordat iedereen nog een beejte overrompeld is door de test.

Groetjes!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk, ik ga kijken :p

18. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Ja hahaha.
    Nee, nu ben ik onaardig.
    Ze zullen heus aardig zijn.

Heb gewoon slechte ervaringen met verloskundigen.
    Op de stal waar vroeger mijn paard stond stonden ook 2 verloskundigen en die waren echt zo hippie/geitenharenwollensokkig.
    Zij waren het bv ook helemaal niet eens met bv een ruggeprik (onder het mom van de pijn moet je " ervaren " ).
    ze vonden het ook niet nodig om in het ziekenhuis te bevallen.
    vreselijke types! en hadden ze zelf kinderen? NEE

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Enne Mouschy, volgens mij kent iedereen dat gevoel wel. Voelt heel vervelend ja :(
    Als je t maar niet persoonlijk opvat.

xx Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    haha moet wel lachen om jullie verloskundigenverhalen.
    Heb 'ze' gelukkig op een site gezien en lijken me 3 hele vlotte meiden.
    Weet ook al met wie ik de 1e afspraak heb. Blijf je eigenlijk altijd bij dezelfde of kan t binnen 1 praktijk wisselen? Weet iemand dat?

x Sophie

Deel Deze Pagina