september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

je kan toch gewoon de dvd aan de opa en oma's laten zien is net zo leuk hoor maar dan heb je toch een prive moment met zijn tweetjes :)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hallohallo
    Zo kom ook weer even buurten na een druk dagje.
    Ik heb trouwens laatst een cadeaubon voor een pretecho bij babyview (diverse verstigingen in Nl) gekregen twv 25 euro, maar aangezien ik waarschijnlijk toch heel veel echo's ga krijgen vind ik het een beetje zonde. Iemand misschien interesse? Voor een zacht prijsje of in ruil voor bijv een prenatalbon?
    Ik krijg overigens van alle kanten al dingen aangeboden: extra autostoeltje, evt tweelingbuggy, kleertjes en hulp, nou dat gaan we straks met beide handen aannemen!
    Oh ja, eerst nog even de sleutels voor ons nieuwe huis 2 mei en dan verhuizen half juni: was het bijna vergeten.
    Wij zijn trouwens woensdag na de echo ook helemaal vergeten te gaan stemmen. Zag er vanmorgen iets over op teletekst staan en dacht toen: oh ja, verhip, da's waar ook!
    Alle goed hier verder?
    Liefs Noor

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik zou ook de dvd aan de opa's en oma's laten zien, lekker thuis op de bank.
    Dan kan je hem tussendoor even stilzetten en eindeloos herhalen. ;)
    Je kan dan zeggen dat ze het geslacht niet op de dvd moeten zetten, dan doen ze dat apart.

Leuk voor je Noor dat iedereen zo meeleeft en denkt.

Han ,misschien kan je een goede deal maken als je het kamertje en de kinderwagen tegelijk koopt.
    En die op=op acties moet je niet altijd geleven hoor, zeker niet als het bij de Gardo is. Die schrijven het vaak en vervolgens hebben ze het jaren staan met iedere keer een andere naam of een iets andere commode.
    Maar als het echt jullie kamer is dan zou ik er voor gaan.

4. Niet meer actief

ik vind een pretecho toch wel anders dan gewone echo's hoor Noor28, je kan die 4d laten maken is superleuk!

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen :p
    Bedankt allemaal voor het meedenken :D
    x Sophie

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@marsab: ik zou het graag doen.. maar eerst maar eens afwachten of ik na augustus nog werk heb
    heb het goed getimed.. contract loopt 31/8 af waar ik nu werk :(

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

enige voordeel van geen werk is dat je alle tijd hebt om huismamma te spelen..

maar uiteidnelijk moet er dan toch wel weer geld binnenkomen..

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

oei, das idd minder! :( Hopelijk mag je er ondanks je kindje dan toch blijven....

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ik was gisteren in een baby winkel ben de naam kijt, groot en ze hadden echt alles. ik was daar niet weg te slaan, heb me met moeite ingehouden en nog niks gekocht maar zoveel mooie dingen gezien. na de 20 weken snel weer terug. Ik weet ook al welke kinderwagen ik wil, de quinny speedi sx super mooi.

Ik denk dat ik af en toe de baby voel, misschien is het niet zo maar zo een raar gevoel in mn buik alsof er iets beweegt.

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Maart, misschien voel je het wel al hoor, als het elke dag terugkeert is het vast de baby.

Yes, vandaag alweer 12 weken.

Liefs Moons

11. Niet meer actief

Poeh hee ik heb vandaag mijn pc helemaal geformateerd en opnieuw geinstalleerd, deze keer met vista, alleen nog effe office installeren en wat reorganisatie en dan ben ik klaar (wel al vanaf 10 uur in de ochtend bezig!)

Ben helemaal gaar!

Ik voel nog niets haha maareh komt wel, als ik het hartje hoor kloppen ben ik weer helemaal happy!

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hallo hallo dames!

Zo ponnyville je bent er maar druk mee!

@noor: handig al die extra spullen, je verwacht tenslotte niet als je aan een tweede begint dat je nog alles nieuw (of 2e hands bij moet kopen.)

@sakia: vervelend dat je contract dan afgelopen is. Dat heb ik ook alleen dan wat eerder. Ik vind het wel vervelend dat ik geen zekerheid heb wanneer ik weer werk heb daarna maar aan de andere kant is het ook wel lekker dat ik waarschijnlijk iets langer huismama kan zijn. Ook kan ik een baan zoeken voor minder dagen in de week ipv vragen bij mijn huidige werk waar dat dus niet mogelijk is.

Hier hebben we een drukke dag gehad. We waren om half 12 bij de babydump in Veenendaal en daar zijn we tot 2 uur geweest. :)
    Uiteindelijk hebben we het kamertje, de wandelwagen (een mutsy 4 rider) een box en een autostoel (+9 maanden) gekocht. We zijn er helemaal gelukkig mee.
    We vonden de babydump trouwens een erg fijne winkel! De service was perfect, het personeel erg professioneel en de sfeer helemaal goed. We hadden gewoon een helemaal goed gevoel bij deze winkel dus gingen tevreden naar huis.

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Gefeliciteerd Han met al je nieuwe spulletjes.
    Heb je al dingen meegenomen naar huis of krijg je alles later.

Dat is wel jammer bij een 2e, dat je bijna niets meer nodig hebt. Wel handig natuurlijk maar je komt weinig in babyzaken.

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Goedemorgen mama's!

Super Han, gaaf hoor al die spulletjes!
    Wij hebben gister onze kinderwagen opgehaald: koelstra flexxo!
    De kleur is antraciet, super gaaf! Ben er helemaal blij mee! :)

Ponyville, lekker druk geweest zie ik al weer! Jeetje, waar haal je het geduld vandaan! ;)

Berbel: Kan me voorstellen dat dat dan jammer is ja, dat je alles al hebt. Maar af en toe wat nieuws kopen is ook best leuk hoor! ;) Maar ik neem aan dat je dat ook wel doet! :D

Fijne zondag allemaal, geniet ven het lekkere weer!

15. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ladies, wat hebben jullie weer lekker veel gekrabbeld ;)..

Wij zitten ook in dubio of we rond de 16 weekjes nog een echo gaan doen. Dan met de 20 weken weer en met 26 weken de 3d echo. Bij babyview hebben ze dan een aanbieding. Mijn schoonzusje is ook met 16 weken geweest daar en toen schatte ze het geslacht al en met de 20 weken was het geslacht nog steeds het zelfde ;)... Wij willen ook zooooo graag weten wat het is! Vannacht droomde ik dat het echt een meisje was.. Maarja zoals Marco Borsato zegt: De meeste dromen zijn bedrog! hahahaha we zullen zien.

Maar wat Isabel zegt. Ik zou lekker met zn tweetjes naar de echo gaan en dan met een dvd terugkomen en die aan de opa's en oma's laten zien. Is toch net zo leuk?

Saskia, ik hoop dat ze je langer willen houden. Miss zeggen ze wel, kom na je verlof maar weer terug. En trouwens verlof kost de werkgever niks. Ja toch?

Ik hoop dat het vandaag weer net zo zonnig is als gisteren, heerlijk!

Fijne dag vandaag! Liefs Ief

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hallo allemaal
    Ik ben weer terug van een weekje naar de sneeuw! Kan nog niet alles teruglezen van de afgelopen week... volgens mij hebben jullie weer heel wat afgekletst.....

Hier alles wel goed... merk wel dat het skieen een stuk zwaarder was dus iedere dag maar even op de skies gestaan. Verder veel gelezen enzo.... En de rit er naar toe was ook veel vermoeiender... Dat kleine buikje zit toch regelmatig wat in de weg... hihihi

En hoe is het hier verder met iedereen?

17. Niet meer actief

nou de babydump in Eindhoven vind ik dus echt helemaal 100% niets...ze zeggen trouwens goedkoop maar dat zijn ze lang niet met alles, neem hydrofielluiers; 6 stuks voor 20 euro (ik was helemaal in shock! hihi)

Heee een mutsy 4 rider, dta is ook met iets kleinere wielen voor toch?

Ik vond die box in de prenetal wel okay, zag er mooi uit en was nog best goedkoop...wit, en dan zetten we er zelf wieltjes onder... want waar die bij ons komt te staan gaat geloof ik nogal wisselen...

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heeft mijn moeder gehad volgens mij toen ze van mij in verwachting was.... volgens mij kan het bij deze zwangerschap geen kwaad maar is het meer voor een eventuele volgende zwangerschap... Maar stelt verder niets voor.. Heeft puur te maken met je rhesusfactor die negatief is.... Als het kindje positief heeft kan het zijn dat je lichaam antistoffen aanmaakt... maar het kan ook negatief hebben en dan is er niets aan de hand

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

wij hebben de zaterdag gespendeerd met veel vrienden inlichten - de knuffels, het gegil, gehuil en geknijp in mijn handen waren niet van de lucht! Ontzettend leuk, wat is het fijn om het nieuws nu te kunnen delen...

Ik kijk enorm uit naar de echo (13wk3dgn) - een week verzet, omdat er dan meer te zien is en we het bij de 8 weken echo wel goed vonden. Nu wil ik eigenlijk NOG wel een echo, eerder dus :)

Ik koop elke week iets kleins voor de beeb. Gister was dat een klein mandje vol bij de HEMA. Wat hebben ze daar een leuke spulletjes! Witte mutsjes, witte pakjes, kleurige sokjes, stoere jasjes... maar ook kruiken, aankleedkussens en hoeslakentjes. Echt een superwinkel voor klein spul en het helpt dat mijn vriendin er werkt: 15% korting en met de speciale genodigden-avonden 20% korting...

Heb mijn eerste positiejeans gekocht bij Miss Etam, een winkel die ik normaal heel oubollig kan vinden, maar waar ze dus echt leuke positiekleding hebben. Stoere broek met buikbandje, staat heel leuk (en wat zit dat lekker, zonder rits en knopen :) )
    Een 3/4 broek is besteld, die was ook al zo stoer.

Ik klets vrolijk door, maar heb de middag gereserveerd voor nakijkwerk en het invullen van de Belasting-diskette.

Opschieten dus! Fijne zondag iedereen!

20. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames

wat is het heerlijk weer. ben nog steeds ziek heb nu andere pufjes gekregen die je wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap. kan s`nacht niet slapen ben om de 2 uur wakker en dan heb ik het zo benauwd. mijn stem is nu ook op de loop gegaan.

ik ben nog steeds in de wolken van de echo kijk er steeds even naar. vind het z`n wonder dat zoiets in mijn buik zit. ga vanmiddag op visite bij oma en dan gan ik lekker pronken met de echo echt helemaal super.
    mijn buik begint behoorlijk te groeien.

liefs joepie

Deel Deze Pagina