september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    morgen ben ik 12 weken joepie de poepie!

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    joepie Joepie!

3. Kris79

Kris79 Lid

16 jan 2007
    33
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Haha, wat is er weer heerlijk veel gekletst! En wat een nieuws Noor!! 2!! Van harte gefeliciteerd! Dat zal wel even wennen zijn, maar wel heel gaaf en speciaal!

@Ief: ik dacht eerst steeds dat het zeker weten een jongen wordt. Ook volgens de chinese kalender maar ook vanwege de dag van conceptie, op de dag van mn eisprong. Dan winnen de snelle jongens toch? Maar nu betrap ik mezelf er steeds op dat ik 'he meis' tegen mijn dikker wordende buikje zeg... Nog 8 weken, dan weten we het!
    Na mn verlof van 26 juli tot 8 januari :) (ik ga al mijn vakantie dagen opsparen en voor én achter het verlof plakken) wil ik drie dagen gaan werken (ipv 4). dinsdag, woensdag en donderdag.

@Maart & Ponyville: wat een mooie buiken hebben jullie al! Geweldig!
    @Sophie: Mijn VK zei ook 'onze' datum aan te houden ipv de datum die de echo aangeeft. Omdat het nog zo klein is, en het echt mmwerk is, kan je er zo een paar dagen naast zitten dus vandaar dat ze van jouw datum uitgaan.
    Klinkt wel heftig die griep. Gelukkig gaat het nu weer beter met je.

@ Marjan: wat een gezeur op je werk! Je voelt je al niet lekker blijkbaar (anders werk je niet minder) en dan geven ze je ook nog de rotdiensten.. Veel sterkte ermee!

@Darcy: wat een rotstreek van je baas. Nou ja, gelukkig heeft ie nog z'n excuses aangeboden..
    @Moons en Joepie: Wat een prachtige echo's! Gefeliciteerd!
    @ Miek: veel sterkte. Het is niet eerlijk! ik duim voor je dat je snel weer gezond zwanger mag zijn.
    @Rian: Veel plezier hier! het is hier heel gezellig!
    @ Ponyville: ik was gister bij de HEMA, daar hadden ze van die hydrofiel luiers (6 stuks) voor 7 euro!! Wat een afzetters dan daar bij die andere winkel!

Zo, ik ga maar eens een beetje sporten.. moet toch een beetje in conditie blijven!

Fijne zondag iedereen!

4. Kris79

Kris79 Lid

16 jan 2007
    33
    0
    0
    @ Joepie: balen dat je zo benauwd ben. Beterschap!

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie, Beterschap.

Ik heb vandaag de quinny buzz gezien, ben daar helemaal verliefd op geworden.

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Berbel: heb nog niets mee naar huis genomen, we willen eerst het kamertje geschilderd hebben voor de meubels komen dus krijgen we alles in 1 keer half juli. Als het goed is weten we het geslacht dan al en hebben we de kamer dan op kleur kunnen schilderen.

Marsab: Leuk hoor om de wagen nu al te hebben! Wij hebben gekozen voor de kleur active black maar het is gewoon grijs.... :confused:

Ponnyville: ja dat is idd de mutsy met de kleine wielen voor, dit vonden wij het fijnst. Door het lichte gewicht en de draaibare voorwieltjes rijd het ontzettend fijn. Wij vonden de babydump in Veenendaal wel erg prettig en ook zeker niet zo duur maar dan hebben we ook echt alleen de grote dingen nu gehaald.

Darcy: leuk hoor dat iedereen zo fijn reageerde :)
    Brigitte: welkom terug, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    Joepie: beterschap!
    Saskia: Hoe laat heb jij morgen je echo? alvast heel veel plezier!

Ik ben de laatste dagen wat minder misselijk en heb nu wel steeds meer honger! dit in combi met het mooie weer ben ik dus helemaal happy hier
    :)

Vandaag 12 Weken! WHOEHOE

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een vraag tussendoor.

Weten jullie of je een broodje haring mag eten?
    Ik dacht het wel maar ik weet het niet meer zeker?

8. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Joyce, je mag gewoon haring eten hoor.. Is juist heel erg goed!

Brigitte, gezellig dat je weer terug bent. Lag er wel veel sneeuw?

Leuk he om nu steeds meer dingetjes te kunnen kopen.. Hema is dan idd een hele leuke winkel waar je toch best een hoop kan halen! Zag vandaag ook weer zulke toffe kleertjes en schoentjes, maar ja die kan ik pas halen als ik weet wat het wordt ;).. Nog ff geduld!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel IEF!

Ik ga straks lekker genieten, hahaha

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    :idea: Brigitte: welcome back! Hopelijk hebben jullie goed weer gehad! En al weer bijna 15 weken! Gaat snel he! ;)

:idea: Darcy: wat gaaf dat iedereen het zo leuk vond (kan ook bijna niet anders! ;) ) gezellig kletsen! En het is ook leuk dat je nu positiekleding moet kopen, dan wordt alles nog "echter"!

:idea: Joepie: Meid ik hoop dat je snel weer beter wordt, want dit is ook niks zo! :(

:idea: Kris: Jeetje dat je de energie hebt om te sporten, heb ik dus totaal niet. Vreselijk! Vind het knap van je! :D

:idea: Maart: de quinny buzz hebben wij ook nog naar gekeken, maar hoorde dat de kleine voorwielen veel lawaai maken op de weg. Het zijn geen luchtbandjes volgens mij, dus daar komt het naar mijn idee door! Dit vonden wij wel een nadeel.....(zeg het gewoon ff ;) )

:idea: Han: wat raar eigenlijk dat je dan gewoon de kleur grijs krijgt, je zou toch denken dat het dan zwart is! Welk merk kinderwagen hebben jullie dan gekozen? (zag ik zo snel niet staan :oops: )

:idea: Joyce: haring mag je idd wel, maar het moet wel goed vers zijn!
    Dit geld volgens mij voor veel vissoorten. Uit de winkel (in verpakking) is dus niet aan te raden. Maar vers van de visboer is geen probleem! Lekker juist! mmmmm :)

11. Kris79

Kris79 Lid

16 jan 2007
    33
    0
    0
    haha, misschien was het wel een eenmalige actie hoor. Heb alleen tot 12 uur energie! Dus in het weekend probeer ik het. Door de weeks trek ik het echt niet!

Moet me ook maar eens gaan verdiepen in kinderwagens.. heb alleen nog de stille wens dat (schoon) ouders met de aanbieding komen dat zij het willen betalen ;)

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Moet me hier ook nog gaan verdiepen in kinderwagens en kinderkamers.... laatst in een babyshop al wel gezien dat er veel verschillende zijn... Zit alleen met een mannetje die 40 cm langer is ..... welke kun je in hoogte verstellen of allemaal?

Er lag zeker sneeuw bij ons... wel anderhalve meter... Een paar dagen lekker zonnetje gezien en dat waren ook de lekkerste dagen. Maar er is ook nog wel verse sneeuw gevallen.... En onze uk heeft zijn of haar eerste ski-vakantie al achter de rug hahahaha... je kan het ze niet vroeg genoeg leren ;)

En inderdaad alweer bijna op de 15 weken..... grappig hoor hoe snel het dan toch gaat.... Over een weekje mag ik alweer naar de VK voor controle... Ook dat gaat lekker snel. En aangezien mijn buikje nu langzaam vorm begint te krijgen zal die kleine uk wel lekker aan het groeien zijn. Benieuwd hoe lang ik die laatste normale broek nog aan kan (de ski-broek ging niet echt meer goed dicht hahahaha)

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    hee meiden, ik ben weer terug uit thailand.

@ief: nog bedankt voor je reactie op mijn andere topic. Ik heb nog ff gewacht, maar nergens meer last van gehad, ook geen krampen ofzo.. het was maar een klein beetje bruin, de vk van deze site zegt dat ik me niet ongerust hoef te maken, dus dat doe ik dan ook maar niet.

Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben echt blij dat het hier momenteel niet zo warm is zeg, dat is echt geen pretje als je zwanger bent, had er in thailand echt last van. Verder was het prachtig en ben blij dat we al geboekt hadden, want dat komt er waarscijnlijk de komende jaren niet meer van.

groetjes suus

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo Mama's

Wat een gekwebbel zeg. Fijne weekend iedereen gehad?

Maart: Ik dacht te lezen dat jij een Quinny Speedi XL wou, of ben je van gedachtes veranderd naar de BUZZ

Ik vind de Buzz geweldig en ik heb ermee getest met al die kinderwagen op een stuk hobbelig weg. En de Buzz was zeer geluidloos dus ik vond het echt een geweldig ding..

Voor de rest heb ik vandaag van het weer genoten. Ik denk dat ik zo rond de 18 weken een pret echo laat doen en met de 28 weken ofzo.

Vandaag naar de Artis geweest was super druk en ik was kapot na 2 uur rondlopen heb ook in dit heerlijk weer een dutje moeten doen in de middag na artis.

Voor de rest nog steeds ongelovelijk moe! Hoop dat het snel weg zal gaan.. Nog steeds geen gevoel in de buik van leven, ik wil dat zo graag voelen joh!

Gisteren naar de IKEA geweest en heb ik 2 knuffels gehaald voor de kleine en een Box waar ik voorlopig alle spulletjes in kan doen. Ik denk dat ik met 5e a 6e maanden de grote inkopen allemaal ga doen. Ik wil sowieso de 7e maand klaar zijn met alles..

XXX Geniet nog even van de Zondag avond morgen weer lekker aan het werk ppf, het word morgen nog mooier weer..

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus en Brigitte: welkom thuis! Goed dat jullie wat van het mooie weer mee terug hebben genomen ;)

Iedereen een goed weekend gehad?

Wij hadden een familieweekend in de achterhoek: groot huis afgehuurd, ca 40 man en een stuk of 8 kleine kinderen tussen de 1 en 6 jaar. Was erg gezellig.
    Heb de eerste "tweeling-cadeautjes"al binnen: 2 schattige giraf-knuffeltjes van en tante, via de post twee schattige nijntje pakjes, 1 gebroken wit - lime en 1 gebroken wit-oranje van een lieve vriendin uit het oosten van het land en twee lieve rompertjes van een andere tante.
    Leuk he? Nou wordt echt echt!
    Ga gauw douche en naar bed, want morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Liefs Noor

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    :idea: Suus: welkom terug! Fijn dat je gnoten hebt. Ik denk idd ook dat je niet zi snel meer zo'n lange reis gaat maken de komende jaren! ;)

:idea: Noor: Echt leuk dat iedereen zoveel cadeautjes geeft! Fijn, hoor want is is allemaal duur zat, toch?! ;) :D

:idea: Miss X: Oh, nou van die quinny buzz is dus niet waar? Dat het veel lawaai maakt? Goed dat je het zegt dan, ik had alleen zoiets gehoord! ;)
    Moe ben ik ook verschrikkelijk, kan de hele dag wel slapen. Gister nog een uurtje of 2 geslapen tussen de middag...heerlijk!

En ik kan ook niet wachten om onze baby te voelen, maar ik moet denk ik nog wel een aantal weken wachten! :( Nou ja eerst heb ik donderdag nog een echo! :)

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@brigitte: wij hebben een stokke genomen omdat hij in hoogte verstelbaar is
    niet enkel het handvat.. maar ook de hoogte van je kind
    (scheelt weer hoop gedoe met je rug als je je kindje in/uit de wagen wil hebben.. en bovendien zit jej kind wat meer dan enkel knieen :) )

@han: over 50 minuten :D
    9.10 dus
    somehow nog steeds niet echt zenuwachtig.. geen idee waarom eigenlijk
    denk dat ik ergens van binnen er van uit ga dat alles gewoon goed is.
    job heeft hele nacht liggen draaien tho.. dus ik heb ook nogal rot geslapen.
    maarja.. als alles straks goed is.. slapen we vannacht vast als roosjes :)

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Brigitte/Suus: fijn dat jullie weer terug zijn en hebben genoten van jullie vakantie. Suus warmte is zeker niet fijn, hier in Dubai begint het ook steeds warmer te worden is nu overdag al zo'n 30 graden. Kan in zomer oplopen tot 50-55 graden. Ik moet er nog maar niet aan denken. brrr

@Darcy: Leuk dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd. Dan kan je nog meer genieten van je zwangerschap heerlijk zeg.

@Miss X/Maart: Wij vinden de Quinny Buzz ook helemaal geweldig. Wij vinden kleur Capri zo geweldig. Als mijn schoonouders hier in April zijn gaan we hem aanschaffen (we krijgen hem ook van hun cadeau). Dus voor ons nog ff afwachten.

@Noor: Super zeg dat iedereen zo blij voor jullie is en dat ze jullie nu al in de watten leggen. Heerlijk toch om bedolven te worden onder de cadautjes. Geniet ervan. Noor kunnen ze eigenlijk al op de echo zien of het een 1eiige of 2eiige tweeling is? Ben erg benieuwd.

@Saskia: Ik hoop dat je je al wat beter voelt. Ik eindelijk. Verkouden en griep hebben is echt helemaal niets. Hoe is je echo gegaan vandaag?

@Han: Gefeliciteerd met al je aankopen. Heerlijk zeg, nu kan je steeds meer genieten van je zwangerschap. Wij hebben eigenlijk alleen nog maar een schommelstoel gekocht, die zag ik toevallig op souq.com (soort marktplaats). Ik dacht nu of nooit. Wanneer vindt je anders een schommelstoel in Dubai. Echt nooit.

@Joepie: Beterschap. Ik hoop dat je je al wat beter voelt. Benauwd zijn is echt niet leuk.

@Marsab: zie dat jij donderdag een echo hebt. Leuk zeg. Ben benieuwd hoe het donderdag gaat.

Hoera vandaag 12 weken zwanger:)
    Het gaat het eindelijk wat beter, ben gister paar uurtjes aan het werk geweest maar was uiteindelijk naar huis gestuurd. Ze vonden me niet beter genoeg. Ben vandaag weer thuis. Morgen ga ik maar weer proberen. De griep heeft er behoorlijk ingehakt, je hebt natuurlijk ook nog de uk die van alles bij je weg haald. Ben dan nu al in totaal 4kg afgevallen. Maar dat komt er wel weer aan hoor. Daar ben ik niet bang voor. Woensdag hebben we onze 12 weken echo, als alles goed is, maar daarna iedereen het weten. Ik kan bijna niet meer wachten. Dus aftellen geblazen.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik ben job NU aan schoppen dat ie zn haar moet gaan doen.. en dan gaan we het zien :)

en ja nog steeds verkouden.. maar slaap in ieder geval weer snachts en ik kan gewoon heel de dag praten :)
    dus ik ben alweer redelijk tevreden :)

was vroeger ALTIJD verkouden (bleek van de papegaai te komen.. stof enzo) dus ben het wel gewend op zich
    hier kom ik wel overheen :)

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Saskia, veel plezier bij de echo!

Deel Deze Pagina