Hii Mag hoor vliegen tot je laatste maand volgend mij, Hier nog geen zwangerschapsondergoed maar zal vast lekker zitten, mijn stringetjes snijden in mijn zijkant hihi. Hier nog steeds last van koppijn en gevoelige onderbuik.
patries ik zou het gewoon doen hoor. ook nog even lekker je fam en vrienden hier gezien en dan met frisse moed de bevalling in. groetjes las
Saskia, gefeliciteerd met je echo Patries en Joepie, ik heb ook zware griep gehad. Ben vandaag na ruim een week weer gaan werken en redde t nog niet hele dag. Ben zo moe nog. Ik herken t gevoel dat t lijkt of mn lichaam niet wil opknappen. Normaal zou ik allang hersteld zijn. En als je ziet hoeveel bergen fruit/vitamines etc. ik naar binnen stouw Patries, ik ga in mei twee keer vliegen, 1 x weekendje weg en vakantie 2,5 week naar Spanje. In juli moet op zich ook kunnen. Voor mezelf wilde ik niet zo laat omdat ik dan niet weet hoe mn buik in de weg zit. Maar fam.bezoek vind ik ander verhaal. Volgens mij is t handig een zwangerschapsverklaring mee te nemen aan boord (hoeveel weken je zwanger bent). Jikke, sterkte thuis! Brigitte, wat zwangerschapsondergoed betreft: ik heb een meegroeibh van t merk Anita gekocht. Ik pas mijn oude bh's namelijk niet meer. Deze is duur, maar eerste (heb er veel gepast) die heerlijk zit en ook nog erg mooi is. Ook bijpassende slip, maar die bewaar ik. Schaf binnenkort wel een berg zwangerschapsslips aan. Had pas leuk ondergoed bij Hunkemoller gekocht en dan gewoon een maatje groter. M'n spijkerbroeken kan ik nog net aan. x Sophie
IK LOOP ACHTER haha IEDEREEN beterschapjes voor als je je niet zo lekker voelt. Ik heb al twee weken een meegroei beha aan omdat ik die van mezelf niet meer paste (ik ben al anderhalf maat gegroeid, ik had net aan een B-cup (alleen MET vulling) en nu een volle C (mannetje is erg tevreden haha) En die andere onderbroeken vind ik ook veel fijner zitten maar heb normaal al hekel aan strings (ik noem het altijd reetveters ) dus heb normaal altijd van die heupbroekjes enzo aan, nu heb ik waar mijn buik ook in kan groeien ECHT HEERLIJK!) Ja ook hier groeipijnen vooral als je te snel opstaat, niest, hoest e.d. echt zeer pijnlijk soms! bij de livera, hebben ze heerlijk zittende witte en zwarte meegroeibeha's voor maar 35 euro en dan krijg je een bon van 5 euro erbij (als je slim bent gebruik je die dan voor de tweede...dan heb je weer 5 eurie korting, wat inderdaad ze zijn dun, die broekjes heb ik bij de miss etam gekocht (stand van 9 maandenbeurs) die waren daar 4-5 euro ofzo, ik had ook die ondersteunende maar die maken de jeuk erger dus doe ik effe niet (maar zitten wel heerlijk voor je rug!) die kan je ook bij de livera halen!
Ga deze week ook maar eens bij de livera kijken. Heb nu 1 gewone BH die nog wel oke zit (inmiddels een cupmaat groter) maar nu lees ik dat je als je zwanger bent geen beugels mag dragen en die heb ik alleen maar....... Dus zal binnenkort ook maar eens 2 gaan halen.... Maar eh wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij meegroei..... kan ik die in mijn huidige cupmaat halen en dan rekt het uit ofzo (ja ja ik ben een beetje blond... hahahahaha) Ik kan nog net 1 gewone broek aan.... ben erg benieuwd hoe lang dat nog gaat lukken....
hee meiden, bedankt voor de reacties @brigitte en ponyilleP: ik ben ook van plan om deze week een meegroei bh te gaan kopen en misschien ook wat broeken ofzo. Ik ben nog niet echt veel gegroeid, maar er is nog maar 1 broek die dicht wil. ik heb een angelsound gekocht en heb net het hartje gehoord, echt wel mooi! groetjes suus
Hoeveel meiden hebben hier een angelsound of vergelijkbaar aparaat? Ik hoop volgende week maandag bij de VK weer het hartje te horen... ben erg benieuwd
ben vanmiddag bij hubbie geweest en hij moete iig tot woensdag blijven. Dan maken ze weer een longfoto en kijken ze verder. Ook mijn oudste word steeds "vervelender". Mar dan in de zin dat hij elk moment opgeroepen kan worden dat hij geopereerd moet worden aan zijn oor. Dus lekker confronterend voor hem, papa in het ziekenhuis. @ik draag al meegroeibh's vanaf dat ik 8 weken ben. Manlief is er blij mee (dat ze zo snel groter worden), en ik in principe ook wel, maar het doet zo verrekte zeer!. brenda
Hoi ik heb een angelsound (babysound), erg gaaf! Heb de verloskundige gevraagd of t kwaad kan, volgens haar niet. Grappig dat wij t hartje veel beter met babysound kunnen horen dan met apparaat verloskundige En wat betreft meegroeibh's...ik had eerst bij Livera advies gevraagd. Degenen die ik daar kreeg om te passen vond ik erg lelijk. Je kijkt zowat door de cup heen, m'n tepels waren erg zichtbaar etc. Vond ze bij mij echt voor geen meter staan. Maar dat heb ik ook met veel sportbh's. Als ik naar de prijs kijk, zijn die van Anita niet zoveel duurder (dacht dat ik 45 euro betaald heb). Het is een elastische normaal uitziende meegroeibh met bloemetjes en strikjes. Heb normaal 75 C/D, nu 80 D genomen op advies. Bedoeling is dat je m eerst op t strakste gaatje draagt, vervolgens kun je m steeds iets losser doen. Met 8/9 mnden kun je dan een voedingsbh aan begreep ik (ondanks dat je nog niet gaat voeden hihi). x Sophie
hm wij konden het hartje prima horen maar misschien omdat de echo inwendig was.. scheelt hoop demping van je buik
Tijdens de echo heeft ze bij ons geen hartje laten horen (zagen t wel kloppen). Wat ik bedoelde was bij de verloskundige zelf afgelopen week. Ze ging met zo'n apparaat (ben naam even kwijt) zoeken en wij moesten echt de plek aanwijzen waar wij t met babysound konden horen. T geluid was veel minder goed viel ons op Jikke, sterkte!
leuk hoor Saskia, ben benieuwd. @jikke: hoop dat je zoon snel aan de beurt is, toch wel fijn als het achter de rug is. Ik heb al vanaf week 7 een meegroei bh aan (een errug lelijke witte) en wil er voor de zomer nog 1 bij halen. Heb ook een gewone bh gekocht alleen dan grote zodat ik ook iets moois aan kan hebben. Ben wel van 75 C naar 80 D! gegaan, vond mezelf enorm. Gelukkig zijn ze nu redelijk gestopt met die groeispurt en doen ze iets minder pijn. Heb vandaag last met plassen gekregen dus ik ben bang voor een blaasontsteking... Het probleem is alleen dat ik al ongeveer 5 mnd af en aan wat bloed in de urine heb en ze bij de huisarts niets kunnen/willen vinden. Als ze nu wel een blaasontsteking constateren zet ik de boel daar op de kop hoor, ben al maanden aan het zeuren voor een goed onderzoek! Verder heb ik al de hele zwangerschap last van mijn buik/ baarmoeder als ik me ook maar iets inspan dus ben soms wel een beetje bannig maar ben er nu ook wel aan gewend.
Hallo allemaal! Zo dat zijn interessante discussies! Haha ik heb ook al vrij snel mijn meegroeibeha's weer uit de kast getrokken, mooi zijn ze niet, maar wat een verademing om aan te hebben. heb ook nog een voedingsbeha van mijn vorige zwangerschap/BVperiode: zit ook heerlijk! Bij HEMA hadden ze altijd fijne zwangerschapsslips, -boxertjes en -strings voor een euro of 4-5, die vond ik altijd erg fijn zitten. Neig er nu ook weer naar er weer een stel te kopen. Saskia: gefeliciteerd met je echo, wat een heerlijk gevoel! ben erg benieuwd naar de foto's! @Han: da's vervelend zeg! Hoop voor je dat het snel opknapt! Anders bel je toch gewoon een polikliniek urologie in het ziekenhuis om te vragen wat gebruikelijk is? Kun je dat "gebruiken" als je met de huisarts in conclaaf gaat. Of speel het via je verloskundige. Alles goed verder met iedereen? Liefs Noor
Saskia, fijn om je baby zo te zien he? Heerlijk die bevestiging dat alles goed is! Geniet er maar lekker van. Jikke, wat een vervelende periode voor je. Ik hoop dat alles snel achter de rug is en je je wat meer op deze zwangerschap kan focussen. Hier nog geen zwangerschapslingerie gekocht. Pas alles nog net, dus als het echt gaat knellen, dan koop ik wel wat nieuws . Ik heb ook sinds vorige week dat mijn baarmoeder wat gevoeliger is. Menstruatiekrampjes enzo en bij een verkeerde beweging voel je het ook goed. Geeft me ook wel weer een rustig gevoel. Han, ik zou een goed onderzoek eisen hoor. Is toch niet normaal als je bloed in je urine hebt? Soms kan je die doktoren wel een mep verkopen he? Eikels! Het is vandaag volgens mij ook weer heerlijk weer. Jammer dat we moeten werken ... Fijne dag allemaal. Liefs Ief
mja vond het echt geweldig en het idee dat ik voorlopig niet op een buik hoef te rekenen vond ik ook niet zo'n drama en job maar sip kijken.. di ewil graag een dikke buik zien maarja.. ik moet er mee slepen.. en na 20 weken.. komen er toch nog 20 weken dus ik ga er vanuit dat die buik voor job er vanzelf komt *grin* ben ook bang dat ie dan in 1x ineens best groot is