september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen dames,

Ik ga straks even teruglezen, maar wilde even vertellen dat wij gisteren ook voor de termijnecho zijn geweest.
    Wat was het prachtig om te zien zeg, kleine uk was erg beweeglijk, we hebben het hartje gehoord, we konden 5 vingertjes en teentjes tellen, dus zo te zien zat alles erop en eraan.
    Wij zijn helemaal in love :D :D Hij/zij had zelfs een duimpje in zn mond, het was echt prachtig om te zien :D

Ik zal zo een paar foto's uploaden want er zijn natuurlijk mooie klikjes gemaakt!

2. Niet meer actief

je borsten zijn zich zo aan het ontwikkelen dat je dan misschien bobbels erin krijgt (en die zijn pijnlijk) meestal heb je als je 12-13 bent ook geen beugelbeha's aan (dan groeien ze ook) ik had er meteen last van van die bobbels erin die pijn doen :(

@ maart; kan je bij de kijkshop kopen 40 euro geloof ik maar op marktplaats staan er ook een paar!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.352
    36.210
    113
    @maart: ik heb gisteren mijn angelsound bij de kijkshop gekocht voor 45 euro. Wilde het eerst niet doen, omdat ik dacht dat ik er juist onzeker van werd, maar nadat ik vorige week wat bruinverlies heb gehad, heb ik toch besloten er een te kopen en het is helemaal geweldig om te horen! moet ff zoeken en soms 'zwemt' het ook weer weg, maar is echt super.

ik draag nog gewoon beugelbeha's, heb ook nergens last van. Vind beha's zonder beugel niet lekker zitten, dat doe ik wel als het echt niet anders kan. Maar of het moet of niet? ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van alles wat moet...of niet meer mag. Kan me niet voorstellen dat mijn baby last heeft van het feit dat ik een beugelbeha draag, dus zolang ik het zelf prettig vind, blijf ik dat lekker doen.

groejtes!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi,

fijn dat er weer goeie echo's te melden zijn op dit forum, leuk meiden! :D

Ik krijg de volgende pas op vrijdag 23 maart, hadden we (dapper hoor) een weekje verzet, omdat er dan ook iets meer te zien zou zijn en wij toch met ruim 8 weken een echo hadden. Ja daaaaag, nu wil ik alsnog deze week :)

Hoezo ongeduldig?

Ik ben vrij vandaag en dat is heerlijk. Ga zo lekker even het dorp in.

Heb gisteren bij mijn vriendin een mega-deal gemaakt: Quinny Freestyle, blauw, voor een zeer kleine vergoeding. Ziet er nog perfect uit en ik ben er superblij mee! Heb er ook even mee gelopen (door de garage dan) en dat eh... beviel me wel, zo'n aanblik van moeder met wagen :)
    Lief dat ik 'm van haar mag overnemen en 't is precies wat ik wilde. Was helemaal vergeten dat zij er zo eentje had! Haar kindje is er inmiddels veel te groot voor!

Fijne dag allemaal, ik ga nog e.e.a. teruglezen even.

Groetjes, Darce

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En vandaag 12 weken! YEAHHHH! :whistle:

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.352
    36.210
    113
    @darcy: fijn he, de 12 weken bereikt hebben!

leuk dat je zo aan een kinderwagen komt zeg, dat is makkelijk. Ik ben nu een beetje op martkplaats aan het kijken, want ik vind ze wel erg duur nieuw haha, ik wil namelijk graag een quinny buzz.

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Darcy.

Ik wil ook graag een meegroei BH. Ik denk dat ik de volgende maand even ga koekeloeren.

Overigens word ik in de ochtend wel errug chagarijnig door de beperkte kleding die ik nog aan kan pff..

En wat schrok ik vanochtend toen ik uit de douche kwam. Wat een Tepels :confused:
    Ik vind dat echt lelijk hoor :rolleyes:

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

ik ga dan straks kijken bij de kijkshop.

Darcy, super dat je de wagen kan overnemen en gefeliciteerd met de 12 weken!

Suus, ik wil ook de wuinny buzz, super mooi is ie he. ik ben er helemaal gek op. wij krijgen hem als het goed is kado van broer en zus.

Ik draag ook gewoon nog steeds mijn bh met beugel het zit nog goed en ik heb er geen last van.

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Darcy!
    Fijn gevoel geeft dat hé!

Gr. Joyce

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb trouwens weer een nieuwe buikfoto.

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Oh maart het groeit al echt bij jou he?

Bij mij lijkt het alsof ik een dikke buik heb, maar wanneer ik in de ochtend opstaat, alle eten is gezakt en heb gepoept :oops: :rolleyes:

Hou ik bijna geen buik meer over hahaha..

12. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    darcy gefeliciteerd en nu genieten.

groetjes las

13. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Gefeliciteerd Darcy! Ik ben vandaag ook 12 weken! Vanmorgen echo gehad i.v.m. de combinatietest. De echo was zo leuk! Kindje was lekker aan het bewegen en alles zag er goed uit. Van te voren was ik wel bang omdat ik helemaal geen klachten heb maar alles is dus goed.

Volgende week de uitslag van de bloedtest en dan eindelijk aan iedereen vertellen. Zelfs m'n ouders weten het nog niet... Het was wel leuk om samen met m'n lover een geheim te hebben maar het wordt nu toch wel tijd dat de hele wereld het weet...

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Maart: Je hebt echt al een mooi buikje.

@Miss X: Jouw buikje mag er ook wezen hoor. Je zei zelf als dat iedere week lastiger wordt wat je aantrekt. Das toch zeker wel een teken dat je buikje groeit. Leuk hoor.

@Lucky & Darcy: Gefeliciteerd met jullie 12 weken zwangerschap. Heerlijk hoor. Ik weet hoe jullie je voelen.
    Jeetje Lucky vindt het wel heel knap dat jullie het geheim nog steeds verborgen hebben kunnen houden. Dat lukt mij echt niet. Heb mijn mams meteen gebeld nadat ik een positieve test had. Wilde het eigenlijk meteen met iedereen delen.

Ik mag morgen voor onze 12 wkn echo. Heb er heel veel zin in. Hoop wel dat alles goed is. Daarna gaan we het ook echt iedereen vertellen. Ik kan haast niet meer wachten.

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Patries, veel suc6 morgen bij de echo.

Ik heb vandaag mijn eerste babykleertje gekocht een heel lief truitje.

16. Niet meer actief

leuk he al die kleertjes, ik heb bijna heel mijn uitzet al qua basis kleding als ik 20 weken ben koop ik dan nog een paar gerichte dingen (blauw of roze)

17. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik ben sinds een paar dagen eigenlijk helemaal niet meer zo misselijk vind het gewoon vreemd want het hoorde er al een beetje bij. ben nog wel steeds moe en doe s`middags en sàvonds even een tukkie op de bank. lekker hoor.

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey ff een vraagje tussendoor van mij:

Zit er (veel) vitamine A in boterhamworst?
    Ik heb net nl veel gehad, in een gerecht. :(
    Toen dacht ik ineens oeps, teveel?

Dus please help....

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    euhh geen idee, dacht dat er alleen teveel in leverproducten zit....

Heb vanmiddag de dokter gebeld en volgens de test van vorige week woe heb ik geen blaasontsteking.. Nou weet ik dus niet waar die pijn vandaan komt en moet ik morgen weer langskomen *zucht*

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hihihi! ;)

Deel Deze Pagina