Een dagje niet gekeken (had cursus in Utrecht) en meteen weer 2 bladzijden bijlezen zeg! @Han: ik hoop dat ze er snel achter zijn waar je last van hebt. MAar als het geen blaasontsteking is dan zou ik het zeker verder laten onderzoeken. Bloed bij je urine lijkt me niet normaal en niet goed! Anders maar een keer een afspraak maken bij de huisarts. Je bent zwanger dus dan moet je extra voorzichtig zijn! En ik had vroeger wel eens dat met zo'n testje er niets uitkwam maar later op kweek bleek er wel degelijk een beestje in te zitten. Dus misschien kunnen ze dat voor je regelen. Hier trouwens vandaag alweer 15 weken! Jippie
Brigitte: 15 weken alweer jeetje, wat ga je hard! Gefeliciteerd hoor, over een maandje alweer op de helft!
Ja het gaat nu ineens best wel even snel... over 5 weken inderdaad alweer op de helft en dan ook al bijna trouwen! Maar bij de rest van de meiden zal het straks vast ook ineens snel gaan.... die eerste 12 weken zijn spannend en daarna voelt het ineens sneller..... heel raar Hier iets minder dat hele dag door moeten eten gevoel en denk ook iets minder moe.....
Han, hmm dat is idd vervelend. Wat kan het dan zijn? Maar laat je maar goed binnenste buiten keren hoor! Joep, kan heel goed kloppen hoor, want je gaat nu richting de 13 weken... Ik had precies hetzelfde.. Ben nu gelukkig alleen nog mar misselijk als ik onger krijg.. Nou dat is wel te handelen Patries, succes vandaag met de echo! Lekker genieten. MissX, haha ik ken je gevoel qua tepels. Ik vind het ook zoooooo lelijk! En dan te weten dat het miss nog wel erger wordt hahaha. Niet aan denken, niet aan denken Qua kleding baal ik ook wel, geen 1 broek kan meer normaal dicht. Nu vouw ik de sluiting maar naar binnen. Langer truitje erover met een brede riem en niemand ziet het haha. Bah ben sinds gisteren een beetje grieperig aan het worden , last van mijn keel, verkouden.. Bahbah hopelijk gaat het snel voorbij! Hier iedereen (die ziek was) al van de griep af? Fijne dag vandaag. Liefs ief
Goedemorgen Momma's Alles goed hieroo.. Ben weer op het werk en nog steeds zo moe johh. Ik dacht dat het wel zo rond de 12 weken minder moest zijn maar ik ben nog steeds bekaf.. Ze zeggen, een jongetje laat je stralen en geeft energie. Een meiske neemt de mooiigheid van de moeder af en maakt haar lui en moe. Nou dan heb ik absoluut een meisje. hahaha Zou zo graag wat meer pit willen hebben joh. Nog 4,5 weekjes..
Denk dat ik hier wel iets minder moe ben maar ben er nog niet helemaal uit..... maar weet van vriendinnen ook wel dat het soms ook pas met 16 of 17 weken komt die energie.... dus wie weet! Zijn er nog meiden die binnenkort nog een echo hebben?
@Marsab: leuk hoor! En dan over 2 weken ook nog hartje luisteren.... leuk leuk leuk! Ik mag maandag hartje luisteren... en denk pas weer echo met 20 weken (maar goed dat is ook nog maar 5 weken ongeveer)
volgende week dinsdag mag ik weer (20 maart) hartje luisteren en uitslag nekplooimeting... Ik kan niet wachten tot de volgende echo dan weten we of het een jongen of meisje is en daar kijken we echt naar uit! Ik ga het mijn moeder als kadootje geven voor haar verjaardag ik koop een roze of blauw pakje en geef dat aan haar (die gaat uit haar dak!) daarnaast koop ik nog wel iets voor haarzelf natuurlijk
Goede morgen mama's Vandaag alweer 15 weken! JOEPIE \/ Ik heb net een klein stukje taart op ben vandaag jarig. Miss X, ik ben ook nog steeds moe en heb echt weinig energie hoop dat dit snel voorbij is.
Ja, ik kan ook niet wachten tot de volgende echo hoor, die zal is pas in april ergens moet nog een afspraak maken. ik wil ook graag weten wat het gaat worden dan kan ik lekker goed beginnen met shoppen. Marshab, leuk hoor morgen en echo wel spannend altijd. veel suc6.
@Maart: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, hieperdepiep Hoera! Gefeliciteerd!
gefeliciteerd maart! geniet ervan vandaag het is heerlijk weer. mijn nichtje is ook jarig moet vanmiddag er naar toe. hier nog steeds grieperig wordt er nu wel een beetje flauw van de pufjes doen z`n werk nu in ieder geval wel goed. kan nu s`nachts beter slapen dat scheelt enorm. gisteravond even in de kast gekeken waar ik de baby kleertjes in heb liggen. oei wat heb ik er al veel van maat 50/56. dat hoef ik dus niet meer te hebben nu maat 62/68 nog. ik koop elke week wel wat leuks voor de kleine en leg het op zolder in een kast. en af en toe even kijken tussen dat leuke spul. kan niet wachten tot de babykamer af is. genoeg geklets nu.
Hihi ik kan ook niet wachten tot alle spulletjes komen... Maart: van Harte! Ben net naar de huisarts geweest en die denkt dat het misschien nierstenen kunnen zijn. Hij vroeg trouwens als eerste of ik al een echo had gehad want anders zou het ook een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kunnen zijn Daar schrok ik behoorlijk van. Na wat voelen in mijn buik (wat vreselijk pijn deed!) heeft hij een echo voorgeschreven. Nou moet ik tot 5 april wachten voor een echo, hopelijk wordt de pijn niet erger...
Maart: gefeliciteerd!!! Han: je hebt toch al eens een echo gehad, of wordt dit je eerste? Verder ben ik af en toch nog wel wat misselijk, maar ik heb niet echt meer last van mijn borsten. Ja ze zijn nog wel gevoelig als ik eraan zit, maar niet zo heel erg meer als eerst. Wordt dit bij jullie ook minder pijnlijk?
mijn borsten zijn nog wel gevoelig en dan ook vooral mijn tepels. als ik op bed lig dan lig ik altijd op mijn zij met mijn arm naar boven maar dat gaat nog niet. ik heb mijn arm nu boven op de deken. en dan ook vooral met opstaan. mijn ondeugende beagel heeft net onze tuinslang kapot gegeten in duizende stukjes. wat een rot hond zeg. zal mijn vriend blij mee zijn.
@Maart: Gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er maar lekker van. En niet te veel gebakjes eten @Han: Wat vervelend zeg dat je tot April moet wachten voor een echo. Ik hoop niet dat je meer pijnen krijgt. Han: Je hebt toch al een echo gehad, dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hadden ze dan toch al kunnen zien of niet? @Joepie: Fijn te horen dat je je al wat beter voelt. Ik vond vooral dat hoesten zo vervelend, op een gegeven moment blijft je buikt pijn doen. Leuk he zo'n beagle die kunnen zeker erg ondeugend zijn @Marsab: mijn borsten zijn nog steeds heel erg gevoelig, vooral 's nachts bij slapen erg vervelend. Draag dan ook nog steeds een sportbeha tijdens het slapen. Toch nog wat steun. Succes met je echo morgen. Spannend.