september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ben vanmorgen weer bij de dokter geweest om dat ik nog steeds pijn heb bij het adem halen. heb nu een ontsteking aan de luchtpijp. heb nu eindelijk een kuurtje gekregen hoop dat het daar wat van op knapt. ben er wel flauw van hoor. ben al 2 weken in de ziektewet.

leuke site patries!

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie, wat vervelend. beterschap.

Dames, hoeveel melk drinken jullie op een dag. ik drink maar 1 glas in de ochtend, is dat eigenlijk genoeg?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Joepie: wat vervelend meid; ik hoop dat je snel opknapt!

@Maart: ik drink meestal een beker melk s avonds en dan neem ik ook nog iets van vla of yoghurt. En kaas op brood enzo... Ik weet niet of je zoiets ook nog neemt naast je glas melk... zo niet dan kun je beter nog een glas nemen ( je kan ook eens kijken op www.zuivelonline.nl daar kun je een foldertje bestellen over gezond zwanger)

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb wel een boterham met kaas. ik zal proberen meer zuivel te eten/drinken.

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hihihihi... maar dat is ook goed buiten je zwangerschap om.....

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik drink ook elke ochtend mek.

En o het werk chocolademelk. Teld dat ook?

Ik moet ook meer melk drinken joh

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Chocolademelk uit een apparaat telt denk ik niet hoor. is toch van poeder.

Ik ga straks maar een bakje kwark eten.

8. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik drink wel veel melk vind het heerlijk. net zoals chocolademelk en yogidrink er gaat elke dag een pak leeg hoor. en daarnaast eet ik ook veel kaas. en yoghurt en vla enzo.
    volgens mij krijg ik daar wel genoeg van binnen.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Chocolademelk uit zo'n apparaat telt niet inderdaad want dat is water met poeder... maar uit een pak telt wel....

@Joepie: zuiveljunkie.... hihihi

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik lust absoluut geen melk maar yogi en vla gaat er wel in dus krijg ook wel genoeg zuivel binnen.

Heb net met de verloskundige gebeld en gevraagd of dit iets met de baby te maken kon hebben/ of het kwaad kon voor de beeb. De vk zei dat het ook bandenpijn kan zijn waar ik nu zo'n last van heb... ik weet het op dit moment allemaal niet zo goed. Ik denk dat ik het weekend maar even aankijk en als dit zo aanhoud dan maar even bellen...

Marsab hoe ging je echo

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey!

Ben ik weer!
    Alles was goed, ook de uitgerekende datum klopte, 21 september.
    Mijn moeder was mee en heeft gefilmd, super gaaf.
    De verloskundige heeft erg lang gekeken.
    Ook het kind in "plakjes" genomen, zodat alles duidelijk te zien was.
    Echt leuk.
    We hebben veel foto's op cd-rom gekregen en dus een lange (10-15 min.) film van mijn moeder!
    Heerlijk.....Nu kan ik nog meer genieten van mijn zwangerschap en mag iedereen het weten! :)

IK BEN ZWANGER, schreeuw ik van de daken! hihihi ;)

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi leuk hoor Marsab, ik kan ook niet wachten tot ik onze beeb weer kan zien, vooral als ze dan ook wat groter is dan de vorige keer.

@brigitte: ik droom ook heel erg veel en heel erg levendig. Dit doe ik al voor ik wist dat ik zwanger was.
    Heb altijd al wel veel gedroomd maar dit is wel echt het toppunt hoor.

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Marsab, gefeliciteerd met je mooie echo. Zet je nog foto's in je album? Wij zijn nieuwsgierig natuurlijk!

Liefs Moons

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Han: hier ook de ene droom na de andere... normaal had ik het een beetje maar dit is inderdaad extreem.....

@Marsab: gefeli met je mooie echo! Schreeuw het maar van de daken meid! Hier nog maar 3 en halve dag wachten totdat we het hartje weer horen!

Vanavond ga ik voor het eerst sinds tijden weer een beetje proberen te sporten op de sportschool..... maar als ik er aan denk ben ik al moe..... Maar goed nu kan het nog zonder dat die buik te veel in de weg zit.... dus moet maar even doorzetten

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja zet straks de foto's erop! Komt goed!
    ;)

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, gefeliciteerd. geniet er maar lekker van.

Ik droom ook heel veel en echt de raarste dromen.

17. Niet meer actief

ook mega enge maar ook rare dromen, dingen waar je helemaal dubbel van ligt als je wakker word! of juist paranoia (bij enge dromen) ik droomde pas van muizen en ratten in heel mijn kamer kriebelde het ervan, nou moest echt effe checken, check al mijn deuren en ramen 3 keer en de kachel (propaan) moet snachts uit (ben gewoon bang anders) als mijn vriend er is dan heb ik het niet gelukkig dus morgen kan ik weer een nachtje "normaal" slapen.

Hier ook steekjes in mijn onderbuik en seks gaat ook niet meer (doet pijn op dezelfde plek) mijn vriend zegt trouwens dat het ook anders voelt van binnen (alsof er een knikje in zit zeg maar) dus ga toch effe overleggen met de VK deze dinsdag..

Hee Han lekker aandikken hoor niet normaal als je zoveel pijn hebt! ik hoop dat je snel geholpen word want zo is ook niets!

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    hee meiden, wat wordt er weer gekletst!

@marsab: fijn dat de echo zo goed was! Ga het maar lekker aan iedereen vertellen, heerlijk he?

Ik ben vandaag naar de HA geweest en heb ik het hartje weer gehoord, kon het direct vinden, toch erg leuk.

Morgen ga ik misschien een quinny buzz kopen, maar heb hem via marktplaats gezien, dus wil eerst ff kijken hoe ie er nog uitziet.

groetjes suus!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Wij krijgen volgend weekend de box van vrienden... En vanavond even met buren van mijn mannetjes collega bellen... die hebben een kinderkamer over zeg maar... Misschien is het wat..... kan nooit kwaad om te bellen.....

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Wat gaaf allemaal!
    Box krijgen wij van mijn ouders, ook leuk!

Heb foto's van de echo in mijn album staan! :)

Deel Deze Pagina