september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Volgens mij heb je steeds dezelfde verloskundige.

In mijn geval zijn het een soort van baar-dinosauriers.
    denk dat ze alle 4 de 50 ruimschoots gepasseert zijn!(en de 95 kilo)
    Eentje stond volgens mij zelfs nog in een soort van kledendracht op de foto!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi sophietje...

waar ik heen ga zijn er 4 vk's in 1 praktijk en elke keer heb je (als het goed is) iemand anders, zodat je alle vk's gezien hebt en een beetje kent, voor je gaat bevallen...

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaha Joos1 hoe kom je er op baar-dinosauriers :) :)

Hey Marloes, dat klinkt wel logisch eigenlijk en wel fijn voor als je gaat bevallen. Is er geen compleet vreemde bij!

x Sophie

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mouschy wat leuk van je zoontje zeg!
    ik krijg geen folders, haat folders haha maar als je een foto hebt wil je hem dan in je album zetten, kan ik ff kijken!

hihihi een baardino, vindt hem helemaal leuk!
    bij mij zitten er 2 super lieve vrouwtjes om de hoek, 1 is heel lief en voorzichtig en die ander is ook heel lief maar recht voor zijn raap, ik hou daar wel van!
    ik krijg niet 1 vaste, het is de een of de ander maar ze zijn allebij tof dus maakt niet uit dan!

liefs

5. Niet meer actief

ja ik heb ook last van krampjes (ook omdat ik naar de wc moet en effe niet kan snappie dan word die druk nog groter haha) net of er een band van de bovenkant van mijn benen onderaan mijn buik zit, heel strak voelt het aan, vanmiddag moest ik zelfs even zitten van de krampjes maar dat was omdat ik heel de tijd had gestaan denk ik en daar heb ik normaal ook al last van (niet lang kunnen staan) en pijn in mijn onderrug, maar goed we hebben het er allemaal voor over he?

Gaaf trouwens zeg je kindje als fotomodel!

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    krampjes heb ik ook wel iets, wel minder als gisteren, zijn nu ook meer steekes bij mijn navel lijkt het...

ff een beetje genante vraag, vinden jullie het ook een beetje eng om te sexen nu? :oops: :oops:
    ik wil wel maar ben ook een beetje angstig, straks komt het kindje los.... haha kan helemaal niet maar toch...

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik vind het ook allemaal niet zo'n prettig idee... met name omdat ik geen zin heb om dan weer bloed te zien.... hihhihihi.... maar goed misschien moeten we het gewoon maar een keer proberen... Of even wachten tot ik bij de VK geweest ben over 10 dagen? We zien wel.....

Vandaag nog geen bloed weer gezien... net wel wat afscheiding maar dat was kleurloos... laat het alsjeblieft zo blijven [-o<

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey brigitte, dat is goed nieuws om te horen zeg!
    hoe is het met de misselijkheid, als iets gezakt?
    nog lange vingers geprobeerd?

ja dat sexen ik weet het ook niet....
    wil aan de ene kant ook ff echo afwachten maar aan de andere kant... het moet toch kunnen nu...

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja ben weer beetje opgelucht.... maar de komende dagen zal ieder wc bezoek nog wel spannend zijn denk ik..... Heb wel eerder bruin verlies gehad maar toen het vanmorgen rood was schrok ik mij een hoedje...

Mannetje is nu boodschappen doen en heeft opdracht gekregen voor de lange vingers... Ben nu niet meer zo misselijk... Maar eens kijken hoe het morgenochtend gaat.... Soms moet ik er ook niet aan denken want dan sta ik te kokhalzen....

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoop dat je morgen niet misselijk wakker wordt meis!
    lief mannetje heb jij om de boodschappies te doen hoor!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dat hoop ik ook.... meestal gaat het het eerste kwartiertje wel maar als ik dan net mijn ontbijt op heb word ik megamisselijk.....

Ja mijn mannetje is schatje (maar eh deed ook altijd al de boodschappen toen ik nog niet zwanger was)... niets te klagen... Daarom heb ik ook ja gezegd toen hij me ten huwelijk vroeg

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahahaha gelijk heb je meid, trouwen met zo'n supervent! ;) :p

trouwen wachten wij nog ff mee, staat wel in de planning maar dan pas als de kleine 3 of 4 jaar is, een bruidskindje, vindt dat zo schattig!

ja die misselijkheid is echt vervelend, ik had het voor mijn MK de hele dag door, vanaf het wakker worden tot het slapen gaan, echt heel erg vervelend!

13. Niet meer actief

ik klus gewoon door hoor, als het daarmee los komt zat het om te beginnen al niet goed denk ik dan, mijn oma wilde eigenlijk mijn moeder niet hebben alleen in die tijd pleegde je geen abortus maar ging je met de brommer over bobbelwegen e.d. nou dat heeft ze dus duidelijk overleefd, dan kan klussen ook wel, was wel effe raar dat wel...

Mijn krampjes zijn weer beetje gaan liggen ik heb nu door als ik naar de wc moet (grote boodschap) dat ik er erg last van heb dus dan weet ik waarvan het komt hihi

Lieve man hoor brigitte laat je maar beetje verwennen je verricht heel wat werk in je lichaam al ziet niemand dat.

Het schijnt te zijn dat overgeven juist goed is (alle kwadelijke stoffen uit je lijf werken) dus hoe erg het ook is het is voor een goed doel...

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    En hoe is het nu met de misselijkheid?

Hier lijkt het met name in de ochend het geval te zijn..... maar goed we zien wel wat de komende dagen en weken gaan brengen.....

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ ponyville haha dat is ook een verhaal met je moeder en oma!
    maar zit wel wat in wat je zegt ja...

ben nu helemaal niet misselijk gelukkig, waar de vorige keer ook 2 weken geen last gehad en toen in alle hevigheid 24 uur per dag...

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Bianc: de lange vingers zijn binnen!

17. Niet meer actief

ik ben NOG niet misselijk met nadruk op NOG want het is natuurlijk zo vroeg maar ik naar mijn moeder kijk die was ook compleet niet misselijk maar wel raar eetgedrag (andere tijden, geen trek in bepaalde dingen) dat heb ik nu ook al een klein beetje en ik bijt opeens geen nagels meer (waar dat nu weer op slaat haha)

Hoop dat je je snel wat beter voelt brigitte!

uuhh ja zo ging het dan vroeger denk ik dan ze zijn er trouwens heel open in geweest (ik zou dat nooit vertellen maar mezelf doodschamen als ik dat had gedaan) ze zeiden wel dat omdat het juist goed bleef zitten het dan maar zo heeft moeten zijn en ze heel blij met haar waren toen ze er eenmaal was :)

18. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    pff ik ben zooooooooooooooo moe ! he net ff ene uurte geslapen op de bank...Heb ook echt het idee dat ik propje vol zit van het avondeten..Terwijl ik echt niet veel gegeten heb...

Meiden hebben jullie nog een tip wat betreft ontbijten?
    De sloeg ik namelijk altijd over ivm geen tijd...Echter lees overal dat het met een zwangerschap niet echt slim is om dat te doen...Wat eten jullie bij een snelle ontbijt (ik heb echt nog geen 5 min de tijd!)

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik drink altijd een pakje goedemorgen, is lekker en kan ook onderweg in de file naar mijn werk ;)

brigitte succes met de lange vingers, hoop dat ze morgen helpen als je weer misselijk bent!
    hoop natuurlijk dat de misselijkheid gewoon wegblijft he! ;)

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

Dit is Ewout in de Zeeman folder! deze folder komt deze week uit ;)

Claudia; zet een rol rijstwafels op je nachtkastje ;) is snel en lekker :D

Deel Deze Pagina